Supapa regulatoare presiune Xantia 2.0 HDI
Moderator: Echipa Tehnica
daca a intrat mizerie, e consumabila, din pacate. oricum, eu unul inteleg ca problema e din cauza piliturii, asa daca vei continua sa folosesti masina fara sa cureti sistemul, prevad o chletuiala majora: injectoare, pompa inalte, pompa gavaj
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
- Localitate: Bucuresti
khan scrie:daca a intrat mizerie, e consumabila, din pacate. oricum, eu unul inteleg ca problema e din cauza piliturii, asa daca vei continua sa folosesti masina fara sa cureti sistemul, prevad o chletuiala majora: injectoare, pompa inalte, pompa gavaj
Dupa ce iau valva asta (am gasit-o noua ieftin la un baiat cu un Peugeot - acelasi cod, dar mai astept oferte) o sa vin s-o punem pe tester si sa verificam daca mai e pilitura.
Sincer sa fiu nu tin minte sa fi curatat cineva vreodata borcanul filtrului.
L-am curatat azi si era cam murdar. Am schimbat si filtrul si m-am chinuit sa-l montez perfect sa nu dea pe langa.
Daca tu crezi ca trebuie curatat sistemul asta e...il curatam. Am incredere in ce spui.
Oricum vreau o diagnoza completa neaparat, cu sistem de alimentare, etc... tot ce poti sa-mi diagnostichezi.
Merci mult.
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
- Localitate: Bucuresti
cirki scrie:GeorgeTudose scrie:Dupa ce iau valva asta (am gasit-o noua ieftin la un baiat cu un Peugeot - acelasi cod, dar mai astept oferte)
Ne spui si noua cam la ce pret ai gasit valva ?
In magazin 576 lei. La Augsburg.
Astept si o veste de la cineva care se gandeste sa curete valva cu ultrasunete dar sunt sceptic.
O sa ma documentez totusi despre curatarea asta sa nu vorbesc chiar in necunostinta de cauza.
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
- Localitate: Bucuresti
dj01fad scrie:se pare ca am inteles gresit: 200 de lei a costat una second, una noua costand undeva la 500 de lei;
Am inteles. Merci mult de tot.
Sincer mi se pare mult 200 lei pt. una second ca nu stii exact in ce stare este. Mai ales daca mi-o trimite cineva prin posta.
In principiu una second este de pe o masina dezmembrata cu mai mult de 180.000 km la bord cat are Cipcirica mea.
Mai astept un raspuns de la dl. Sandor Mihai si daca n-o rezolv o sa fac un efort si o sa iau una noua.
nu lua alta inca, hai sa dam un oki, poate se mai poate face ceva. citim o presiune cu Lexia, tragem o concluzie...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
- Localitate: Bucuresti
Aceeasi problema o am si eu la xantia mea si la inceput am banuit pompa din rezervor, dar dupa cea am cumparat una noua problema a persiatat. Am fost cu ea la reprezentanta si mi-au spus ca am regulatorul de presiune blocat mecanic. L-am desfacut si l-am comparat cu cel care l-am schimbat anul trecut pentru ca imi tremura motorul la relantiu si intr-adevar stutul de la regulator nu
se rotea asa cum facea celalalt. Am incercat sa-l rotesc folosind un patent dar nu am avut nici o sansa, nu cred ca suflatul cu aer ar rezolva ceva in cazul meu. L-am pus pe cel vechi pe masina si merge mai bine decat celalat chiar daca tremura motorul la relantiu. Are cineva cumva unul la un pret bun sau stiti de unde sa-mi cumpar unul nou la un pret rezonabil? O alta problema depistata la reprezentanta a fost: <defect circuit injectorul 3 si 4> , stici cumva de unde se trage?
se rotea asa cum facea celalalt. Am incercat sa-l rotesc folosind un patent dar nu am avut nici o sansa, nu cred ca suflatul cu aer ar rezolva ceva in cazul meu. L-am pus pe cel vechi pe masina si merge mai bine decat celalat chiar daca tremura motorul la relantiu. Are cineva cumva unul la un pret bun sau stiti de unde sa-mi cumpar unul nou la un pret rezonabil? O alta problema depistata la reprezentanta a fost: <defect circuit injectorul 3 si 4> , stici cumva de unde se trage?
defect la injector insemnind ce mai exact? ori merge, ori nu, sau in cel mai rau caz are un retur mai mare un pic, dar daca masina porneste usor, atunci nu e deocamdata o problema. regulatorul pe care l-ai pus ai putea sa il cureti cu ceva solutie degripanta si sa il sufli, e posibil sa se rezolve problema cu mersul neregulat
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
- Localitate: Bucuresti
merty.d scrie:Aceeasi problema o am si eu la xantia mea si la inceput am banuit pompa din rezervor, dar dupa cea am cumparat una noua problema a persiatat. Am fost cu ea la reprezentanta si mi-au spus ca am regulatorul de presiune blocat mecanic. L-am desfacut si l-am comparat cu cel care l-am schimbat anul trecut pentru ca imi tremura motorul la relantiu si intr-adevar stutul de la regulator nu
se rotea asa cum facea celalalt. Am incercat sa-l rotesc folosind un patent dar nu am avut nici o sansa, nu cred ca suflatul cu aer ar rezolva ceva in cazul meu. L-am pus pe cel vechi pe masina si merge mai bine decat celalat chiar daca tremura motorul la relantiu. Are cineva cumva unul la un pret bun sau stiti de unde sa-mi cumpar unul nou la un pret rezonabil? O alta problema depistata la reprezentanta a fost: <defect circuit injectorul 3 si 4> , stici cumva de unde se trage?
