Pagina 1 din 1
motor turat
Scris: Lun 26-Mai-2008 16:10
de leo
ce motiv ar avea motoru' de ramane putin turat?pe la 1100 asa...si nu numai cand e rece.si mi-a mai facut o figura de m-a speriat-dupa o depasire a trebuit sa opresc la un semafor am calcat ambreiajul sa o pun pe liber dar motorul a ramas turat pe la 3000...am bagat picioru' sub pedala de acceleratie,ma gandeam ca a ramas blocata dar nu era.si si-a revenit incet incet.si am observat ca acul turometrului coboara cam lent cand scot din viteza;sau asa trebuie sa fie?ma poate ajuta cineva cu un sfat?e ceva ce as putea sa fac eu in fata casei sau e treaba de mecanic cu experienta...merci
Scris: Mie 28-Mai-2008 17:11
de DaCiaN
hmm cel mai probabil sa fie cablul de acceleratie uzat si agata.
succes
Scris: Joi 29-Mai-2008 08:57
de cbx
socul automat ?
Scris: Joi 29-Mai-2008 20:30
de leo
cred ca are socu' automat ca nu e nici o parghiuta de care sa trag si cu insemnu' respectiv.e valabila si varianta cu cablul care agata o sa studiez cartea sa vad daca-i complicat de scos sa-l verific.azi mi-a facut iar o figura dar mergeam mai incet...ce s-ar intampla daca filtrul de benzina ar fi murdar?care ar fi simptomele?
am gasit un site cu masini cu volanu' pe dreapta in irlanda(eu am cautat mai demult si nu am gasit...)si ma zgarii pe ochi...mi se permite sa-l dau in vileag?
Scris: Joi 29-Mai-2008 20:32
de khan
ar putea sa fie de la motorasul pas cu pas, daca e 1,4 i (scrieti fratilor in semnatura exact ce masina aveti!!!!!!!!). citeodata merge si doar cu o curatare, alta data necesita inlocuire. incearca intii curatarea
Scris: Joi 29-Mai-2008 20:34
de leo
sorry,am gresit mai sus--sita cu masini cu volanu' pe stanga am vrut sa scriu...
Scris: Joi 29-Mai-2008 21:32
de leo
nu am scris in semnatura pt ca sincer sa fiu "cred" ca e injectie,deci nu sunt sigur

...nesiguranta a'nceput sa ma chinuie dupa ce am verificat filtrul de aer si am scos "chestia aia " ca un fel de capac care sta cu un capat pe lacasul filtrului de aer si cu celalalt capat pe ceva care seamana cu un carburator cum am vazut la Nova lu' sor'mea acum cativa ani buni.ce sa fac,mi-e rusine sa recunosc,dar asta e situatia,citind ce mai scrie oameni' pe-aici incep sa'nvat si eu cate ceva.am impresia ca se chiama injectie mono-punct (sau ceva pe-aici). scrieti de motorasu' pas cu pas dar nici macar nu stiu ce-i ala si cam pe unde s-ar afla...imi cer scuze,asta e realitatea despre mine si chiar daca mi-e rusine trebuie sa recunosc...asta e....daca mi-ati spune va rog si cum arata motorasu' ala si unde-l gasesc m-as incumeta sa-l curat...ce ziceti?ma indruma cineva?merci in avans...
Scris: Joi 29-Mai-2008 21:39
de khan
daca e monopunct nu are motoras pas cu pas. incearca sa scoti pe rind mufele electrice care intra in "carburator" si sa verifici sa fie curate. daca e mizerie sau sint corodate, atunci e de acolo, insa daca totul e ok, ar fi bine sa mergi undeva la un service, mai ales daca nu esti f sigur cum functioneaza lucrurile
Scris: Joi 29-Mai-2008 21:55
de leo
ok,merci,o sa'ncerc si asta o sa verific si cablul.incerc sa fac tot ce pot singur in fata casei ca varianta cu service-ul e cam nasoala aici.sper s-o scot la capat.multumesc pt idei