Probleme incalzire
Moderator: Echipa Tehnica
Probleme incalzire
Acum ca a venit iarna, am pus antigel 1:1 apa, iar cind dau drumul la caldura baga dar parca innecat si aerul nu e f cald, este caldut, daca masina e plina(5 pers) se aburesc geamurile fff tare chiar cu cadura/ventilatorul la max. Temperatura indicata in bord este de 80-85 grade. Care ar putea fi problema? Multumesc frumos si astept pareri de la voi...
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
Sa o luam pe rand.
1.Vezi cum se prezinta filtru de polen.
2.Daca miroase a antigel posibil radiator de caldura fisurat.
3-Dimineata pana ce pornesti masina verifica lichidul din vas.
4.Cand completezi desfa si capacelele pentru aerisire incercuite si sageata rosie. foto mai jos
Daca nu te descurci suna. 0740656870 sau 0767148877
Benone si vorbim.
1.Vezi cum se prezinta filtru de polen.
2.Daca miroase a antigel posibil radiator de caldura fisurat.
3-Dimineata pana ce pornesti masina verifica lichidul din vas.
4.Cand completezi desfa si capacelele pentru aerisire incercuite si sageata rosie. foto mai jos
Daca nu te descurci suna. 0740656870 sau 0767148877
Benone si vorbim.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
el are o inventie acolo, pentru ca in dinspre motor spre bord nu mai are mufa aia la calorifer, ci intra niste furtune in bord.
daca se aburesc geamurile cu caldura data la maxim, e clar ca este caloriferul fisurat, sau cumva curge antigel cumva in tubulatura de aer. posibil sa fie de la furtunele alea care intra in calorifer, dar ca sa verifici asta, tot trebuie bordul dat jos.
fa un test. da temperatura la minim, si vezi daca se dezaburesc. dupa ce sunt dezaburite, da pe cald. daca incep sa se abureasca... nu ai ce sa ii mai faci.
daca se aburesc geamurile cu caldura data la maxim, e clar ca este caloriferul fisurat, sau cumva curge antigel cumva in tubulatura de aer. posibil sa fie de la furtunele alea care intra in calorifer, dar ca sa verifici asta, tot trebuie bordul dat jos.
fa un test. da temperatura la minim, si vezi daca se dezaburesc. dupa ce sunt dezaburite, da pe cald. daca incep sa se abureasca... nu ai ce sa ii mai faci.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
Pfff..nu curge antigel nici pe afara , nici in masina, nici nu miroase a antigel si nici nu se vad pierderi in vas. Nik--am descoperit si mufa aia de la calorifer...este acolo numai ca era mica si nu am vazuto eu...am aerisit ..degeaba...mai am sa inlocui filtrul de polen(miine)asa cum ma sfatuit Benone, daca nu ....nu stiu ...Drumuri bune si merci , baieti!@
Azi am schimbat si filtrul de polen si daca dau clapeta pe inchis(sa recircule aerul din masina) parca simt ceva caldurica, daca dau sa traga aer din exterior abia daca se mai simte putinica caldura...pfff... incerc ce ma sfatuit Benone azi...sa bag apa cu presiune in radiator...va spun miine seara daca se schimba ceva..Numai bine
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
Am bagat si apa in calorifer cu presiune si curge tot cu presiune , am verificat si motorasul care functioneaza...deci...pfff...are cineva sa imi puna o schema sau poze ceva cu sensul de circulat al aerului cald prin tubulatura aia? ma gindesc ca poate a fost umblat vreodata pe acolo si nu mai este etansa tubulatura...sau ...nici eu numai stiu. Multumesc frumos
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
m-am uitat eu, si nu mai are caloriferul original - adica are ceva adaptare acolo. ori nu e asezat bine si cand dai drumul la aer sufla pe langa el si vine rece, ori este el vinovat.
eu personal nu ii inteleg pe acesti ciobani! un calorifer dinala costa 70 lei cel mai ieftin. de ce sa te apuci sa faci modificari ?!!?!?
eu personal nu ii inteleg pe acesti ciobani! un calorifer dinala costa 70 lei cel mai ieftin. de ce sa te apuci sa faci modificari ?!!?!?
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
Am avut la XM aceeasi problema de doua ori. o data a fost de la motorasul de comanda a clapetei, care avea ceva dinti sparti prin interior si nu mai rotea din pozitia de rece. S-a rezolvat prin desfacerea motorasului si rotirearotii cu dintii sparti cu 180 de grade. a doua oara a fst din cauza radiatorului. Are in interior o spirala de plastic pentru a limita viteza de curgere prin el, pentru a mari schimbul de caldura. In timp aia se macina si lichidul de racire nu curge cum trebuie. In final se infunda, dar pana atunci nu da caldura ca lumea, doar pe recirculare se dezmorteste nitel. Daca dai jos radiatorul ar trebui sa vezi o spiala de plastic la intrare si la iesire. Daca nu e, de acolo este problema si trebuie schimbat radiatorul.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib