Pagina 1 din 1

Probleme la cutie

Scris: Joi 11-Noi-2010 13:17
de Azrael
Mi-am in sfirsit cumpara masina pe care o doream (o Xantia) dar cred ca am facut o afacere proasta: cutia automata are probleme si hidraulica curge ca naiba. Stie cineva un service bun in Bucuresti care sa nu ma jupoaie ?

Scris: Joi 11-Noi-2010 13:57
de dj01fad
ti-am trimis PM

Scris: Sâm 13-Noi-2010 20:37
de khan
da, a luat leg cu mine, sa vedem ce se intimpla ca masina va ajunge luni la mine

Scris: Lun 15-Noi-2010 19:30
de Azrael
Scurgerile de ulei erau de la garnituri si tevi - rezolvate; a trebuit sa schimb bila de la disjunctor. Toate problemele la cutie erau date de uleiul mizerabil - schimbat o data si au disparut aproape complet; inca un schimb si cutia va fi ca noua. Deci pina la urma totul e spre bine.

Scris: Lun 15-Noi-2010 20:58
de dxx
ce tip de cutie? cati litri de ulei au fost schimbati? ce tip de ulei s-a folosit?

Scris: Lun 15-Noi-2010 22:07
de khan
AL4, au curs 3 l, s-au completat 3 l Castrol TQ DIII, inlocuirea se face in 3 etape cite 3 l ca sa fie bine primenit tot uleiul

Scris: Mar 16-Noi-2010 07:13
de dxx
@khan: adica au fost schimbati 9 litri la acest schimb sau numai 3? daca numai 3 litri acum, la ce interval de km urmeaza urmatoarele 2 schimburi (etape) a 3 litri?

Scris: Mar 16-Noi-2010 07:27
de Azrael
Cutia are o capacitate de 6 litri, din care doar 3 litri pot fi schimbati fara demontare completa. Din cauza ca uleiul era complet distrus dar nu pot da cutia jos de pe masina, o sa facem mai multe schimbari de ulei - cu fiecare schimbare o sa il diluez pe cel vechi la jumatate. Schimbarea urmatoare va fi peste aproximativ 2 saptamini, ca sa am timp sa mai string si eu cava bani - cam 200 km.

Scris: Mar 16-Noi-2010 08:40
de dxx
deci cum este mai bine pt cutie, sa schimbi 9 litri odata la o singura vizita sau cate 3 litri de 3 ori la un interval mic de km intre schimburi?

Scris: Mar 16-Noi-2010 11:20
de dj01fad
nu ai cum sa schimbi tot uleiul odata. maxim 3 litrii curg cand vrei sa il scoti, si de aia se face in trepte. ar trebui sa demontezi cutia ca sa il poti scoate pe tot.

Scris: Mar 16-Noi-2010 12:15
de dxx
@dj01fad: intrebarea era de ce nu se schimba toti 9l intr-o singura zi, adica scoti 3l completezi 3l, iar scoti 3l iar completezi 3 l samd intr-o singura zi? cum este mai bine pt cutie, sa mai parcurgi ceva km intre aceste schimburi sau sa repeti secventa de 3 ori golire/completare intr-o singura vizita la atelier?

Scris: Mar 16-Noi-2010 13:54
de Azrael
E mai bine sa o faci pe etape, cit timp uleiul nou e lasat acolo mai spala/dizolva din mizeriile depuse.