Pagina 1 din 1
Porneste dar nu sta pornita
Scris: Joi 10-Sep-2009 08:42
de vio-zx
Auto: Citroen zx 1.4i monopunct '93 hatchback la pornire porneste, dar se opreste singura,

iar daca o accelerez,parca se intrerupe si pana la urma tot se opreste.

Am verificat furtunele de alimentare la asa zisul carburator si benzina vine dar nu stiu ce are de nu sta pornita. Stie cineva care ar putea fi cauza?
De mult nu am mai circulat cu autobuzul...
Scris: Joi 10-Sep-2009 14:25
de vio-zx
nimeni nimic?
Si azi merg cu autobuzul?

Scris: Vin 11-Sep-2009 08:13
de bogdan78
Daca ar fi doar problema cu statul la relanti. Ar putea fi motorasul de relanti. Dar eu cu problema asta am mers cu nova din constanta pana in bucuresti. Sa inteleg ca la tine nu merge, nici daca tii motorul turat?
Frana este pe servo? Ai probleme cu frana? Ar putea avea legatura.
Scris: Vin 11-Sep-2009 08:33
de vio-zx
Da,frana este pe servo, dar functioneaza normal frana.
Am lasat-o aseara intr-o parcare in oras si azi dimineata am fost sa vad daca nu porneste, sa o duc la un mecanic. A pornit spre uimirea mea,

si a stat la relanti vreo 10 minute, dupa care s-a oprit singura. Am repornit si am plecat cu ea spre mecanic, dar m-a lasat pe drum(dupa 300-400 metrii) iar...

Am adus si un tester... A zis tipu ca nu are eroare doar la senzorul de temperatura(afecteaza shocul automat la pornirea in frig), in rest totul e OK.
S-ar putea sa fie din cauza pompei de benzina... sa nu dea destula presiune, si am inteles ca se poate regla debitul.
Ce credeti

Scris: Vin 11-Sep-2009 08:37
de vio-zx
Daca o accelerez mai tare, se tureaza, se ambaleaza,dar dupa cateva secunde isi pierde din vlaga, si parca se inneaca, parca nu-i ajunge suficienta benzina...
Scris: Vin 11-Sep-2009 10:15
de jgr1001
Daca se ineaca ar trebui sa miroasa bine a benzina; in plus nu ar mai porni decat dupa ceva vreme (dupa ce se evapora benzina)
Asa face ?
Altfel eu zic ca ar fi ceva cu pompa de benzina. Nu (prea) cupleaza - posibil releul pompei
Sau sa fie filtrul asa de infundat incat sa nu faca fata....
Scris: Vin 11-Sep-2009 10:18
de vio-zx
Nu miroase a benzina... Pur si simplu nu mai sta pornita.... Se poate regla debitul de la pompa de benzina? trebuie scos rezervorul pentru aceasta operatiune ?
Cat despre filtru, l-am schimbat acum 2 luni de zile...
Scris: Lun 14-Sep-2009 18:30
de danbv
Ce te face sa crezi ca este de vina benzina? Eu de exemplu am tot ZX din 1992 cu acelasi motor de 1.4 si timp de 2 luni m-am chinuit sa ii dau de cap unei probleme asemanatoare. Mie imi pornea dar murea subit dupa un minut, sau 5 sau 10, sau oricat. Am schimbat calculator, injector, delcou, fise, bujii, filtru de benzina, etc ca pana la urma sa constat ca era de vina amplificatorul de scanteie, chestia aia mica neagra de pe delcou, pe care eu, chiar si cand am schimbat delcoul, am pastrat-o pe cea veche. De fapt acel amplificator mergea doar cand si cat vroia el. Acum l-am schimbat si porneste la sfert si nu mai moare deloc. Poate fi asta problema si la tine.
Scris: Mar 15-Sep-2009 07:54
de vio-zx
Cred ca vorbesti despre Bobina de inductie.... nu-i asa? Da , si aceea am schimbat-o, impreuna cu fisele de bujii.
Am pus tester(un calculator) pe masina si are nimic in afara de o eroare la ceva senzor de temperatura, de aceea zic ca de vina este pompa de benzina. Nu are destula presiune. Azi o desfac sa vad sa o verific, si daca e de vina, sa o inlocuiesc.
App. Cat te-a costat injectorul si calculatorul ? Sunt noi?
Scris: Mar 15-Sep-2009 08:51
de danbv
Nu m-am referit la bobina ci la acea piesa mica neagra de pe delcou in care intra o mufa cu 3 fire parca, acela este amplificatorul de scanteie, iar daca ala nu merge cum trebuie rezultatele se vad imediat. Injector si calculator se gaseste pe la dezmembrari si costa cam 200 ron calculatorul si 250 injectorul, asta in cel mai rau caz.
Scris: Mar 15-Sep-2009 09:15
de vio-zx
Am inteles... O sa verific si acea piesa atunci...
Multumesc.
Scris: Mar 15-Sep-2009 12:04
de danbv
sistemul de injectie bosch monopunct functioneaza de asa maniera incat daca nu exista scanteie nici injectorul nu scuipa benzina si atunci multi cred ca problema este pe partea de injectie, pompa, etc.....da se poate sa fie si asta in multe dintre cazuri, insa nu trebuie trecuta cu vederea partea electrica care iata poate influenta si injectia.
Scris: Lun 12-Oct-2009 14:21
de vio-zx
Era pompa de benzina ! Nu facea destula presiune. Am inlocuit-o cu una second: 100 lei.