Pagina 1 din 1

scartaie ambreajul

Scris: Lun 24-Mai-2010 20:43
de Mexik
cu masina a mers mai mult sotia mea si cred ca ia zapacit ambreajul,de patinat nu patineaza trage foarte bine problema e ca atunci cand pleci de pe loc scartie(ca si cum ar patina un pic).ce imi sugerati sal mai slabesc sau sal mai strang un pic?

Scris: Lun 24-Mai-2010 23:52
de dj01fad
pai cred ca trebuie sa schimbi rulmentul in primul rand, iar cand ai sa desfaci ai sa constati daca e nevoie si de disc si/sau placa. daca scartzaie, nu mai merge cu ea asa ca risti sa se roteasca cu totul, sa sara de pe furca, si va face ravagii acolo...
discul si placa nu au cum sa scartzaie. daca scartzaie in momentul in care incepi sa salti pedala, sau cand o apesi, clar e rulmentul.

Scris: Mar 25-Mai-2010 13:26
de Mexik
zgomotul de rulment stiu carei(la mers in relanti se aude ca un zgomot fin de clopotel,iar cand calci ambreajul dispare,atunci rulmentul e praf) dar la mine cand pleci de loc se aude un scartait scurt si atat,dar asta uneori.daca tii ambreajul intrun punct un pic,masina demareaza si dupaia i dai drumu mai lin numai scartaie.cand pleci mai in putere are un scartait ca si cum ar patina roata un pic pe asfalt.

Scris: Mar 25-Mai-2010 15:56
de Mexik
am strans un pic cablu de ambreaj(cam 4-5mm)acum cupleaza cam pe la jumate inainte cupla cam jos,sa scartie ca era cam slab?

Scris: Mar 25-Mai-2010 21:06
de khan
n-are legatura. vezi sa nu fie de la conul dintre galeria de evacuare si teava de esapament

Scris: Mar 25-Mai-2010 21:19
de Mexik
pai nu vad legatura,sa scartaie cotu ala flexibil cand se misca motorul la plecare?

Scris: Mar 25-Mai-2010 23:24
de dj01fad
da, foarte posibil.
si... nu regla ambreiajul sa tina la jumatatea cursei, pt ca nu e corect. el trebuie sa prinda maxim la o treime din cursa, ca sa nu apesi prea tare in placa cu pedala la fund, sau sa risti sa mearga atacat. eu unul, la toate masinile mele il am reglat cat mai jos, pt ca mi se pare mult mai comod asa.