incinge dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
revin astazi cu alte precizari , si anume :
sonda care am reusit sa o rup trebuie sa plece la 50 de grade iar aia care s-a rupt placa deabia la 90 de grade
am fost aztazi la un amic care are un magazin de piese auto si mi-a aratat in catalog care este diferenta
eu i-am zis ca tre sa deschida la 90
el nu ca nu are cum pentru ca nu este sonda de asta
este doar de 115 sau de 50
deci la mine poate ca sonda facea figuri si din cauza asta deschidea la 90
de asta cred ca se juca acul de la temperatura intre 90 si 100 de grade PROBABIL
chestia este ca nu avea sonda asta de 50
azis ca da comanda si ca luni dupa amiaza mi-o aduce deci mai astept putin dar cred ca din cauza asta incingea . OARE??????????
astept luni si va anunt.
MULTUMESC ORICUM TUTUROR PENTRU AJUTOR!!!!!!!!!!!
sonda care am reusit sa o rup trebuie sa plece la 50 de grade iar aia care s-a rupt placa deabia la 90 de grade
am fost aztazi la un amic care are un magazin de piese auto si mi-a aratat in catalog care este diferenta
eu i-am zis ca tre sa deschida la 90
el nu ca nu are cum pentru ca nu este sonda de asta
este doar de 115 sau de 50
deci la mine poate ca sonda facea figuri si din cauza asta deschidea la 90
de asta cred ca se juca acul de la temperatura intre 90 si 100 de grade PROBABIL
chestia este ca nu avea sonda asta de 50
azis ca da comanda si ca luni dupa amiaza mi-o aduce deci mai astept putin dar cred ca din cauza asta incingea . OARE??????????
astept luni si va anunt.
MULTUMESC ORICUM TUTUROR PENTRU AJUTOR!!!!!!!!!!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
dupa cum spune si titlul imi incinge dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa
am dat termostatul jos si sta apa -deci fara termostat- la 90-100
iar sonda asta deschide ventilatoarele si da ai dreptate dar fara termostat mi se pare cam mult totusi
ma gandeam ca cel mult pela 80 sa stea fara termostat
am dat termostatul jos si sta apa -deci fara termostat- la 90-100
iar sonda asta deschide ventilatoarele si da ai dreptate dar fara termostat mi se pare cam mult totusi
ma gandeam ca cel mult pela 80 sa stea fara termostat
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
poi aici sa ne intelegem e o neintelegere
sonda deschide la 50 de grade?
de ce la 50?
ce raceste?
daca termostatul da drumul la lichid la 90...ce face sonda la 50
e o mare...neintelegere
cred ca ar fi cerect ca sonda sa fie pe aceeasi temperatura ca termostatul
corect?
de ce sa invarta ventilatoarele daca in radiotor nu e apa calda?
sonda deschide la 50 de grade?
de ce la 50?
ce raceste?
daca termostatul da drumul la lichid la 90...ce face sonda la 50
e o mare...neintelegere
cred ca ar fi cerect ca sonda sa fie pe aceeasi temperatura ca termostatul
corect?
de ce sa invarta ventilatoarele daca in radiotor nu e apa calda?
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
deci asta ar insemna ca nu am pus distributia la punct ?????????????????
sau ca prin rectificarea chiuloasei sa marit avansul ???????????
ca de cand am schimbat garnitura nu mai porneste cum trebuie motorul merge balbait nu merge rotund
iar pana nu se incalzeste putin da sa se opreasca daca nu o tin mai accelerata
am banuit ca m-a lasat si pompa
dar asa de o data???
asa cum am mai zis cred ca o sa divortez de ea
prea multe probleme
intr-o luna de zile i-am schimbat cutia de viteze , garnitura de chiuloasa, pompa de apa cureaua de distributie ...
prea multi bani aruncati pe geam mai incerc acuma sa pun din nou distributia la punct
daca nu sa cumpar si o alta pompa de injectie - pentru ca asta care o are da cu motorina pe la toate dopurile si suruburile care le are de asta ma gandesc ca ar putea fi de la pompa
si una peste alta mai si incinge dupa ce am schimbat garnitura - fiind fara termostat- deci in concluzie
VAND XANTIA MANCATOARE DE TTIIMMPP SI MAI ALES DE BBAANNII CINE SE BAGA !!!!!!!!!!!!!????????????????
sau ca prin rectificarea chiuloasei sa marit avansul ???????????
ca de cand am schimbat garnitura nu mai porneste cum trebuie motorul merge balbait nu merge rotund
iar pana nu se incalzeste putin da sa se opreasca daca nu o tin mai accelerata
am banuit ca m-a lasat si pompa
dar asa de o data???
asa cum am mai zis cred ca o sa divortez de ea
prea multe probleme
intr-o luna de zile i-am schimbat cutia de viteze , garnitura de chiuloasa, pompa de apa cureaua de distributie ...
prea multi bani aruncati pe geam mai incerc acuma sa pun din nou distributia la punct
daca nu sa cumpar si o alta pompa de injectie - pentru ca asta care o are da cu motorina pe la toate dopurile si suruburile care le are de asta ma gandesc ca ar putea fi de la pompa
si una peste alta mai si incinge dupa ce am schimbat garnitura - fiind fara termostat- deci in concluzie
VAND XANTIA MANCATOARE DE TTIIMMPP SI MAI ALES DE BBAANNII CINE SE BAGA !!!!!!!!!!!!!????????????????
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
truck_mihai scrie:deci asta ar insemna ca nu am pus distributia la punct ?????????????????
sau ca prin rectificarea chiuloasei sa marit avansul ???????????
ca de cand am schimbat garnitura nu mai porneste cum trebuie motorul merge balbait nu merge rotund
iar pana nu se incalzeste putin da sa se opreasca daca nu o tin mai accelerata
am banuit ca m-a lasat si pompa
dar asa de o data???
asa cum am mai zis cred ca o sa divortez de ea
prea multe probleme
intr-o luna de zile i-am schimbat cutia de viteze , garnitura de chiuloasa, pompa de apa cureaua de distributie ...
prea multi bani aruncati pe geam mai incerc acuma sa pun din nou distributia la punct
daca nu sa cumpar si o alta pompa de injectie - pentru ca asta care o are da cu motorina pe la toate dopurile si suruburile care le are de asta ma gandesc ca ar putea fi de la pompa
si una peste alta mai si incinge dupa ce am schimbat garnitura - fiind fara termostat- deci in concluzie
VAND XANTIA MANCATOARE DE TTIIMMPP SI MAI ALES DE BBAANNII CINE SE BAGA !!!!!!!!!!!!!????????????????
Inerca sĂŁ iei avansul din pompa... rotesti pompa spre fata masinii. Daca tot face, sau nu ai de unde sa reduci avansul, trebuie verificata din nou dstributia.
Xantia este o masina buna, dar poate esti tu mai ghinionist.... Când te-ai apucat de unele Înlocuiri, mai ales garnitura de chiulasã, trebuia sã determini cauza care a dus la arderea ei. Poate chiar ºi atunci tot avansul a fost cel care supraÎncãlzea.
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
are caiuti si iepe tineri doar ca sant 75 la numar
i-am umblat si la avans si l-am pus inspre fata masinii
si cum tot am umblat acolo motorul fiind cald mergea bine DAAAAAAAAAAR....
adoua zi cand s-o pornesc am dat la automat de vreo 26 de ori
pentru ca pornea dar nu se tinea accelerata pana cand s-a incalzit un pic motorul
dar tot asa trebuia sa o tin mai accelerata
ieri am desfacut din nou distributia si am pus-o din nou la punct dar nu am avut ce sa fac pentru ca:
inainte de a desface am verificat-o intai si astfel am vazut ca era pusa bine la punct:
in acest mod: - pompa de injectie la avans era pe la jumatate
-am invartit motorul pana a intrat surubul de 8 in lacasul de sub electromotor ( dand intai electromotorul jos) in volanta
-am verificat gaura de 8 de la axa cu came : corespunde gaura de la roata dintata a axei cu came, cu gaura din chiuloasa
-am verificat cele doua gauri din roata dintata a pompei de injectie ,
corespund cu cele doua gauri practicate in suportul de aluminiu al pompei de injectie , CORESPUNDEAU TOATE GAURILE deci toate gaurile corespund si de incins tot incinge deci chiuloasa este cea rea BANUIESC si bineinteles si pompa o banuiesc
alta treaba este ca nu am gasit pe la niciun (desguase) dezmembrari de masini nici- o pompa ca a mea si nu ar costa mult 60 - 80 de euro acuma nu am dechat de asteptat sa mai fac rost de bani caci sant falit acuma si in mare e doar vina ei - a lu xantiuta mea - astept deocamdata
va multumesc oricum TUTUROR pentru ajutor!!!!!!!!!!!!!!!!
i-am umblat si la avans si l-am pus inspre fata masinii
si cum tot am umblat acolo motorul fiind cald mergea bine DAAAAAAAAAAR....
adoua zi cand s-o pornesc am dat la automat de vreo 26 de ori
pentru ca pornea dar nu se tinea accelerata pana cand s-a incalzit un pic motorul
dar tot asa trebuia sa o tin mai accelerata
ieri am desfacut din nou distributia si am pus-o din nou la punct dar nu am avut ce sa fac pentru ca:
inainte de a desface am verificat-o intai si astfel am vazut ca era pusa bine la punct:
in acest mod: - pompa de injectie la avans era pe la jumatate
-am invartit motorul pana a intrat surubul de 8 in lacasul de sub electromotor ( dand intai electromotorul jos) in volanta
-am verificat gaura de 8 de la axa cu came : corespunde gaura de la roata dintata a axei cu came, cu gaura din chiuloasa
-am verificat cele doua gauri din roata dintata a pompei de injectie ,
corespund cu cele doua gauri practicate in suportul de aluminiu al pompei de injectie , CORESPUNDEAU TOATE GAURILE deci toate gaurile corespund si de incins tot incinge deci chiuloasa este cea rea BANUIESC si bineinteles si pompa o banuiesc
alta treaba este ca nu am gasit pe la niciun (desguase) dezmembrari de masini nici- o pompa ca a mea si nu ar costa mult 60 - 80 de euro acuma nu am dechat de asteptat sa mai fac rost de bani caci sant falit acuma si in mare e doar vina ei - a lu xantiuta mea - astept deocamdata
va multumesc oricum TUTUROR pentru ajutor!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
am incercat am mai schimbat din ele
care au mers le-am mai strans dar tot balbait merge
una peste alta m-am gandit ca este ca la camioane sa poti sa schimbi uleuiul din pompa dar
a mea era plina cu motorina
si am mai vazut si pilitura de aluminiu de la frecare prin pompa si din aceasta cauza am sa schimb pompa cu totul mai bine asa cred eu
la 60 - 80 euro merge zic eu
deocamdata cum am zis astept bani sa vad ce fac dupa aia va anunt de orice schimbare
acuma merge un pic mai bine - dupa ce am strans schimbat garnituri - dar tot balbait trepideaza motorul - nu nu asa rau ca inainte de a schimba si strange garnituri pe la ea - dar tot nu merge rotund cum as vrea eu
VA MULTUMESC SI VA ANUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
care au mers le-am mai strans dar tot balbait merge
una peste alta m-am gandit ca este ca la camioane sa poti sa schimbi uleuiul din pompa dar
a mea era plina cu motorina
si am mai vazut si pilitura de aluminiu de la frecare prin pompa si din aceasta cauza am sa schimb pompa cu totul mai bine asa cred eu
la 60 - 80 euro merge zic eu
deocamdata cum am zis astept bani sa vad ce fac dupa aia va anunt de orice schimbare
acuma merge un pic mai bine - dupa ce am strans schimbat garnituri - dar tot balbait trepideaza motorul - nu nu asa rau ca inainte de a schimba si strange garnituri pe la ea - dar tot nu merge rotund cum as vrea eu
VA MULTUMESC SI VA ANUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern