Pagina 1 din 1

probleme instalatie racire

Scris: Joi 22-Ian-2009 20:42
de marryuss
astazi am observat o prblema la atelajul meu.Incercand sa parchez in fata blocului, a pornit ventilatorul. Dupa ce s-a racit motorul am desfacut capacul de la vasul de expansie si....surpriza, era antigel numai pe fundul vasului (nivelul initial era putin mai mult de jumatate). De cand am facut completarea cu antigel si pana in seara asta am facut cam 1000-1500km. Radiatorul era cald complet, cand am verificat nivelul lichidului de racire. Am pus mana pe furtunelul de la preaplin si langa radiator era caldut. Este posibil ca sa se fi decalibrat arcul de la capacul radiatorului si sa pierd lichid prin acel furtun subtire?

Scris: Lun 02-Mar-2009 09:26
de marryuss
Am schimbat capacul de la radiator si am observat ca nu mai pierd antigel asa mult. Acuma completez aprox. 1l la 1000 km. Am vazut insa ca am un por in radiator, im partea dreapta sus (am ridicat capota cu motorul cald si am auzit un fasiit si iesea abur acolo). Pot incerca sa-l lipesc cu solutie de etansare care se toarna in antigel (am vazut un fel de pulbere de la 2+2), sau sa-mi iau un radiator ?

Scris: Lun 02-Mar-2009 14:14
de dj01fad
nu tine solutia aia.... va trebui sa il dai jos si sa mergi la cineva care e specializat in reparat radiatoare sa ti-l faca. eu am facut un radiator care avea o intepatura si a costat 40 de lei.

Scris: Lun 02-Mar-2009 14:22
de jgr1001
marryuss scrie:Am vazut insa ca am un por in radiator, im partea dreapta sus (am ridicat capota cu motorul cald si am auzit un fasiit si iesea abur acolo).



Depinde la care dreapta te uiti; e partea dreapta cum privesti motorul (adica partea soferului) sau dreapta masinii ?

Intreb asta pt ca pe partea soferului in partea de sus este termocupla. La mine era desurubata si pierdea pe acolo antigel.
Pe "cealalta dreapta" :D este vasul de expansiune.

Oricum ar fi e bine sa ii dai de cap; la mine din cauza neglijentei am ajuns sa schimb garnitura de chiulasa

Scris: Lun 02-Mar-2009 14:53
de marryuss
dreapta adica partea soferului. Nu e de la termocupla. Este din coltul de sus al radiatorului