Cutie viteza
Moderator: Echipa Tehnica
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Cutie viteza
Imi intra greu in viteza in special la treptele 1,2,3 uneori cand introduc in masalier se manifesta cu nu ar fi cursa de abreaj la maxim , caraie, trebuie sa las ambreajul si sa-l reapas din nou ca sa-l pot intoduce in viteza , cand la masina este oprit motorul intra usor in toate vitezele . Cat m-ar costa reparatia?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Tu ai Xantia, nu BX, asa ca am mutat topicul.
Daca pe loc merge ok si in mers ciriie, atunci verifica intii ambreiajul sa fie bine reglat. Empiric, trebuie sa decupleze total, atunci cind mai ai 2-3 cm pina la podea.
Daca atunci cind introduci in abreiaj si doar uneori ciriie, verifica intii reglajele de la timonerie, sub schimbator. Mai vezi exact care e pozitia in care merge bine si incearca sa faci la fel data viitoare.
Daca pe loc merge ok si in mers ciriie, atunci verifica intii ambreiajul sa fie bine reglat. Empiric, trebuie sa decupleze total, atunci cind mai ai 2-3 cm pina la podea.
Daca atunci cind introduci in abreiaj si doar uneori ciriie, verifica intii reglajele de la timonerie, sub schimbator. Mai vezi exact care e pozitia in care merge bine si incearca sa faci la fel data viitoare.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Daca cu motorul pornit, cand calci pedala se aude un huruit discret, atunci ai probleme cu rulmentul de presiune.
Daca nu, este necesar doar reglajul ambreiajului.
De asemenea poate fi de vina cablul de ambreiaj, adica poate fi "desirat" - sunt rupte o parte din firele de otel care-l constituie si din cauza asta cablul se intinde, devenind elastic si nu decupleaza complet. Am patit chestia asta. In acest caz trebuie sa schimbi cablul
Daca nu, este necesar doar reglajul ambreiajului.
De asemenea poate fi de vina cablul de ambreiaj, adica poate fi "desirat" - sunt rupte o parte din firele de otel care-l constituie si din cauza asta cablul se intinde, devenind elastic si nu decupleaza complet. Am patit chestia asta. In acest caz trebuie sa schimbi cablul
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Saptamana trecuta m-am lovit si eu de o problema similara. @dj01fad mi-a sugerat si el sa verific cablu de ambreiaj. Inainte de a ma apuca de lucru, l-am sunat pe mecanicul care se mai ocupa de Xantiuta mea si i-am spus si lui care este problema si sa-mi spuna cum am acces mai usoe la piulita de pe cablu. Mi-a spus omul telefonic (pt ca era plecat din tara) ce si cum trebuie sa fac, dar inainte sa ma apuc de treaba, sa verific daca nu cumva presul s-a bagat sub pedale prea mult... Zis si facut... Merg la masina, ma pun in genunchi sa verific (sceptic fiind0 daca ar putea fi vorba despre covoras... Surpriza...
era asa cum a spus el...
)
Am repozitionat covorasul, iar de atunci totul este super ok in aceasta privinta.


](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO