Xantia II

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Xantia II

Mesajde MariusG3 » Lun 20-Dec-2010 17:37

Bine v-am gasit
Am si eu o xantia , 07.1999 motor 2.0 Hdi 109 Cp. Am si eu cateva intrebari legate de ea .
-termostatul unde este :) ca nu se ridica apa / sau se ridica un pic in aglomeratie si daca o scot la drum intins scade
-viteza la pornire motorului este 30 km/h :) daca ma misc un pic urca la 45 si dupa merge normal ( cu eroare de 45 km/h verfi cu gps)
-cum se desface fata de usa , am o macara (sufa) sarita - usa de la sofer.
-cum se desfac proiectorele

Poate reuseste cineva sa ma ajute

va multmuesc

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 21-Dec-2010 00:02

problema cu viteza poate fi chiar din ceasurile de bord, dar ar trebui si testat cu lexia ca sa nu le schimbi aiurea;
cu proiectoarele - ce anume te intereseaza? sa umbli la bec sau sa le scoti detot? ca sa umbli la bec, trebuie doar sa rasucesti de capacul din spate si sa il tragi afara. treaba asta trebuie sa o faci cumva pe sub masina, din spatele barii.
capitonajul de la usa... trebuie prima data sa scoti capacul ala in care sunt butoanele de la geamuri. este prins cu un surub de jos in sus, uita-te atent ca ai sa il gasesti; apoi, dupa ce il scoti ai sa descoperi 2 suruburi galbui asa... pe care trebuie sa le scoti; apoi, scoti capacul de la difuzor; difuzorul e prins in 4 suruburi, pe care le lasi in pace, iar tot pe acolo ai sa mai gasesti inca 3 care prind capitonajul de usa, care trebuie scoase; apoi, capacul de la buzunarul cotierei il ridici in sus - pe intredeschis, si te uiti pe acolo ca trebuie sa mai vezi inca 2 suruburi in fiecare extremitate a lui. nu cred ca ai sa reusesti sa repari macaraua, pt ca daca s-a rupt cablul s-a stricat si melcul pe care se incolaceste; daca e macara cu motor simplu cu 2 fire am eu, daca e dinaia cu modul electronic cu mufa mare si multi pini, nu cred ca am.

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Mar 21-Dec-2010 10:43

Legat de termostat are cineva idee unde se afla la 2.0 hdi 109 cai ,:), nu vreau sa inlocuiesc sufa , o sa inlocuiec toata macaraua dar sa dau jos fata de usa sa vad tipul de marca/motoras

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Mie 22-Dec-2010 10:27

Daca nu ai macara de care trebuie te ajut eu cu una pt. modelul tau.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 30-Dec-2010 11:46

termostatul e in corpul din care pleaca furtunul care ajunge in partea de sus a radiatorului
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Mie 05-Ian-2011 11:51

l-am schimbat :) acum sta apa constant la 82-83 grade si baga caldura mult mai bine (era blocat pe deschis se rupsese garnitura si il blocase)

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Mie 05-Ian-2011 17:17

Mai am o intrebare legat de xantia, dimineata -5 - -10 grade porneste destul de greu cam a 4-5 cheie, am cautat pe net si cred ca ar fi bujiile, dar am vazut ca sunt niste riscuri la bujiile pt motoarele diesel de a rupe. s-a confruntat cineva cu asemenea probleme..sfaturi. poate fi de la altceva . (martoru bujii de apride si releul se aude cand "clantane"/decupleaza)

ms

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 05-Ian-2011 23:01

pot fi si injectoarele de vina. verifica intii bujiile pe rind, daca nu Lexia si se va vedea
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Joi 06-Ian-2011 14:09

daca erau injectoarele nu facea figuri si in mers sau alte probleme , masina merge foarte bine in rest..si sunt multumit cum fuge.. :)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 09-Ian-2011 11:06

daca stii de ce intrebi? ai idee in cite moduri se poate manifesta un injector uzat?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Dum 09-Ian-2011 21:44

era o intrebare si nu o concluzie..
ms

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Mie 09-Mar-2011 04:57

revin si eu cu o intrebare paote sa lovit cineva de asa ceva, uleiul hidraulic din instalatie as vrea sa il schimb, nu stiu cati ani daca a fost schimbat,idee e ca dimineata cand e rece merge greu servo, dupa ce se incalzeste e ok..dar si pt binele masini as vrea sa il schimb...deci daca m-ati putea ajuta cu metoda de schimbare a lichidului

va multumesc antcipat :)

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 09-Mar-2011 09:16

ce culoare are uleiul?
"If in doubt, flat out!"

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Mie 09-Mar-2011 15:33

este un maro inchis..

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 09-Mar-2011 21:19

Expertii recomanda sa te duci IERI sa-l schimbi. Ideea este ca trebuie sa fie verde. eu sper totusi sa nu fie ulei hidraulic romanesc, ci LHM uzat. Eu stiam ca LHM-ul se schimba la 4 ani, dar daca e maro, poate ar fi recomandat sa faci o curatare cu Hidraurincage (sper sa nu gresesc, parca Retro vindea pe forum. Ideea este ca mergi cu acel ulei (portocaliu este parca) in instalatie maxim 5000 de km si iti curata sistemul, dupa care bagi LHM si merge 4 ani.
"If in doubt, flat out!"


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats