Singurul lucru care l-am montat diferit a fost piulita de la arborele cu priza de putere, cu care vine prins sincronul la a 5-a. Am strans-o cu un sfert de tura mai mult fata de semnele unde fusese batuta antidesfacere....dar nu se invartea greu sau alte chestii...pe arborele primar sunt rulmeti conici.
Azi am verificat timoneria, tijele sunt drepte, chiar am pus un vecin sa schimbe si mi-a zis ca merge schimbatorul cum mergea la masina lui cand era noua. Schimbatorul merge exact ca inainte sa intervin la cutie.
Pedala de ambreiaj ca sa stea in aceeasi pozitie ca si inainte...adica mai sus decat frana, piulitele la cablu sunt stranse aproape de maxim. Cu vechiul ambreiaj erau stranse abia pe la jumatate ca a ramas semn...oarecum ca placa de presiune si discul sunt noi este normal..dar sa nu fie prea groase

Daca era din cutie de ce cu dublu ambreiaj intra fara probleme?
Am gasit kit ambreiaj sh (placa+disc) original de vanzare cu 150 lei si discul arata bine bine...Tot pe la ambreiaj e necuratul ca altfel nu-mi explic.