Pagina 1 din 2
Xantia II
Scris: Lun 20-Dec-2010 17:37
de MariusG3
Bine v-am gasit
Am si eu o xantia , 07.1999 motor 2.0 Hdi 109 Cp. Am si eu cateva intrebari legate de ea .
-termostatul unde este

ca nu se ridica apa / sau se ridica un pic in aglomeratie si daca o scot la drum intins scade
-viteza la pornire motorului este 30 km/h

daca ma misc un pic urca la 45 si dupa merge normal ( cu eroare de 45 km/h verfi cu gps)
-cum se desface fata de usa , am o macara (sufa) sarita - usa de la sofer.
-cum se desfac proiectorele
Poate reuseste cineva sa ma ajute
va multmuesc
Scris: Mar 21-Dec-2010 00:02
de dj01fad
problema cu viteza poate fi chiar din ceasurile de bord, dar ar trebui si testat cu lexia ca sa nu le schimbi aiurea;
cu proiectoarele - ce anume te intereseaza? sa umbli la bec sau sa le scoti detot? ca sa umbli la bec, trebuie doar sa rasucesti de capacul din spate si sa il tragi afara. treaba asta trebuie sa o faci cumva pe sub masina, din spatele barii.
capitonajul de la usa... trebuie prima data sa scoti capacul ala in care sunt butoanele de la geamuri. este prins cu un surub de jos in sus, uita-te atent ca ai sa il gasesti; apoi, dupa ce il scoti ai sa descoperi 2 suruburi galbui asa... pe care trebuie sa le scoti; apoi, scoti capacul de la difuzor; difuzorul e prins in 4 suruburi, pe care le lasi in pace, iar tot pe acolo ai sa mai gasesti inca 3 care prind capitonajul de usa, care trebuie scoase; apoi, capacul de la buzunarul cotierei il ridici in sus - pe intredeschis, si te uiti pe acolo ca trebuie sa mai vezi inca 2 suruburi in fiecare extremitate a lui. nu cred ca ai sa reusesti sa repari macaraua, pt ca daca s-a rupt cablul s-a stricat si melcul pe care se incolaceste; daca e macara cu motor simplu cu 2 fire am eu, daca e dinaia cu modul electronic cu mufa mare si multi pini, nu cred ca am.
Scris: Mar 21-Dec-2010 10:43
de MariusG3
Legat de termostat are cineva idee unde se afla la 2.0 hdi 109 cai ,:), nu vreau sa inlocuiesc sufa , o sa inlocuiec toata macaraua dar sa dau jos fata de usa sa vad tipul de marca/motoras
Scris: Mie 22-Dec-2010 10:27
de cit_a
Daca nu ai macara de care trebuie te ajut eu cu una pt. modelul tau.
Scris: Joi 30-Dec-2010 11:46
de khan
termostatul e in corpul din care pleaca furtunul care ajunge in partea de sus a radiatorului
Scris: Mie 05-Ian-2011 11:51
de MariusG3
l-am schimbat

acum sta apa constant la 82-83 grade si baga caldura mult mai bine (era blocat pe deschis se rupsese garnitura si il blocase)
Scris: Mie 05-Ian-2011 17:17
de MariusG3
Mai am o intrebare legat de xantia, dimineata -5 - -10 grade porneste destul de greu cam a 4-5 cheie, am cautat pe net si cred ca ar fi bujiile, dar am vazut ca sunt niste riscuri la bujiile pt motoarele diesel de a rupe. s-a confruntat cineva cu asemenea probleme..sfaturi. poate fi de la altceva . (martoru bujii de apride si releul se aude cand "clantane"/decupleaza)
ms
Scris: Mie 05-Ian-2011 23:01
de khan
pot fi si injectoarele de vina. verifica intii bujiile pe rind, daca nu Lexia si se va vedea
Scris: Joi 06-Ian-2011 14:09
de MariusG3
daca erau injectoarele nu facea figuri si in mers sau alte probleme , masina merge foarte bine in rest..si sunt multumit cum fuge..

Scris: Dum 09-Ian-2011 11:06
de khan
daca stii de ce intrebi? ai idee in cite moduri se poate manifesta un injector uzat?
Scris: Dum 09-Ian-2011 21:44
de MariusG3
era o intrebare si nu o concluzie..
ms
Scris: Mie 09-Mar-2011 04:57
de MariusG3
revin si eu cu o intrebare paote sa lovit cineva de asa ceva, uleiul hidraulic din instalatie as vrea sa il schimb, nu stiu cati ani daca a fost schimbat,idee e ca dimineata cand e rece merge greu servo, dupa ce se incalzeste e ok..dar si pt binele masini as vrea sa il schimb...deci daca m-ati putea ajuta cu metoda de schimbare a lichidului
va multumesc antcipat

Scris: Mie 09-Mar-2011 09:16
de mbc
ce culoare are uleiul?
Scris: Mie 09-Mar-2011 15:33
de MariusG3
este un maro inchis..
Scris: Mie 09-Mar-2011 21:19
de mbc
Expertii recomanda sa te duci IERI sa-l schimbi. Ideea este ca trebuie sa fie verde. eu sper totusi sa nu fie ulei hidraulic romanesc, ci LHM uzat. Eu stiam ca LHM-ul se schimba la 4 ani, dar daca e maro, poate ar fi recomandat sa faci o curatare cu Hidraurincage (sper sa nu gresesc, parca Retro vindea pe forum. Ideea este ca mergi cu acel ulei (portocaliu este parca) in instalatie maxim 5000 de km si iti curata sistemul, dupa care bagi LHM si merge 4 ani.