calorifer caldura

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

calorifer caldura

Mesajde gabi caragea » Joi 21-Iul-2005 10:28

buna ziua
dupa cum am scris in celelalte mesaje am observat ca am o pierdere da antigel,azi mergind si cu aer con.si fara am observat ca daca merg 5 -10 min fara aer c.pozitionat butonul sau maneta pe rece dupa ce dau drumul la ac iese un fel de abur pe la grila de ventilatie din mijloc si se umezeste un pic acea grila .sa fie oare caloriferu spart?pentru ca in interior nu curge antigel dar citeodata se simte un aer umed.se poate schimba usor stiti cumva unde gasesc calorifer?sau unde pot merge sa rezolv aceasta problema.
multumesc

sorry am pus mesajul pe anunturi
acum sper sa fie bine

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 21-Iul-2005 12:02

Il pusese-si la "club", nu prea se potrivea. L-am mutat eu.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Joi 21-Iul-2005 12:26

multumesc frumos il mutasem si eu dupa ce am vazut greseala.curios este faptul ca nu am primit inca nici un raspuns pina acum ori au treaba ori nu prea stau pe forum

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 21-Iul-2005 13:47

daca se umezeste cind dai drumul la aer cond si cind maneta e pe "rece" e posibil sa fie doar condens. caloriferul are robinet si cind e inchis nu circula apa prin el, deci nu vad legatura cu caloriferul de caldura. pierderea s-ar putea sa aibe alta cauza
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Joi 21-Iul-2005 14:02

condens ?si dece ar face condens?chestia este ca se simte si ceva aer umed in masina este cam dubioasa treaba,tu ce zici.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 21-Iul-2005 14:22

pai e umed de la condens. e posibil sa fie infundata si scurgerea de sub radiatorul de clima. curge apa sub masina (undeva la mijloc, in spatele motorului) dupa ce merge mai mult timp aerul cond? daca nu, inseamna ca trebuie desfundata, ca sa nu desfaci totul, poti face asta pe o rampa sau un elevator
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Joi 21-Iul-2005 14:25

nu am observat apa sub masina,si daca este infundat furtunul ar trebui sa fie ud in masina ,am bagat mina pe sub bord dar nu se simte nimic

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Joi 21-Iul-2005 14:37

Ahaaa, acum m-am prins de ce ĂŽmi curge apă de sub maşină! Iniţial am crezut că am... pus-o, adică am intrat ĂŽn bolovani şi tre' să caut pe cineva să mă tracteze undeva la un mecanic care să ĂŽmi sudeze baia de ulei :twisted:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 22-Iul-2005 13:29

sint destul de groase covorasele si pe deasupra e si destul de cald afara... daca intelegi ce vreau sa spun :wink:
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Vin 22-Iul-2005 14:22

salut andrei
da m-am gindit si eu la asta ,ideea este ca trebuie sa fac rost de un calorifer sa am de rezerva ca atunci cind vin la service daca este nevoie sal sch. sa nu alerg dupa el ,trebuie sa iau de undeva unde il pot da si inapoi in caz ca nu este nevoie ma intelegi,eu sper sa nu fie caloriferul si sa fie ceva mai minor,oricum trebuie sa o rez.repede ca acum vine iarna.apropo cind merg cu ac si maneta de caldura este desch prin cal trece apa sau are circuit separat pentru ac.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 22-Iul-2005 20:51

sint doua radiatoare separate. daca iti curge apa si ai caldura inchisa, exclude caloriferul de caldura, daca e aerul umed si se fac picaturi de apa pe grile in timp ce merge NUMAI aerul cnditionat inseamna ca nu e spart nimik. daca ar fi spart radiatorul de AC s-ar descarca instantaneu freonul si nu ar mai face rece. de asta spun ca, cel putin la prima vedere, nu trebe sa schimbi nimik, eventual sa desfunzi canalul ala de scurgere
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Joi 15-Dec-2005 11:18

Simti un miros umpic intepator cand dai drumul la caldura? Parbrizul se abureste repede?

Pentru info, prin radiatorul incalzire circula tot timpul lichid de racire, faptul ca ai sau nu caldura in masina e datorat unui volet care trimite aerul pe radiator sau pe langa el.

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Oxipol

Mesajde florin_budea » Vin 16-Dec-2005 11:06

Daca ai vreo problema la radiator incearca sa il lipesti cu Oxipol . La mine a mers . L-am testat la cam 4-5 atm si a rezistat cu succes. La bord o sa ai ceva de lucru, eu am lucrat dupa cartea tehnica a masinii. Are cateva suruburi (3) la campatimentul motor, daca ca sa ajungi la ele trebuie sa dai motorasul de la stergatoare jos ca unul sa afla in spatele lor ,atentie suruburile sunt mascate sunt de 10 si iti trebuie o cheie speciala ca are adancimea mare(tubulara adanca), daca nu ai dupa ceva sa lucrezi (carte) nu iti indic sa-l desfaci , sunt suruburi cam multe si daca nu stii unde sunt risti sa deteriorezi bordul . Inaite sa dai bordul trebuie sa scoti "cutia" de la maneta de viteza. In jur de 5-6 ore daca nu mai mult , o sa ai de lucru.


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO