Pagina 1 din 1

Scade relanti-ul si nu se accelereaza

Scris: Mie 29-Sep-2010 11:55
de GeorgeTudose
Salut!
Acum al alta problema la Xantia 2.0 HDI din 2000, 109 CP.
Am fost la Andrei (Khan) saptamana trecuta si am reparat frane, am schimbat pivoti, bielete, etc...
Am schimbat si regulatorul de presiune, am schimat filtre, anvelope, etc... si am facut un drum dus-intors Germania.

Toate bune cu o mica exceptie: din cand in cand, in oras (la viteze reduse) scade relanti-ul la 700 rot/min si nu se mai accelereaza deloc, deloc. Dar nu se opreste.
Daca o opresc si o pornesc imediat isi revine instantaneu. Acum m-am obisnuit din cand in cand sa o opresc la semafor si nu mai am probleme.
In rest merge foarte bine, se accelereaza, nu da in nas, porneste la cheie, merge perfect.
Dar vreau neaparat sa remediez problema asta cu scazutul relanti-ului si lipsa acceleratiei.

Oricum am vorbit cu Andrei sa curat sistemul hidraulic si o sa punem Lexia pe ea, dar, ca de obicei, sunt convins ca testul o sa fie ok. Ea face figura asta doar cand vrea ea, rar si intamplator.

Daca are cineva vreo idee... Pompa de joasa presiune din rezervor? (dar asta ori merge, ori nu merge), pompa de injectie? Ceva electric? Mizerie? (dar am schimbat filtrul)?

Multumesc,

Scris: Sâm 09-Oct-2010 10:51
de GeorgeTudose
Am curatat toate contactele pe care le-am putut curata, inclusiv contactul de la senzorul de acceleratie (sper ca am spus bine), am curatat iar borcanul in care sta filtrul de motorina, am curatat si filtrul de aer si cutia si s-ar parea ca problema a disparut.Ca sa fiu sigur o sa schimb iar filtrul de motorina (la intoarcerea din germania mi s-a aprins des indicatorul de apa in benzina si poate apa "l-a uzat" mai repede) si pe cel de aer (care, desi am mers 4-5.000 km este foarte murdar).

Momentan mai am de facut o curatare a sistemului hidraulica cat de repede imi fac ceva timp liber.
O sa o pun si pe tester poate a inregistrat vreo eroare sa ma ajute.

Scris: Joi 13-Ian-2011 15:27
de dan1972
In legatura cu problema masinii tale...Am auzit de la un amic cu un Peugeot 406 2,0 HDI (banuiesc ca e acelasi motor...)...A avut o problema asemanatoare...Din timp in timp, aleatoriu, ori nu se mai tura motorul...ori se tura singur...de nebun...
Am inteles ca au fost de vina niste O-ringuri din pompa de injectie, pe care le-a schimbat si acum functioneaza perfect motorul...

Scris: Joi 13-Ian-2011 15:29
de dan1972
Daca e treaba cu O-ringurile din pompa, nici nu cred ca-ti inregistreaza vre-o eroare calculatorul, in memorie...