Pagina 3 din 3

Scris: Joi 01-Mar-2007 10:55
de jgr1001
Se blocheaza rotile de curea de la vibrochen si axa cu came cu ajutorul unor pini. Ar trebui sa fie si semne pe cureaua de distributie, dar probabil ca doar pe curelele originale apar semnele respective
Incerc sa pun poze din manualul motorului (sunt in franceza)

Scris: Joi 01-Mar-2007 11:05
de jgr1001
Poze:

ImagineImagineImagine

Scris: Joi 01-Mar-2007 13:18
de marryuss
pinii respectivi sunt niste SDV-uri speciale?sau pot fi substituiti si cu altceva?

Scris: Joi 01-Mar-2007 13:58
de jgr1001
Cred ca poti sa folosesti cu succes niste burghie de diametru potrivit

Scris: Lun 05-Mar-2007 10:22
de marryuss
multumesc pt ajutor.
Cu multa rabdare si tupeu s-a rezolvat.

Marius

Scris: Joi 22-Mar-2007 14:01
de marryuss
Pentru a schimba rulmentii cu ace pe spate, trebuie data jos puntea de pe masina?

Scris: Joi 22-Mar-2007 14:12
de jgr1001
Din cate stiu eu, da.

Va trebui sa fac si eu operatia asta...

Am un desen cu puntea spate "explodata" . Il pun aici daca te ajuta

Scris: Joi 22-Mar-2007 14:15
de marryuss
am si eu ''desenul''.
de asta imi era si mie frica.
Mi-a mai pierit elanul :(
Da tre sa o fac si pe asta.
merci

Scris: Vin 23-Mar-2007 21:24
de khan
nu te chinui sa o dai jos pentru ca impreuna cu rulmentii se schimba invariabil si bucsile pe care culiseaza rulmentii, iar pentru asta iti trebuie o instalatie care sa depreseze bratele de pe tava puntii si apoi sa depreseze si bucsile de pe teava. nu cred ca poti face asta in spatele curtii, mai bine mergi la un atelier care a mai facut asta, nu e chiar atit de simplu

Scris: Sâm 05-Mai-2007 19:03
de marryuss
deci... revenind la problema cu rotile de pe spate
Am dus masina la un mecanic care lucreaza la reprezentanta Peugeot din Bacau. Omul la prima vedere mi-a lasat impresia ca stie cu ce se mananca o punte spate de citroen.
Am vorbit cu omul la telefon astazi si mi-a zis ca la brate nu am nici un fel de joc (deci nu trebuie schimbati rulmentii) si ca problema mea se datoreaza axului pe care este prins butucul de la roata.cica ar fi stramb.
ii intreb pe cei are au cunostinte in domeniu. Este posibil ca sa fie roata mea de pe dreapta inclinata datorita indoirii axului?
Si daca da stie cineva unde pot gasi un brat spate dreata pentru zx -ul meu?
Multumesc

Scris: Lun 07-Mai-2007 07:50
de jgr1001
Adica el zica ca e fuzeta stramba...cam greu

Totusi am avut un oltcit la care i s-a rupt fuzeta. Mentionez ca s-a rupt fara sa fi dat semne ca era indoita

Scris: Lun 28-Mai-2007 20:35
de BogdanP
hai noroc marryuss,
vad ca tot n-ai rezolvat puntea spate.
chiar daca mecanicul are sau nu dreptate, numai fuzeta nu se poate schimba fiind bagata la cald in gaura respectiva. nu se schimba decit cu tot cu bratul suspensiei. daca ai noroc sa gasesti la dezmembrari e perfect, daca nu la reprezentanta citroen (sau cine aduce piese citroen originale pe acolo pe la voi), cu bani multi.
pe mine m-a costat bratul suspensiei 14,5 mil in 2003, vreo 450 euro.

Scris: Mar 29-Mai-2007 05:20
de sorin.
Totusi am avut un oltcit la care i s-a rupt fuzeta

:shock: Pe spate?

Scris: Mar 29-Mai-2007 07:18
de jgr1001
Da. Era un Club 11 RT (ala cu frane de Dacie - tamburi pe spate)

Scris: Mar 29-Mai-2007 09:37
de marryuss
problema cu roata spate inca nu am rezolvat-o.Am gasit la carsero o punte spate de zx pe la 600 ron (cu garantie), iar bratul, nou, l-am gasit la 800 ron.
Acuma, eu nu sunt prea convins ca e stramba fuzeta. dar ramane de vazut.
Ce am rezolvat a fost problema cu fumul.Dupa un condus mai sportiv, masina scotea fum alb.Asa ca am schimbat uleiul (producatorul) si acum nu mai da cu fum. Astazi urmeaza pivotii fata si poate primesc un verdict sigur pt roata spate.