problema pornire..din nou
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
problema pornire..din nou
Salut! Mi se intampla din nou: pornesc masina dimineata, cu motorul rece, indiferent de temperatura exterioara, si o ia la prima cheie, frumos. Daca las motorul si 3-5 minute pornit, apoi il opresc si incerc sa il pornesc din nou ..nu mai vrea !!! Porneste de-abia dupa ce dau la automat 5-10 secunde ( maximum) si pleaca oleaca inecat , turat si cu miros de benzina pe esapament ( miros mai accentuat ca nici in mod normal nu miroase a Channel). Isi revine si o ia la prima cheie doar daca il las cel putin 30-40 de minute..... pareri? - injectoare, senzori, bujii ( astea nu cred ca-s ok)...
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Se cam ineaca saraca . Probleme la amestec..ori vreun senzor cum ar fi sonda lambda, senzorul temperatura aer sau senzorul temperatura lichid racire ca la asta am mai vazut masina sa consume mai mult din cauza ca ECU credea ca motorul e rece mereu din cauza senzorului si baga carburant la greu. Mai uitate si pe la regulatorul de presiune din rampa de injectoare, scoti futunasul cand merge motorul si vezi daca are vreun efect.
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
kady, de cosumat ca nesimtita nu consuma deloc....chiar ma uimeste ca dupa reparatia capitala a motorului din primavara, imi ia maximum 7-7,5 la drum in tins cu viteze de 90-120, iar intr-un oras ca ploiestiul sare pe la 9...in bucuresti am facut socoteala si am ajuns pe la 12 lejer. Daca ar fi vreun senzor de temperatura de vina, nu ar insemna sa stea tot timpul turata la 1000 si ceva de ture, la relanti? dar, la pornirea la cald, sta doar un pic, apoi scade turatia la normal ( in jur de 800 rpm)
La mine a fost exact la fel din cauza a doua injectoare care nu inchideau cum trebuie. Am schimbat injectoarele si a disparut problema.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
in ceea ce priveste injectoarele, oricum la salariu am de gand sa le duc la verificat pe un stand profesionist, sa le curat, schim ce e necesar..etc. din cate am inteles, la benzina nu e o problema curatarea injectoarelor la ultrasunete si schimbat pe la ele garnituri sau ce mai au pe acolo ( asa am auzit, cel putin)
Eu le-am curatat pe ale mele cu ultrasunete, dar din pacate nu a ajutat cu nimic, unul era praf complet, din ce mi-a zis tipul de la service. Garnituri nu sunt prea multe, injectoarele de benzina sunt relativ simple constructiv, n-am inteles insa niciodata de ce cele de XM 2.0i sunt atat de scumpe fata de altele similare noi.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Injectoarele nu e greu sa le verifici singur fara sa mai dai bani pe stand, un spray de curatat carburatoare, o sursa de 12 v curent continuu(baterie sau traf la priza). Eu am facut ceva de genu ca in filmulet dar mai simplu..fara intrerupator si fara seringa. La benzinare nu e presiune asa mare in rampa de injectoare...asa ca iti vei da sigur seama daca scapa benzina sau merge bine dupa jetul care il scoate.
LE: uitasem sa pun link-u': http://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY
LE: uitasem sa pun link-u': http://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
Catalin Radu scrie:multumesc de sfat..dar mi se pare complicat; mai bine le bag la ultrasunete, stand...am inteles ca daca e cazul se schimba anumite garnituri si parca bobina din injector ?????????
Daca se inneaca injectoarele sunt. am patit`o eu, mai ales cum spui tu, mai e o scapare, supapa de vacum de la retur, ai verificat`o ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern