Pagina 1 din 1
pornire la rece
Scris: Lun 12-Sep-2005 09:37
de gabi caragea
buna ziua si bine v-am regasit
am fost in concediu si nu am mai avut acces al internet,dar sa trecem peste acea perioada si sa va intreb urmatorul lucru:cind pornesc masina dimineata se aude un scartiit ciudat cred ca freaca vre-o curea aveti idee ce este?si urmatoarea problema tot dimineata la pornire motorul se tureaza ciudat adica creste scade turatia si asta la intervale scurte de cateva secunde,ceea ce am observat este ca face acest lucru cind se ridica masina,dupa ce masina sa ridicat se stabilizeaza si turatia este normal sa se intimple asa?
multumesc
Scris: Lun 12-Sep-2005 09:49
de khan
cred ca au legatura fenomenele si cred ca legatura este la pompa de presiune care a inceput sa lucreze mai greu sau a carei curea nu mai e strinsa bine sau s-a uzat. verifica asta incercind mai intii sa stringi cureaua (asta in cazul in care nu e uzata vizibil). daca persista, atunci problema se muta la pompa
Scris: Lun 12-Sep-2005 10:08
de gabi caragea
salut
vrei sa spui ca cureaua de transmisie are legatura si cu relantiul sau mai bine spus cu socul automat eu ma gindeam ca poate are ceva probleme pe la injectie sau calculator,crezi ca daca o schimb si cu rola presoare s-ar putea schimba situatia?si inca ceva sti cumva cam cat ma costa la voi la service sa schimb caloriferul de caldura si cam cit dureaza,,cu caloriferul vin eu,,?
multumesc
Scris: Lun 12-Sep-2005 10:13
de khan
spuneam ca daca cureaua patineaza dintr-un motiv sau altul (fie ca e slaba, fie ca merge greu pompa sau poate si intinzatorul(?)) se aude acel scirtiit si asta poate scadea si turatia motorului. nu are legatura cu altceva de gen ralanti, injectie... etc.
cu service-ul mai bine il suni direct pe tata la 0744634200 si discuti, nu stiu sa iti spun preturi pentru fiecare operatie
Scris: Lun 12-Sep-2005 10:20
de gabi caragea
ok multumesc frumos,pentru informatii
Scris: Lun 12-Sep-2005 11:14
de eugenro2001
Aceeasi problema a avut-o un vecin de-al meu la un BX. Cand cupla conjuctorul, facea un sunet ciudat si motorul aproape ca se oprea. Era de la pompa hidraulica care mergea f greu in sarcina.
Scris: Lun 12-Sep-2005 11:46
de gabi caragea
ok si daca este de la pompa asta ansemna ca pompa are o problema?si care ar fi aceea?
Scris: Lun 12-Sep-2005 18:56
de nicum
Daca e de la pompa inseamna ca e uzata pompa. Dar intii verifica cureaua sa fie bien intinsa. Nu stiu cum e la xantia, pp ca e la fel ca la BX: cureaua tb sa fie foarte bine intinsa, aproape sa nu poti apasa pe ea. Si eu am avut acceasi problema, credeam ca e pompa, dar s-a dovedit ca nu era bine intinsa cureaua.
So, check the belt first

Scris: Lun 12-Sep-2005 21:52
de paga
IMPORTANT INFORMATION, conform specialistilor de la pleiades:
"The "V" belt used on a 5 cylinder pump (BX, CX) needs to be very tight to prevent belt slippage.
The Multi "V" belt used on a Xantia pump does not need to be too tight, overlightening can/will cause leakage and/or serious internal damage to the pump."
Pune masina in pozitia jos,asteapta sa coboare si apoi pune pe pozitia maxim sus. urmareste fulia pompei si observa daca patineaza cureaua.
Alta cauza ar putea fi blocarea rulmentului pompei, ceea ce ar fi mai complicat de rezolvat.