Pagina 1 din 1
schimbare dreapta-stanga
Scris: Sâm 26-Apr-2008 15:53
de leo
pentru ca zx-ul meu are volanul pe dreapta si am auzit ca nu-l pot inmatricula asa,ar fi o solutie sa schimb tot sistemul pe partea stanga?un prieten a reusit sa schimbe la un golf 3 si a zis ca e "munk drq".dar se merita?nu m-ar ajunge mai mult decat as da pe alt citroen?sau ce alte solutii as avea?chiar e adevarat ca nu-l pot inmatricula asa?

Scris: Sâm 26-Apr-2008 17:00
de mbc
poti sa il inmatriculezi, trebuie sa reglezi farurile diferit doar.
teoretic se poate, dar din punctul meu de vedere nu merita. de ce? mai bine iti iei alta zx din franta
Scris: Sâm 26-Apr-2008 17:03
de cit_a
mai sigur e sa mergi pe baietzii de RAR , au mai fost discutii pe tema asta cu volanul pe dreapta si balanta arata undeva la cca 50% asa ca dute si vezi care-i realiatate si sa ne zici si noua cum e

Scris: Sâm 26-Apr-2008 17:07
de mbc
am vazut zilele astea o masina cu volanul pe dreapta inmatriculata, deci nu vad de ce ar fi probleme. Inmatriculata permanent.
Scris: Sâm 26-Apr-2008 18:09
de leo
ar fi super sa mearga,probabil pe la sfarsitul lui august voi veni in tara cu ocazia intalnirii "citroen-istilor"(sau cand va fi...)si atunci voi incerca.pe cine-am intrebat a zis ca nu o inmatriculeaza nimeni,nici cu mama shpagii...ma rog,la tulcea e posibil sa fie asa ca mi-a dat mie niste exemple politia ca parca nu-mi mai trebuie nimic...vom vedea...
Scris: Dum 05-Apr-2009 10:51
de leo
cit_a scrie:mai sigur e sa mergi pe baietzii de RAR , au mai fost discutii pe tema asta cu volanul pe dreapta si balanta arata undeva la cca 50% asa ca dute si vezi care-i realiatate si sa ne zici si noua cum e

deci da,se inmatriculeaza masini cu volanul pe partea dreapta.omu' de la RAR mi-a zis ca nu are importanta pe ce parte-i volanu' daca masina corespunde din punct de vedere tehnic,mai ales farurile pe care a trebuit sa le schimb.gata.
Scris: Mar 01-Dec-2009 17:44
de SilQ
leo, care e diferenta dintre farurile cu volan pe dreapta si cele cu volan pe stanga ?
Scris: Mar 01-Dec-2009 19:36
de leo
e diferenta la unghiu' de refractie(parca asa-i zice...).daca aprinzi farurile spre un zid sa zicem la o distanta de ...hai 5m,o sa vezi ca farul stang formeaza o liniuța dreapta,pe cand farul drept formeaza un fel de codița in sus,asta ca sa vezi gușteri' de pe marginea dreapta a drumului si sa nu-i orbești pe cei care vin din fața prin partea stanga.la masinile cu volan pe partea dreapta e taman invers,ele fiind ”proiectate” sa mearga pe partea stanga a drumului.in cazu' asta farul din stanga formeaza liniuța aia in sus.deci atunci cand mergi cu o asemenea masina pe partea dreapta a drumului liniuta aia perversa orbeste tot ce vine din fata prin stanga ta...io stiu ce-am patit cand am venit cu ea din irlanda si dup-aia cat am tras cu aceeasi problema la RAR.si nu se pot nici regla,a trebuit sa cumpar altele pt masini cu volan pe partea stanga....hai ca cre'ca te-am ametit,stanga -dreapta,dreapta-stanga...

Scris: Mar 01-Dec-2009 22:26
de khan
profilul luminii pentru masinile cu volan pe stinga (ca la noi) arata cam asa -/ , iar la celelalte cam asa \- practic codita de lumina care bate in sus e in partea cealalta. uita-te la o masina din stg si din dr cu farurile aprinse si ai sa intelegi ce vad ceilalti. inafara de solutia schimbarii farurilor mai e si cea a acoperirii unei anumite zone de pe sticla ca sa nu orbesti pe ceilalti. uite o mostra de cum arata fascicolul pentru masinile cu volan pe stg

Scris: Mar 01-Dec-2009 23:36
de SilQ

) e ok m-am lamurit si eu, ms, bn ca ai reusit sa cumperi altele