motor oprit la 3000 rotatii
Moderator: Echipa Tehnica
motor oprit la 3000 rotatii
Salut , tuturor cititorilor ! Ma poate ajuta, cineva, sa-mi lamureasca si mie misterul masinii mele? Problema suna cam asa: in jurul a 3000rotatii/ min. Se opreste motorul; iau contactul , astept cam 5-10 secunde si porneste. Asta se intampla numai in mers, pe loc pot sa turez pana la capatul turometrului ca nu se opreste, dar si in mers are toane, depinde de modul de accelerare, adica daca accelerez mai brusc se opreste, daca accelerez progresiv am sansa sa nu se opreasca. Regulatorul de presiune e schimbat, am facut proba cu o alta pompa de debit, senzprul de pe rampa comuna. Credeti ca ar putea fi de vina pompa de inalta presiune ?am facut un test si am fotografiat erorile...le poate interpreta cineva exact??? Multumesc!!!
mii de scuze pentru ca am intarziat cu raspunsurile, dar am reusit sa afisez si respectivele fotografii. regulatorul a fost schimbat cu unul nou, dar nu original, ci unul italian care a costat 370 ron, comparativ cu 800 ron original bosch... de injector care sa scape pe retur, nu se pune problema, cel putin asa arata calculatorul la momentul efectuarii testului. multumesc pentru raspunsurile anterioare cat si pentru cele viitoare...oricum, cat de curand am sa fac proba si cu un regulator bosch.
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
motor oprit la 3000 n/m
Nu stiu daca te va ajuta , la C5 - ul meu 2,0 hdi RHZ , am patit ceva asemanator ! Dupa Lexia , care nu a fost de mare ajutor , am luat-o batraneste si cand am ajuns la filtrul de motorina am constatat ca stutul de pe refulare avea o fisura . Am inlocuit capacul si a disparut necazul .
Deci verifica carcasa filtrului de motorina cat si strangerea capacului pentru a fi sigur ca nu ai pierdere de presiune sau acces aer in instalatie .
Deci verifica carcasa filtrului de motorina cat si strangerea capacului pentru a fi sigur ca nu ai pierdere de presiune sau acces aer in instalatie .
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
pe capacul filtrului, in interior, este o supapa. daca aia e blocata pe deschis, sau scapa, pompa de inalta nu are destul debit...
iar cu lexia... nu ai ce sa vezi daca ai retur la injectoare. aia poti sa vezi cu pahare puse pe retur.
o alta problema ar putea sa fie si pompa din rezervor. verifica ce presiune ai la intrarea in pompa de inalta...
iar cu lexia... nu ai ce sa vezi daca ai retur la injectoare. aia poti sa vezi cu pahare puse pe retur.
o alta problema ar putea sa fie si pompa din rezervor. verifica ce presiune ai la intrarea in pompa de inalta...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu