Pagina 1 din 2
Martor in bord
Scris: Lun 18-Feb-2013 15:37
de lucisavu
Buna, nu am mai postat de multa vreme ceva deoarece am avut norocul ca masinuta sa se comporte impecabil. Vreau sa va cer parerea in legatura cu un martor care se aprinde in mers. Daca initial se aprindea dupa cca 70km de drum acum sunt de ajuns 5-6 km si se aprinde. Din ce imi dau seama a si crescut si consumul.
Poate imi puteti spune care ar fi motivul si o sugestie pentru remediere. Nu de alta dar tocmai am investi 700 lei pentru saboti de frana spate, cilindrii si rulmenti. Sper sa nu necesite o reparatie costisitoare.
De asemenea de azi se aude un scartait ciudat cand rotesc de volan.
Scris: Lun 18-Feb-2013 17:01
de ANDREI_JOY
Vezi sa nu fie senzorul de la nivelul lichidului de racire, daca este cu vas de expansiune separat si are senzor pe el s-ar putea sa fie scazut nivelul.
Scris: Lun 18-Feb-2013 18:08
de Rica
de care martor te-ai speriat?
ai doi aprinsi
Scris: Lun 18-Feb-2013 22:40
de leo
ia vezi aici:
daca e cineva care ar putea sa traduca exact...ultimul martor...
Scris: Mar 19-Feb-2013 21:24
de lucisavu
Rica scrie:de care martor te-ai speriat?
ai doi aprinsi
Becul de la apa e aprins pentru ca am pus contactul sa se aprina martorul care ma intereseaza. Va rog nu il luati in considerare
Scris: Mar 19-Feb-2013 21:28
de lucisavu
leo scrie:daca e cineva care ar putea sa traduca exact...ultimul martor...
Mersi mult de imagine. Am inteles ca e problema e la injectie (dar eu am carburator) sau la aprindere.
Tin sa precizez ca masina porneste la sfert de cheie si martorul se stinge imediat ce a pornit motorul. Problema e ca becul se aprinde in mers. Si nu stiu care e cauza sau cum sa o remediez si as prefera daca e posibil sa rezolv eu problema sa nu fiu nevoit sa merg intr-un service.
Dar daca nu se poate asta e. Sunt convins ca mecanicul o sa se bucure ca ma vede

Scris: Mie 20-Feb-2013 10:59
de Rica
daca e de aprindere probabil un contact imperfect,oxidat
Scris: Mie 20-Feb-2013 15:10
de lucisavu
Rica scrie:daca e de aprindere probabil un contact imperfect,oxidat
Contact la bord sau la bujii?
Apropo am mai cautat pe net si se pare ca martorul asta se aprinde si daca nu e buna benzina. Acum am verificat si se pare ca nu am filtru de benzina.
Tin sa precizez ca alimentez din Rompetrol, Petrom si OMV. Cel mai des din Rompetrol
Scris: Mie 20-Feb-2013 15:11
de Rica
tot ce tine de aprindere,bobina,condensatori...etc
la bord poate fi un scurt
Scris: Mie 20-Feb-2013 15:13
de lucisavu
Rica scrie:tot ce tine de aprindere,bobina,condensatori...etc
la bord poate fi un scurt
Ma duc acum cum un spray de contacte si dau peste tot. Sper sa fie ok
Mersi mult.
Scris: Mie 20-Feb-2013 15:17
de Rica
vezi ca in unele cazuri tre sa desfaci sa cureti,nu ajunge decat puf-puf si gata
ai mufe care sunt protejate impotriva prafului si sa nu ajunga puf-ul acolo
Scris: Mie 20-Feb-2013 16:04
de lucisavu
Rica scrie:vezi ca in unele cazuri tre sa desfaci sa cureti,nu ajunge decat puf-puf si gata
ai mufe care sunt protejate impotriva prafului si sa nu ajunga puf-ul acolo
Acum am am terminat cu tot ce am fazut fire care merg spre carburator, fise si buji. Inclusiv la delcou (asa si stiu ca ii zice la dacie) dar nu l-am desfacut
Acum sa vedem cand mai fac primul drum mai lung.
Apropo nu ar trebui sa ii pun si un filtru de benzina pe tur? Eu nu am vazut sa am asa ceva
Scris: Mie 20-Feb-2013 16:07
de Rica
adica ai pe retur?
misto
poti pune unul de unica folosinta,dar iti recomand unul transparent cu decantor
Scris: Mie 20-Feb-2013 18:06
de leo
mi se pare ciudat ca nu ai filtru...poate nu te-ai uitat unde trebuie,la mine e sub masina undeva la nivelul portierei dreapta/spate...
Scris: Vin 22-Feb-2013 20:46
de lucisavu
leo scrie:mi se pare ciudat ca nu ai filtru...poate nu te-ai uitat unde trebuie,la mine e sub masina undeva la nivelul portierei dreapta/spate...
Mersi mult de sfat o sa ma uit.
Partea proasta e ca martorul continua sa se aprinda. Vre-o idee?