caseta directie

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Joi 25-Iun-2009 22:33

khan scrie:nu cred ca merge, cea cu pompa dubla are regulatorul incorporat in ea, deci sigur difera intre ele. daca bate in stg (partea soferului) poate fi din cauza tensionarii cuzinetului care e reglabil si se afla chiar sub pinion

eu cred ca sunt la fel.am pus pompĂŁ cu 2 ieÂşiri pe casetĂŁ cu o ieÂşire si merge perfect.si de fapt cind se blocheazĂŁ distr.servo nu e ca si cum ai avea iesire separatĂŁ pt.casetĂŁ ?
incĂŁ ceva khan.am desfĂŁcu bucĂŁti pompe cu 2 iesiri dar n-am vzt nici un regulator.pe iesiri cred cĂŁ are supape.
@nutzu -am casetĂŁ perfectĂŁ cu tot cu cilindru.3 mil.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 26-Iun-2009 00:27

nu cumva regulatorul este in fundul corpului ca sa zic asa... dupa cele 5 pistonase?

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Vin 26-Iun-2009 07:11

pompa cu 2 iesiri are in fundul ei inca 2 pistonase,nimic special.cred ca ma apuc sa dau caseta jos si dupaia sa caut alta

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 26-Iun-2009 07:12

nu stiu dar cercetez mai amanuntit chiar azi.oricum eu am vazut la bx-urile care nu mai tacaneau deloc-pompa mergea continuu-ca tot uleiul mergea pe returul casetei in loc sa iasa pe returul distr.servo cum ar fi normal si nu se intimpla nimic rau cu caseta.
in concluzie casetele de xantie sunt interschimbabile-pina la proba contrarie.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 26-Iun-2009 07:20

Mexik scrie:pompa cu 2 iesiri are in fundul ei inca 2 pistonase,nimic special.cred ca ma apuc sa dau caseta jos si dupaia sa caut alta

1.nu sunt in fund ci chiar linga fulie,deci in fata logic.
2.daca ai studiat putin pompa ai vazut ca cele 2 pistoane sunt pt. circuitul separat al suspensiei unde -teoretic- la o masina fara uzuri fac fata cu brio.dimineata la prima ridicare e cam inceata dar in rest e ok.
3.celalalt circuit complet separat cu 6 pistoane e pt.directie unde e necesar un debit mult mai mare.cind volanul nu e bracat merge tot pe retur.cind e virata caseta ia cit vrea si gata.
3.asa numitele regulatoare de care zic unii ca ar fi integrate in ea pt.servo-nu stiu sigur-e o parere personala-eu cred ca sunt supape.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Vin 26-Iun-2009 13:02

Imagine
:) mai clar decat asta.... nu cred ca o sa vedeti....
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 29-Iun-2009 13:49

eu spun ca difera casetele intre ele, adica regulatorul e incorporat in caseta la cele ce au pompa cu 2 iesiri. fara regulator nu are cum merge ca pompa baga presiune la nesfirsit

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Lun 29-Iun-2009 15:59

bun,atunci la un c5 sau peugeot sau orice ,care are pompa separata doar pt.servo pompa merge continuu,nu? returul mi se pare ca e la iesirea din caseta,deci caseta isi ia cit are nevoie,restul se intoarce in vas.nu sunt sigur dar cred ca asa e.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 30-Iun-2009 00:50

eu am observat ca orice turatie ar avea motorul, debitul pe returul de la caseta este acelasi (ma refer la xantia cu pompa cu 2 iesiri)

Valentin Sandu
pasionat
Mesaje: 356
Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1

caseta de directie

Mesajde Valentin Sandu » Mar 30-Iun-2009 18:32

Referitor la pompa cu 2 iesiri;nu se afla regulator de presiune nici in caseta si nici in pompa .Pompa scoate pentru caseta 90 bari pe o conducta iar pe alta conducta scoate presiune pentu suspensie si frina ,presiune care este limitata de D.C.(dizjunctor-conjuctor) si este cuprinsa intre 135bari si175bari Caseta pentru pompa cu 2 esiri nu are nimic in plus fata de cea cu o esire

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Vin 03-Iul-2009 13:10

ms man atunci sunt la fel,singura diferenta ca eu am regulator de presiune cai mai veche

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Re: caseta de directie

Mesajde sandor mihai » Vin 03-Iul-2009 13:18

Valentin Sandu scrie:Referitor la pompa cu 2 iesiri;nu se afla regulator de presiune nici in caseta si nici in pompa .Pompa scoate pentru caseta 90 bari pe o conducta iar pe alta conducta scoate presiune pentu suspensie si frina ,presiune care este limitata de D.C.(dizjunctor-conjuctor) si este cuprinsa intre 135bari si175bari Caseta pentru pompa cu 2 esiri nu are nimic in plus fata de cea cu o esire

sunteti sigur ca pt.servo scoate 90 de bari? mi se pare enorm.eu cred ca acolo e o presiune de maxim 10 bari.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Vin 03-Iul-2009 20:54

:vom:
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: caseta de directie

Mesajde khan » Sâm 04-Iul-2009 07:13

sandor mihai scrie:
Valentin Sandu scrie:Referitor la pompa cu 2 iesiri;nu se afla regulator de presiune nici in caseta si nici in pompa .Pompa scoate pentru caseta 90 bari pe o conducta iar pe alta conducta scoate presiune pentu suspensie si frina ,presiune care este limitata de D.C.(dizjunctor-conjuctor) si este cuprinsa intre 135bari si175bari Caseta pentru pompa cu 2 esiri nu are nimic in plus fata de cea cu o esire

sunteti sigur ca pt.servo scoate 90 de bari? mi se pare enorm.eu cred ca acolo e o presiune de maxim 10 bari.

la BX e 140 bar pe iesirea din regulator, ce te mira asa tare?

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Sâm 04-Iul-2009 18:33

Eterna si fascinanta...hidraulica!!! :shock: :shock: Circuitul pentru directie al pompei 6+2 pistoane are o clapeta de suprapresiune, care limiteaza presiunea la 160 bar. Da, da, nici mai mult , nici mai putin. Daca ar fi 90 de bari, directia ar merge foarte greu. Ce sa mai zic de 10 bar. I-ar fi rusine sa mai traga de roti...


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11816
    Cel mai nou membru Jamesitats