Pagina 1 din 2

Teava de esapament

Scris: Sâm 23-Iul-2011 12:59
de bereczky_sandor
Iarasi vin cu esapamentul... :roll: Intrun topic am scris ca am toba sparta/gaurita, de fapt am fost la service si era teava care vine de la toba din fata la toba din spate, si e urat gaurita, ma rog, unul din baieti a fost de treaba si in loc sa zica "nu se poate domnule asta trebuie schimbata impreuna cu [lista]" cum fac de obicei, ma ajutat si a sudat-o, a zis ca tine aprox 1-1.5 ani, dar daca pot sa caut o teava noua acolo. Am uitat sal intreb: teava vine cu toba din fata? cat mar costa? merita sa caut una in stare buna pe la dezmembrari, sau pe forum are cineva? :) :lol:

Scris: Sâm 23-Iul-2011 13:29
de mbc
Parerea mea este ca mai bine iti zicea ca nu se poate si sa o schimbi de tot. De ce? Pentru ca oricum teava e compromisa si o sa ai probleme cu ea. Nu cred ca va tine 1 an si dupa aceea oricum trebuie sa platesti pentru respectiva teava.

Scris: Sâm 23-Iul-2011 13:37
de mbc
Asa arata la xantia hdi. se pare ca are o singura toba de esapament. Pune VIN-ul tau sa ne uitam cum vin tevile pe acolo

Imagine

Uploaded with ImageShack.us

Imagine

Uploaded with ImageShack.us

Scris: Sâm 23-Iul-2011 13:39
de bereczky_sandor
asai, dar asa am rezolvat cu 10 lei bacsis...si e provizoriu doar, pe moment oricum nu gaseam teava, si mai bine caut, poate gasesc la un pret mai bun, sau poate imi ziceti la ce sa am grija sau la ce sa ma uit :). oricum mam uitat la ce a facut (e drept ca e urat) dar a si zis, ca daca o facea frumos nu ma tinea, deocamdata astept, cateva luni sigur ma tine fara probleme si eventual cumpar una noua, sau cu putin noroc una noua pentru mine cel putin. :wink:

Scris: Sâm 23-Iul-2011 14:38
de bereczky_sandor
Vin-ul : VF7X1LFYF72038810

Scris: Sâm 23-Iul-2011 14:47
de bereczky_sandor
e 1.8i 16v motorul :) cea din semnatura.

Scris: Sâm 23-Iul-2011 15:42
de mbc
Imagine

Uploaded with ImageShack.us

Dupa desen as zice ca teava aia vine cu toba din mijloc dar nu sunt sigur 100%.

Scris: Sâm 23-Iul-2011 16:01
de bereczky_sandor
eu cand am stat sub masina, parca nu avea toba de mijloc, doar pe fata, si o teava lunga :?:

Scris: Dum 24-Iul-2011 02:07
de the judge
e la fel ca la 1.8 8v: din catalizator pleaca o teava care se imbina cu teava intermediarei, dupa care din intermediara pleaca acea teava lunga spre finala. Toba finala are o intrare scurta, teava lunga fiind sudata de intermediara.deci, daca vei cauta acea teava, ovei lua cu intermediara si..cred ca e undeva la 300lei noua.

Scris: Dum 24-Iul-2011 09:32
de retro
La 1.8i-16v nu exista toba intermediara. Linia de evacuare este formata din 2 piese: catalizatorul cu teava in cauza si toba finala.

Imagine

Pentru ca e aiurea sa cumperi si un catalizator, atunci cand se gaureste doar teava de esapament (de obicei la imbinarea cu toba finala), producatorii aftermarket vand numai un segment din aceasta teava.


Imagine



Imagine

Ca pret trebuie sa fie cateva zeci de lei, pana intr-o suta.

Scris: Dum 24-Iul-2011 10:05
de dj01fad
corect, este exact cum spune retro, adica nu exista intermediara la 18 16v; hdi a fost in 2 variante: cu intermediara, si fara.
retro... spune-mi si mie te rog de unde iau segmentul ala de teava, ca nu am gasit niciunde...

Scris: Dum 24-Iul-2011 10:28
de bereczky_sandor
daca e doar o teava...sper sa gasesc la pret okei. se poate suda bine, sau e mai bine sa cumperi cu tot cu toba?

Scris: Dum 24-Iul-2011 10:29
de the judge
eu asa vazusem intr-o poza, ca ar exista intermediara.

Scris: Dum 24-Iul-2011 10:37
de bereczky_sandor
the judge scrie:eu asa vazusem intr-o poza, ca ar exista intermediara.


sigur nu exista :)

Scris: Lun 25-Iul-2011 14:59
de retro
dj01fad - Ma gandesc ca daca dai codul ar trebui sa o aduca orice magazin.

bereczky_sandor - Nu se sudeaza nimic. Se masoara si se taie vechea teava. Imbinarea se face prin mufare si se strange cu un colier. E foarte simplu de realizat.