disjunctor si conjunctor!!!detalii!!!

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

luchian88
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mie 01-Iul-2009 16:29
Localitate: Resita,caras severin

disjunctor si conjunctor!!!detalii!!!

Mesajde luchian88 » Dum 05-Iul-2009 18:01

la mine la xantia,tacane des de tot,nush din ce cauza!!!primesc vreun ajutor???va rog!!! multumiri anticipate!!!
i love my Xantia!!!!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 05-Iul-2009 18:17

prima data verifica sfera centrala :wink: sa nu fie sparta..
daca e buna sfera si tot tacane, verifica cat iti da pe retururi...daca nu iti da nici pe returi mult, apoi verifica c-d.
bafta.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

luchian88
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mie 01-Iul-2009 16:29
Localitate: Resita,caras severin

Mesajde luchian88 » Dum 05-Iul-2009 18:52

si ma poti indruma cum as putea sa fac asta???
i love my Xantia!!!!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 05-Iul-2009 19:01

asa empiric poti verifica daca e sparta sfera sau nu.
o dai jos de pe c-d cu un lant sau o curea ceva (cauta pe la instalatori ceva eventual...).
apoi bagi o sarmulita pe gaura. Sarmulita ar trebui sa nu intre aproape deloc. Oricum, sa stii ca se vede cu ochiul liber si membrana pe acea gaurica..daca nu se vede memebrana in capat e sparta.
Chiar si daca nu e sparta..nu poti sa stii ce presiune are(treb pusa pe aparat). parerea mea e ca si cu ceva presiune in ea nu ar trebui sa tacane asa des..asa ca ori sparta ori ai alta problema(parere personala)

asteptam sa vedem ce ai facut.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

luchian88
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mie 01-Iul-2009 16:29
Localitate: Resita,caras severin

Mesajde luchian88 » Lun 06-Iul-2009 18:37

deeci,am complectat cu ulei(dar din pacate h46,ca nu dispun momentan de lhm) si doua fenomene am sesizat...a mai rigida de spate,ca era moale de tot si nu mai tacane de doua ori pe sec,ci 1/2sec...
e binisor de inceput???
i love my Xantia!!!!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 06-Iul-2009 19:06

NU trebuia sa pui H46. Acuma daca ai pus putin..asta e..nu e o nenorocire.
LHM gasesti usor la OMV :!:
H46-le e f periculos vara(se incalzesc rotile..etc..)dar si iarna (nu se ridica...etc..). + ca uzezi componentele sistemului si poti distruge garnituri/furtunele..etc..

App..e tare pe spate?Recomand sa verifici toate sferele totusi...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

luchian88
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mie 01-Iul-2009 16:29
Localitate: Resita,caras severin

Mesajde luchian88 » Mar 07-Iul-2009 01:19

abarth_mcm scrie:NU trebuia sa pui H46. Acuma daca ai pus putin..asta e..nu e o nenorocire.
LHM gasesti usor la OMV :!:
H46-le e f periculos vara(se incalzesc rotile..etc..)dar si iarna (nu se ridica...etc..). + ca uzezi componentele sistemului si poti distruge garnituri/furtunele..etc..

App..e tare pe spate?Recomand sa verifici toate sferele totusi...


nu am pus mult,cam 600-800 ml...nu,acuma nu mai e tare de spate,inainte era super moale,si acum e ok spatele,fata mi se pare un pic rigida,dar pana una alta,e circulabila acuma...
i love my Xantia!!!!

Avatar utilizator
iwa
pasionat
Mesaje: 259
Membru din: Joi 31-Ian-2008 09:39
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde iwa » Mar 07-Iul-2009 08:18

LHM gasesti fara probleme in OMV-uri, dar vezi ca cei mai multi nu stiu ca au asa ceva :D
Este un bidon albastru pe care scrie cu roz LHM.

Este posibil sa stie de ulei hidraulic pentru Citroen, dar oricum uitate in rafturile de afara si in 90% din cazuri vei gasi.
--
I @m the B0Rg`
Blog RPR - www.oltcit.eu

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 07-Iul-2009 09:15

eu de fiecare data cand am luat, bidoanele erau ff prafuite fiind puse pe raftul de afara cu uleiuri. :lol:
a..pe bidon scrie de vreun an: LHM special series (inainte scria doar LHM)
poti gasi si la PetromV, ca doar e tot OMV :wink:
Pretul e in jur de 27 de lei.O fi mult fata de H46, dar o sa vezi diferentele :!:

Dar tu de ce ai completat?Nu aveai nivelul corespunzator? Vezi ca uleiul lipsa nu a disparut asa pur si simplu. Ori a pierdut pe undeva masina, ori s-a spart o sfera si astfel a scazut nivelul.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

luchian88
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mie 01-Iul-2009 16:29
Localitate: Resita,caras severin

Mesajde luchian88 » Mar 07-Iul-2009 18:47

abarth_mcm scrie:eu de fiecare data cand am luat, bidoanele erau ff prafuite fiind puse pe raftul de afara cu uleiuri. :lol:
a..pe bidon scrie de vreun an: LHM special series (inainte scria doar LHM)
poti gasi si la PetromV, ca doar e tot OMV :wink:
Pretul e in jur de 27 de lei.O fi mult fata de H46, dar o sa vezi diferentele :!:

Dar tu de ce ai completat?Nu aveai nivelul corespunzator? Vezi ca uleiul lipsa nu a disparut asa pur si simplu. Ori a pierdut pe undeva masina, ori s-a spart o sfera si astfel a scazut nivelul.


aha,inteleg ca nu se compara,caci am vb cu cineva pe mess si mi-a spus ca e cam necaz mare ca am bagat h46!!!am complectat ca nu era la nivel,era sub acele inele,dar la pozitia normala era ok!!!!stiu ca a avut spart un racord dinala ce se impartea cam in 3...si probabil a bagat cu ea la pozitia normala...mai mult ca sigur nu a stiut cel dinainte mea,pai daca am luat-o fara ulei la motor deloc....asemenea oameni ar trebui pusi sa conduca doar Dacii,caci alea nu ai treaba cu ulei sau alte alea,merg si fara...nah,in principiu,e asa mare belea daca am adaugat 2/3 L h46???

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mar 07-Iul-2009 19:59

la PetromV, LHM e 31 lei. eu mai folosesc si Agip, care e 30 lei. nu vad diferenta intre ele, mai ales ca le amestec. completez aproape 1l/luna (pierderi pe la casetea de directie, vas si conjuctor - picaturi :twisted: )

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 07-Iul-2009 20:22

personal nu cred ca e o mare nenorocire daca ai folosit un pic de h46..nu s-a sfarsit lumea din asta :wink: de preferat era sa nu pui deloc :!: :!: :!:
cred ca ar fi indicat sa iti iei din timp 3-4 litri de lhm si sa schimbi tot uleiul (nu stii cat de curat poate fi si mai ales daca fostul proprietarul a folosit doar lhm). Curata si vasul inainte sa pui uleiul..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

luchian88
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mie 01-Iul-2009 16:29
Localitate: Resita,caras severin

Mesajde luchian88 » Mie 08-Iul-2009 00:14

deci,ca sa fie toata lumea lamurita...
masina am cumparato eu primul...a fost adusa din germania,si cand a venit,avea ulei rosu,de cutie automata!!!asa am avut,si asa am crezut ca trebuie sa fie...in fine,am vandut-o la un momentdat,ca dupa un an sa ma intorc acuma iarasi la ea...deci daca uleiul ala rosu nu a sticat pana acuma nimic,ce poate sa strice un h46???nu vreau sa fiu, si nici macar sa pare nesimtit,nu sunt de fel,dar intreb si eu,ca la uleiuri,chiar sunt taboo...

Binenteles ca cu proxima ocazie voi cumpara 5 l de lhm si il voi inlocuii si voi spala vasul!!!dar ma lamureste si pe mine cineva cu treaba asta??? pe unde ii dau drumul???cum curat vasul???par intrebari stupide,dar nu vreau sa ii fac schimbul la vreun service in resita aici la mine,ca nu am incredere in nimeni aici in resita...
si-mi cer scuze daca sunt cam off topic!!!! [-o<

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 08-Iul-2009 10:39

Nu ai cum sa scoti tot uleiul.
Lasi masina pe minim si astfel tot uleiul iti vine in vas. Acela e uleiul pe care il poti scoate din instalatie.Dai vasul jos, scoti uleiul din el, cureti vasul, il pui la loc si torni ulei nou.
Bineinteles ca daca te chinui, mai poti sa golesti pe fiecare furtunel in parte ce ulei mai ramane..dar nu cred ca se merita pentru cativa ml. E de ajuns uleiul din vas.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 08-Iul-2009 19:52

luchian88 scrie:Binenteles ca cu proxima ocazie voi cumpara 5 l de lhm si il voi inlocuii si voi spala vasul!!!dar ma lamureste si pe mine cineva cu treaba asta??? pe unde ii dau drumul???cum curat vasul???par intrebari stupide,dar nu vreau sa ii fac schimbul la vreun service in resita aici la mine,ca nu am incredere in nimeni aici in resita...
si-mi cer scuze daca sunt cam off topic!!!! [-o<

Uneori funcĂžia de cĂŁtare face minuni. :wink:
NiÂşie subiecte utile:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=184
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=7045


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO