Thanks,
consum foarte mare - 22-25%
Moderator: Echipa Tehnica
-
delia_elena
- just curious
- Mesaje: 8
- Membru din: Mie 05-Aug-2009 11:48
- Localitate: Drobeta Turnu Severin
Daca acul ceasului de langa turometru (al doilea ceas de la stanga la dreapta) nu se ridica, dupa cateva minute de functionare, sant posibile 2 cauze:
- Ori termostatul motorului e defect si atunci motorul nu se mai incalzeste, implicit lichidul de racire nu mai urca lamai mult de 50-60 grd pe gerurile astea, deci nici ceasul din bord nu are ce sa indice.
- Ori e un defect electric pe circuitul indicatorului de temperatura (poate fi si o banala sigurantza arsa). Ai mai sesizat si alte anomalii pe instalatia electrica??? Lampi care nu functioneaza....dezaburire luneta...aeroterma...etc.???
De obicei pe o sigurantza sant legati mai multi consumatori electrici.
Oricum, cred ca e bine sa ajungi cu masina la un specialist. Si daca el mai e si pasionat si cunoscator de Citroen, cu atat mai bine.
- Ori termostatul motorului e defect si atunci motorul nu se mai incalzeste, implicit lichidul de racire nu mai urca lamai mult de 50-60 grd pe gerurile astea, deci nici ceasul din bord nu are ce sa indice.
- Ori e un defect electric pe circuitul indicatorului de temperatura (poate fi si o banala sigurantza arsa). Ai mai sesizat si alte anomalii pe instalatia electrica??? Lampi care nu functioneaza....dezaburire luneta...aeroterma...etc.???
De obicei pe o sigurantza sant legati mai multi consumatori electrici.
Oricum, cred ca e bine sa ajungi cu masina la un specialist. Si daca el mai e si pasionat si cunoscator de Citroen, cu atat mai bine.
Mai este posibil ca acest posibil defect de pe circuitul de racire, sa se suprapuna peste un alt defect pe sistemul de injectie.
Cred ca indicat e sa ajungi in paralel cu masina si la un service care sa poata face o diagnoza a sistemului de injectie.
Am scris pe celalalt subiect similar al lui nelu1976 despre toate acestea.
Si mie imi consuma f. multa benina pe frigul acesta. Dar asta nu inseamna ca e normal.
Cred ca si la temperaturile actuale, un consum mai mare de 13 L este deja alarmant si trebuie mers cu masina la service.
Amanarea depistarii defectiunii ce duce la un consum exagerat de benzina, poate avea efecte dezastruase asupra mai multor componente de pe masina (catalizator infundat iremediabil....calaminarea motorului....uzuri exagerate ale motorului, datorita faptului ca un exces de benzina in camerele de ardere, duce inevitabil la contaminarea uleiului cu benzina si implicit la uzuri premature ale motorului).
Nu o sa insist mai mult pe acest subiect, dar cu cat vei ajunge mai repede la un service cu masina, cu atat mai bine pt. ea.
Altfel, reparatia s-ar putea sa coste atat de mult, incat sa nu mai merite sa o faci, la cat costa piesele acum.
Nu amana reparatia sub nici un motiv, daca circuli cu masina!!!
Dealtfel, nu ar fi rau sa gasesti un service/atelier serios, unde sa faci periodic masinii tale reviziile tehnice si sa iti si notezi ce inlocuiri de piese s-au facut masinii tale cu data si Km.
Spre exemplu, s-a schimbat vre-o data cureaua de distributie si intinzatorul acesteia, de cand masina e la tine??? Filtrele de aer si de benzina sau bujiile de cand nu au mai fost schimbate??? E foarte important de stiut aceste lucruri !!!
Nu vreau sa fiu nepoliticos, dar schimbarea curelei de distributie, e o operatie care scapa din vedere in majoritatea cazurilor, celor care nu sant pasionati de mecanica. Ea se schimba de obicei la 60-80.000 de Km, dar daca masina a fost cumparata de ocazie, trebuie obligatoriu schimbata de urgentza, fiindca nu poti sti care sant Km reali ai masinii si nici nu te poti increde in ce spune vanzatorul.
Ruperea ei, atrage de obicei distrugerea totala sau partiala a motorului, cu consecintele care decurg de aici.
Costurile unei astfel de reparatii sant uriase, in comparatie cu schimbarea unei curele. De obicei se schimba motorul, daca se rupe cureaua de distributie.
ATENTIE MARE!!!
Imi cer scuze ca am deviat de la subiect, dar am incercat sa dau un sfat bun.
Cu respect!
Cred ca indicat e sa ajungi in paralel cu masina si la un service care sa poata face o diagnoza a sistemului de injectie.
Am scris pe celalalt subiect similar al lui nelu1976 despre toate acestea.
Si mie imi consuma f. multa benina pe frigul acesta. Dar asta nu inseamna ca e normal.
Cred ca si la temperaturile actuale, un consum mai mare de 13 L este deja alarmant si trebuie mers cu masina la service.
Amanarea depistarii defectiunii ce duce la un consum exagerat de benzina, poate avea efecte dezastruase asupra mai multor componente de pe masina (catalizator infundat iremediabil....calaminarea motorului....uzuri exagerate ale motorului, datorita faptului ca un exces de benzina in camerele de ardere, duce inevitabil la contaminarea uleiului cu benzina si implicit la uzuri premature ale motorului).
Nu o sa insist mai mult pe acest subiect, dar cu cat vei ajunge mai repede la un service cu masina, cu atat mai bine pt. ea.
Altfel, reparatia s-ar putea sa coste atat de mult, incat sa nu mai merite sa o faci, la cat costa piesele acum.
Nu amana reparatia sub nici un motiv, daca circuli cu masina!!!
Dealtfel, nu ar fi rau sa gasesti un service/atelier serios, unde sa faci periodic masinii tale reviziile tehnice si sa iti si notezi ce inlocuiri de piese s-au facut masinii tale cu data si Km.
Spre exemplu, s-a schimbat vre-o data cureaua de distributie si intinzatorul acesteia, de cand masina e la tine??? Filtrele de aer si de benzina sau bujiile de cand nu au mai fost schimbate??? E foarte important de stiut aceste lucruri !!!
Nu vreau sa fiu nepoliticos, dar schimbarea curelei de distributie, e o operatie care scapa din vedere in majoritatea cazurilor, celor care nu sant pasionati de mecanica. Ea se schimba de obicei la 60-80.000 de Km, dar daca masina a fost cumparata de ocazie, trebuie obligatoriu schimbata de urgentza, fiindca nu poti sti care sant Km reali ai masinii si nici nu te poti increde in ce spune vanzatorul.
Ruperea ei, atrage de obicei distrugerea totala sau partiala a motorului, cu consecintele care decurg de aici.
Costurile unei astfel de reparatii sant uriase, in comparatie cu schimbarea unei curele. De obicei se schimba motorul, daca se rupe cureaua de distributie.
ATENTIE MARE!!!
Imi cer scuze ca am deviat de la subiect, dar am incercat sa dau un sfat bun.
Cu respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187801
Total subiecte 18660
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11828
Cel mai nou membru Dadbutfun

