Teava de esapament

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Teava de esapament

Mesajde bereczky_sandor » Sâm 23-Iul-2011 12:59

Iarasi vin cu esapamentul... :roll: Intrun topic am scris ca am toba sparta/gaurita, de fapt am fost la service si era teava care vine de la toba din fata la toba din spate, si e urat gaurita, ma rog, unul din baieti a fost de treaba si in loc sa zica "nu se poate domnule asta trebuie schimbata impreuna cu [lista]" cum fac de obicei, ma ajutat si a sudat-o, a zis ca tine aprox 1-1.5 ani, dar daca pot sa caut o teava noua acolo. Am uitat sal intreb: teava vine cu toba din fata? cat mar costa? merita sa caut una in stare buna pe la dezmembrari, sau pe forum are cineva? :) :lol:

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 23-Iul-2011 13:29

Parerea mea este ca mai bine iti zicea ca nu se poate si sa o schimbi de tot. De ce? Pentru ca oricum teava e compromisa si o sa ai probleme cu ea. Nu cred ca va tine 1 an si dupa aceea oricum trebuie sa platesti pentru respectiva teava.
"If in doubt, flat out!"

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 23-Iul-2011 13:37

Asa arata la xantia hdi. se pare ca are o singura toba de esapament. Pune VIN-ul tau sa ne uitam cum vin tevile pe acolo

Imagine

Uploaded with ImageShack.us

Imagine

Uploaded with ImageShack.us
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Sâm 23-Iul-2011 13:39

asai, dar asa am rezolvat cu 10 lei bacsis...si e provizoriu doar, pe moment oricum nu gaseam teava, si mai bine caut, poate gasesc la un pret mai bun, sau poate imi ziceti la ce sa am grija sau la ce sa ma uit :). oricum mam uitat la ce a facut (e drept ca e urat) dar a si zis, ca daca o facea frumos nu ma tinea, deocamdata astept, cateva luni sigur ma tine fara probleme si eventual cumpar una noua, sau cu putin noroc una noua pentru mine cel putin. :wink:

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Sâm 23-Iul-2011 14:38

Vin-ul : VF7X1LFYF72038810

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Sâm 23-Iul-2011 14:47

e 1.8i 16v motorul :) cea din semnatura.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 23-Iul-2011 15:42

Imagine

Uploaded with ImageShack.us

Dupa desen as zice ca teava aia vine cu toba din mijloc dar nu sunt sigur 100%.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Sâm 23-Iul-2011 16:01

eu cand am stat sub masina, parca nu avea toba de mijloc, doar pe fata, si o teava lunga :?:

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Dum 24-Iul-2011 02:07

e la fel ca la 1.8 8v: din catalizator pleaca o teava care se imbina cu teava intermediarei, dupa care din intermediara pleaca acea teava lunga spre finala. Toba finala are o intrare scurta, teava lunga fiind sudata de intermediara.deci, daca vei cauta acea teava, ovei lua cu intermediara si..cred ca e undeva la 300lei noua.
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 24-Iul-2011 09:32

La 1.8i-16v nu exista toba intermediara. Linia de evacuare este formata din 2 piese: catalizatorul cu teava in cauza si toba finala.

Imagine

Pentru ca e aiurea sa cumperi si un catalizator, atunci cand se gaureste doar teava de esapament (de obicei la imbinarea cu toba finala), producatorii aftermarket vand numai un segment din aceasta teava.


Imagine



Imagine

Ca pret trebuie sa fie cateva zeci de lei, pana intr-o suta.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 24-Iul-2011 10:05

corect, este exact cum spune retro, adica nu exista intermediara la 18 16v; hdi a fost in 2 variante: cu intermediara, si fara.
retro... spune-mi si mie te rog de unde iau segmentul ala de teava, ca nu am gasit niciunde...

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Dum 24-Iul-2011 10:28

daca e doar o teava...sper sa gasesc la pret okei. se poate suda bine, sau e mai bine sa cumperi cu tot cu toba?

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Dum 24-Iul-2011 10:29

eu asa vazusem intr-o poza, ca ar exista intermediara.
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Dum 24-Iul-2011 10:37

the judge scrie:eu asa vazusem intr-o poza, ca ar exista intermediara.


sigur nu exista :)

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Lun 25-Iul-2011 14:59

dj01fad - Ma gandesc ca daca dai codul ar trebui sa o aduca orice magazin.

bereczky_sandor - Nu se sudeaza nimic. Se masoara si se taie vechea teava. Imbinarea se face prin mufare si se strange cu un colier. E foarte simplu de realizat.


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats