Pagina 1 din 2
Ajutor!!!!!! Imi moare motorul in mers si trage greu.
Scris: Lun 24-Mai-2010 15:45
de merty.d
Acum o saptamana am pornit xantia mea sa plec la lucru si dupa 20 m mi-a murit motorul si mi s-a aprins martorul luminos de la motor in bord. Am pornit, am mai mers 50 m si iar mi-a murit motorul si de atunci a tinut-o tot asa. Am schimbat filtrul de motorina, filtrul de aer, am desfacut pompa de joasa presiune din rezervor si am curatat-o si totul a fost ok. Dupa aprox. 40 Km parcursi in doua zile problema a revenit si de data asta nu stiu ce sa-i mai fac.

Mentinez ca de cand am problema asta pompa din rezervor nu se aude tot timpul functionand la cuplarea contactului si trebuie sa decuplez si cuplez contactul pana se aude pompa, altfel nu porneste.

Ma poate ajuta cineva........?
Scris: Lun 24-Mai-2010 16:03
de mesersmith
pompa de joasa trebuie sa se auda la fiecare pornire, apoi se opreste pana pornesti motorul...
daca se opreste, se opreste si motorul...
cred ca ar trebui sa verifici cablajul care duce la pompa...
Scris: Lun 24-Mai-2010 16:45
de Arial
Verifica sorbul, daca nu alta pompa.........si eu am aceeasi problema si am reusit sa o mai tin pe linia de plutire dupa ce am intins putin arcul de la sorb....sa ajunga mai jos...
La mine inainte sa se opreasca incepea sa bolboroseasca si se auzea clar cum nu mai trage.
Nu cred ca e cablajul, cred ca e doar pompa, cel putin sper sa fie doar atat...
Scris: Lun 24-Mai-2010 17:15
de dj01fad
doar pompa este.... am mai pomenit porcaria asta
apropo, arial, nu am reusit sa trimit azi pompa pt ca astia de la curier aveau inchis. o sa incerc maine dimi sa te rezolv.
Scris: Lun 24-Mai-2010 17:41
de merty.d
Poi si daca este pompa credeti ca se potriveste la la xantia TD model 93'-98' ?
Scris: Lun 24-Mai-2010 17:48
de merty.d
Eu acum am fost si am mai "gadilat-o" putin, am pornit-o de cel putin 30 de ori sa vad daca se aude pompa si spre uimirea mea a pornit de fiecare data, dar becul din bord nu s-a stins. Am accelerat de cateva ori la fiecare pornire si doar de 2 ori mi-a murit in timp ce acceleram. Am mai constatat ca motorul mai ramane pornit circa 2 secunde dupa ce scot cheia din contacyt si apoi se opreste

Scris: Lun 24-Mai-2010 20:23
de Arial
Nu se potriveste de la modelele TD doar de la HDI, asta iti spun cu siguranta, pentru ca eu am incercat, iar daca nu se opreste imediat ce ii iei contactul, e mai mult decat pompa, cu toate ca sper sa ma insel...incearca la un mecanic care se pricepe la diesel bine, nu orice pafarist....
Scris: Lun 24-Mai-2010 20:23
de dj01fad
de la xantia 1.9 td nu cred ca are ce sa mearga, pt ca din ce stiu eu doar xantia hdi are pompa electrica in rezervor, si cele pe benzina. merge sigur cea de la motoarele pe benzina daca ai de unde sa iei.
Scris: Mar 25-Mai-2010 11:51
de khan
trebuie sa fie de diesel neaparat, orice HDI mai exact, cea de benzina are presiune mult mai mare. daca se opreste la ceva timp dupa ce scoti cheia, problema e de la regulatorul de presiune din pompa, cel mai probabil de acolo se intimpla si povestea cu opritul, in caz ca pompa functioneaza
Scris: Mar 25-Mai-2010 16:02
de Arial
khan scrie:trebuie sa fie de diesel neaparat, orice HDI mai exact, cea de benzina are presiune mult mai mare.
Ai dreptate, dar, in momentul in care motorina ajunge in filtru presiunea nu mai conteaza, surplusul de combustibil intra pe retur , iar pompa de inalta presiune ia cantitatea de combustibil necesara la momentul respectiv.
Sper ca nu am spus o prostie.

Scris: Mar 25-Mai-2010 18:23
de merty.d
A reusit cineva sa dezlege misterul de ce se aprinde STOP si becul de la apa intermitent cand cuplez clima sau dezaburirea la parbriz?
Scris: Mar 25-Mai-2010 21:05
de khan
pompa gavaj diesel 2-3 bar, pompa injectie benzina 6-8 bar. cam mare diferenta, e posibil ca unele furtune sa nu tina la atita presiune in plus
Re: Ajutor!!!!!! Imi moare motorul in mers si trage greu.
Scris: Dum 30-Mai-2010 11:38
de GeorgeTudose
Salut.
Daca nu se mai aude pompa cand pui contactul clar are ceva. Am avut si eu multe probleme cu pompa de joasa presiune.
Ultima oara nu se mai auzea nimic cand puneam contactul. Aveam un fir intrerupt. Rats...
Daca vrei sa verifici partea electrica trage un "plus" direct de la baterie. Mufa pompei la mine are 4 papuci: 2 sunt pt indicatorul de motorina si 2 pt. alimetare pompa. La mine plusul este firul alb, mai gros iar minusul este galben cu verde. Pune-o pe direct si fa probe.
Asa elimini problema cu "cablajul" sau o repari daca ai noroc.
Bafta.
Scris: Dum 30-Mai-2010 11:50
de merty.d
Mersi mult pentru sfat, o sa incerc si varianta asta si o sa revin.
Scris: Dum 30-Mai-2010 12:14
de sandor mihai
mai poate fi o problema.daca regulatorul de presiune din pompa de injectie nu functioneaza corect, calculatorul nu mai da voie pompei de gavaj sa functioneze pina cind presiunea scade.apoi porneste iar si merge pina presiunea trece de vreo 1300 de bari,cea normala de functionare fiind in jur de 300,dupa care motorul se opreste din nou.
diagnosticarea exacta nu se poate face decit cu lexia.