Pagina 2 din 3

Scris: Sâm 13-Ian-2007 16:24
de tartorul
Cel mai bine posteaza o poza sa vedem. Probabil este dusa garnitura de cauciuc (care se schimba relativ usor) de la capacul de plastic de deasupra chiuloasei.

Pentru ceva documentatie spune o adresa de email.

Scris: Sâm 13-Ian-2007 16:50
de marryuss
adresa de mail este m_bivolaru@yahoo.com
merci

pt marryuss

Scris: Lun 05-Feb-2007 12:04
de BogdanP
servus,
de abia am intrat si eu in club si am descoperit mesajele tale. sper ca nu e prea tirziu.
am un zx 1.6i din 91. inca se tine bine. probleme la puntea spate am avut, repararea costind o gramada. roata spate dreapta freca ingrozitor contraaripa. la vizita la mecanic si desfacerea completa a puntii s-a constatat distrugerea rulmentului cu ace pe acea parte pina la tocirea axului basculei. a necesitat schimbarea basculei (nu se poate rectifica), inlocuirea rulmentilor cu ace (pe ambele parti, setul cuprinde 4 rulmenti, cite doi pe fiecare parte), schimbarea suportilor puntii spate. in total a costat 1800 ron (preturi 2003) plus citeva zeci de euro pentru suportii puntii adusi din germania. piesele au fost luate de la reprezentanta ats pentru ca nu avea nimeni altcineva. mecanicul care iti umbla la masina trebuie sa stie masinile frantuzesti si sa nu se puna cu ciocanul pe masina.
succes

Scris: Lun 05-Feb-2007 14:35
de jgr1001
marryuss scrie:Astazi cand am venit cu masina de la spalatorie, am ridicat capota sa-mi sterg si eu motorul.si am vazut o scurgere de ulei. Ca pozitie e in stanga busonului de ulei.(cred ca e de la garnitura de la capacul de chiuloasa).
Ma poate ajuta cineva cu o documentatie a mtorului de Zx ca sa imi pot face o idee de ce si cum trebuie desfacut ca sa rezolv scurgerea de ulei?

Multumesc


Ca sa demontezi capacul chiulasei, nu-ti trebuie cine stie ce documentatie, ci doar ceva indemanare mecanica.

1) - demontezi colierul si furtunul care merge la filtrul de aer
2) - demontezi filtrul de aer si carcasa acestuia - sunt doua cleme si doua suruburi in cruce
3) - demontezi celelate furtunuri care merg pe capacul chiulasei
4) - capacul este prins cu 10 piulite M6, care se desfac cu tubulara de 10 mm

Atentie la demontatul furtunurilor, nu le forta pt ca se pot rupe usor. La montaj incepe sa strangi piulitele din centru, lucrand in cerc catre exterior. Piulitele se strang usor "la mana" fara a le forta

Scris: Lun 05-Feb-2007 14:38
de jgr1001
BogdanP scrie:inlocuirea rulmentilor cu ace (pe ambele parti, setul cuprinde 4 rulmenti, cite doi pe fiecare parte)


Mai stii cat a costat kitul de rulmenti ?

Scris: Lun 05-Feb-2007 14:54
de marryuss
jgr1001 scrie:
BogdanP scrie:inlocuirea rulmentilor cu ace (pe ambele parti, setul cuprinde 4 rulmenti, cite doi pe fiecare parte)


Mai stii cat a costat kitul de rulmenti ?


rulmentii ma costa 155ron pt o roata

Scris: Lun 05-Feb-2007 22:30
de BogdanP
in 2003 au costat 2 milioane, 4 buc

Scris: Lun 05-Feb-2007 22:37
de BogdanP
marryuss
am schema de montaj a puntii spate, cu greu obtinuta de la ats. daca te intereseaza ti-o trimit pe email.

Scris: Mar 06-Feb-2007 08:43
de eugenro2001
BogdanP scrie:marryuss
am schema de montaj a puntii spate, cu greu obtinuta de la ats. daca te intereseaza ti-o trimit pe email.


Pune-o si pe ftp, sunt sigur ca mai au si altii nevoie.

Scris: Mar 06-Feb-2007 09:14
de marryuss
BogdanP scrie:marryuss
am schema de montaj a puntii spate, cu greu obtinuta de la ats. daca te intereseaza ti-o trimit pe email.


Ti-as ramane profund indatorat.
M-ar ajuta foarte mult. week-end-ul acesta vreau sa ma apuc de treaba si mi-ar fi de mare ajutor. adresa mea este m_bivolaru@yahoo.com

multumesc

Scris: Mar 06-Feb-2007 10:40
de BogdanP
@eugenro2001
ftp?? habar n-am. nu vrei sa te ocupi tu?

Scris: Mar 06-Feb-2007 11:08
de eugenro2001
daca imi dai documentul ma ocup. In rest foloseste functia "search", are rezultate miraculoase :wink:

Scris: Sâm 24-Feb-2007 10:42
de marryuss
Azi dimineata pornesc masina sa ma duc la servici.Pornesc motorul, curat masina de gheata i plec. dupa aprox 500 m simt un miros de ulei ars in masina. Am crezut ca este de la cel din fata mea, ca scotea un fuuuum.
Opresc la un chiosc sa-mi iau tigari si cand ma uit in spatele masinii o dara de ulei. ma uit sub masina...balta. duc masina in fata blocului, ridic capota si galeria de evacuare (racordul unde vine prinsa toba) si partea dinspre habitaclu a motorului, plina de ulei.
Becul din bord de la presiune mentionez ca nu s-a aprins.
Este posibil sa-mi fi sarit vreun semering de la presiune, sau sa ma astept la ceva mai nasol (ceva crapat la motor?)

Scris: Lun 26-Feb-2007 08:35
de jgr1001
Nu prea am experienta cu Zx-ul dar am avut o problema asemanatoare la oltcit
Poate fi vreun semering care a cedat. Semeringurile cedeaza din cauza ca nu iti functioneaza bine sistemul de recuperare al gazelor de carter (adica furtunurile sunt infundate)

Problema la tine mai poate fi si la garnitura capacului de la chiulasa

Scris: Joi 01-Mar-2007 10:13
de marryuss
cine ma poate ajuta si pe mine cu o informatie.
vreau sa-mi schimb cureaua de distributie. Am comandat o curea dar nu are semne pe ea.Imi spuneti si mie va rog cum fac punerea la punct a motorului?
Sunt semne pe blocul motorului ?

Marius