Ce sa rotesti? Al meu nu se roteste. E fix. Are inauntru un cui care inchide si deschide si probabil asa regleaza presiunea.
Vezi ca mai este un regulator de joasa presiune. Asta se gaseste in paharul filtrului de motorina. Regulatorul de joasa presiune regleaza evident presiunea in circuitul de joasa presiune adica pompa si conducte.
Regulatorul de inalta presiune regleaza presiunea pe care o da pompa de inalta presiune. Se gaseste pe pompa.
Oricand ai drum prin Titan te pot ajuta cu o proba. Il punem pe al meu ca acum merge si vedem.
Am fost la Khan si am pus-o pe test. Totul pare ok. A masurat toti parametrii, presiuni, etc... si e ok. N-am gasit nimic in neregula.
Inainte sa merg la Khan am curatat bine, bine regulatorul.
La ce m-am gandit? Daca o piese e murdara, da-o incolo de treaba dar macar sa incerc s-o curat. Daca o stric, o stric dar macar sa incerc.
Asa ca am cumparat un Spray 2+2 de curatat carburatorul si am pulverizat-o pana m-am plictisit. Pulverizam si bateam usor cu regulatorul de gresie. Si tot asa... Apoi, ca sa fie treaba treaba, am piuverizat solutia din Spray intr-un borcan din sticla, am pus regulatorul inauntru si l-am lasat in solutie 1 zi intreaga. Credeti-ma ca nu se strica. Din cand in cand il mai intorceam sa fiu sigur ca ajunge solutia peste tot.
A doua zi am luat-o la teste. Seara spre noapte sa nu fie trafic. M-am jucat spre A2. Am probat-o cu simt de raspundere si totul a fost ok.
Abia a doua zi am fost la Khan si am pus masina pe tester. Banuiam ca o sa mearga bine pentru ca pornea la fix. Mai mult am fost sa vad daca nu am si altceva in neregula. Cu ocazia asta am constatat ca 3 injectoare nu sunt tocmai perfecte, adica sunt cam uzate. Dar atata timp cat masina functioneaza foarte bine, nu ma ingrijorez.
Ca sa fiu sigur, aseara am mai repetat procedura de curatare a regulatorului. Aceeasi procedura. Peste o saptamana o mai curat o data si gata.
La mine deocamdata a mers faza cu suflatul si curatatul. Preventiv o sa imi caut un regulator la mana a doua sa il tin la mine in caz de.... Ca sa fiu sigur si sa nu-mi fie frica ca voi ramane in drum. Momentan sunt bucuros ca am economisit aproape 500 lei pe care oricum nu aveam de gand sa-i scot pt. ca e criza.
Multumesc celor care si-au aruncat un oki (il citez pe Khan ca imi place cum suna) si au dat cu un sfat.
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
- Localitate: Bucuresti
merty.d scrie:Mi-am dat jos cele doua injectoare cu probleme si regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si o sa le duc la cineva care tocmai si-a cumparat o masinarie de curatat injecvatoare. Sper sa rezolv ceva cu treaba asta, o sa va tin la curent.
Da, te rog sa ne tii la curent.
Cel mai bun pret pe care l-am gasit la regulator este de 576 lei. Am mai dat de un baiat care a cumparat un regulator sfatuit de un mecanic de nu stiu unde (Peugeot) si acum il vinde cu 450 lei, intrucat problema nu era de acolo.
Spune-ne ce rezolvi cu injectoarele si regulatorul. Eu am incercat sa curat regulatorul cu ultrasunete dar n-a vrut nimeni. Nu stiu de ce.
Injectoarele cred ca nu se curata la modelul nostru dar...astept cu nerabdare sa ma contrazici.
Bafta.
regulator presiune
dj01fad scrie:vezi ca trebuie sa gasesti si la pret mult mai mic, ceva de genul 200 de lei; daca vrei pot sa intreb si eu la un amic la magazin sa vedem ce spune, si te anunt. sper sa nu vorbesc prostii, dar eu asa tin minte.
daca spui ca si pompa de joasa iti face probleme si nu o ia tot timpul, cred ca ar fi bine sa o inlocuiesti si pe aia daca tot vrei sa faci o treaba buna.
sal daca ai cunostinta de un regulator presiune siemens sh ma intereseaza si pe mine tel 0724239561 ms
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot