Pagina 1 din 5
In spume...
Scris: Sâm 24-Dec-2011 15:30
de Catalin Radu
acum cateva zile imi laudam masina ca nu s-a stricat nimic de mai mult de un an.....azi, dupa mai bine de 2 luini de la ultima verificare de lichide, ridic capota si ma apuc sa desurubez capace...SURPIZA: pe capacul de la ulei am o spuma de toata frumusetea ( arata cam ca polistirenul ala expandabil la culoare) si pe joja am observat niste picaturi de apa, pe toata lungimea ei ( 5-6, nu multe si foarte mici). Pe varful jojei era si un pic din spuma descrisa mai sus. Totusi nivelul uleiului e acelasi ca atunci cand l-am schimbat si nici la nivelul antigelului nu vad vreo diferenta....masina se comporta norma, apa nu urca peste 90 grade nici cand urc pe pante( cand merg la tara am o portiune de 11-12 km de panta si nu a sarit acul de 90). Cu masina merg zilnic, de luni-vineri cam 50 km (acasa-serviciu-acasa) si nu am observat nici un comportament anormal ( in afara de balbaiala motorului, care dateaza de 3 ani); trage normal, se tureaza usor, nu am fum alb, nimic...Are cineva vreo explicatie pentru acest fenomen ( si daca toata lumea va spune "garnitura de chiuloasa", cum pot verifica ca ea e vinovata?)? Chiar nu as vrea sa stau prin service-uri de sarbatori.....oare ma mai tine asa inca 2-300 km, daca pana acum nu a avut nimic?
Scris: Sâm 24-Dec-2011 15:56
de Mexik
garnitura de chiuloasa se compaorta in mai multe feluri,de ex daca scoate fum alb e dusa,daca uleiul face spume si are o culoare asa spre gri la fel e dusa garnitura si automat duce la lipsa puterii deoarece in unele cazuri ajung picaturi de apa in camera de ardere,si amestecu nui corect.in locul tau as incerca lucruri simple,de ex pune un paharel de unica folosinta jos sub baie si slabeste un pic busonu de golire de la ulei sa umplii paharelul sa vezi ce culoare are uleiul.vezi sa nu ai vreun epurator infundat de la condens etc
Scris: Sâm 24-Dec-2011 17:44
de dj01fad
tine, vezi de sarbatori si da-i pace acum, ca ai timp sa vezi de ea la anul. eu am mers asa 2 ani si nu m-a deranjat cu nimic...
Scris: Sâm 24-Dec-2011 20:18
de MARIAN
Când ai fãcut schimbul de ulei ai pus alt tip? Poate face spumã ºi din cauza asta. O altã cauzã ar putea fi condensul... Dacã nu dispare apa ºi nu creºte nivelul uleiului, nu cred cã are ceva chiulasa. Bucurã-te de sãrbãtori ºi dacã te face sã te simÞi mai bine, ºi a mea face spume

Scris: Sâm 24-Dec-2011 20:52
de PEDROS69
http://www.sculeauto.com/detaliiproduse.php?id=143, aici gasesti:
TESTER GARNITURA DE CHIULOASA
Cod produs:TK-7230C
Descriere: cel mai eficient tester pentru ganituri chiuloasa
Detalii:
-este considerat testerul cel mai eficient pentru a detecta chiar si ce-a mai mica fisura la garnitura de chiuloasa ( pierde apa in 2 saptamani si nu stim pe unde)
-testerul functioneaza cu un lichid activ care schimba culoarea in contact cu vapori de CO2
-testarea propriuzisa se face prin amplasarea eprubetei cu lichidul activ deasupra vasului de expansiune si cu ajutorul amorsorului de cauciuc se absorb vapori din sistemul de racire daca se detecteaza particule de CO2 la motoarele pe benzina lichudul fiind de culoare albastra se schimba in culoare galbena iar la moatoarele diesel se schimba din albastru in verde
-dispunem de lichid pentru reincarcare cod produs:TK-7230C-REP,
Provenienta Toolrack Spania. Sper sa te ajute cu toate ca este cam scump oricum nu fac reclama site-ul.
Scris: Dum 25-Dec-2011 13:38
de Mexik
cam scump testeru asta pentru saracia noastra.cu banii aia isi schimba garnitura
Scris: Lun 26-Dec-2011 16:01
de Catalin Radu
multumesc de sfaturi !! m-am mai linistit, daca ma tine pana la anul e ok. ii dau eu de cap dupa sarbatori ( sa ne revenim cu finantele, na..). Sarbatori fericite tuturor si un an nou mai bun !!!
Scris: Lun 26-Dec-2011 18:55
de dj01fad
eu as zice sa o lasi asa cum e, ca daca merge ok nu are rost sa o demontezi. daca incepe sa dispara apa din vas sau sa vezi ulei in apa, atunci sa te alarmezi si sa desfaci. dar pentru 2-3 picaturi de apa pe joja, nu are rost atata munca, poate fi de la condens. spuma aia pe capac e in neregula, dar merge asa mult si bine, nu te va lasa in drum.
Scris: Mar 27-Dec-2011 08:24
de the judge
Si a mea face la fel iarna. e pur condens. nu are nicio problema.
Scris: Mar 27-Dec-2011 10:06
de Catalin Radu
Acum, asa ca idee : cat ar costa un motor de 1,6 ( sau de 1,8 ca de mult ma bate gandul

) in mintile lui ( adica sa nu schimb la el decat distributia si consumabilele, sa fiu eu linistit) cu tot cu montaj?? La mine toata partea electrica de la motor e magneti marelli , daca are vreo importanta.
Scris: Mar 27-Dec-2011 13:28
de dj01fad
daca vrei 1.8 mai bine pui internele in blocul tau si scapi de omologare... e mai funny asa

Scris: Mar 27-Dec-2011 19:31
de Catalin Radu
eeeeeeeeeeeee......eu si mecanica aplicata = not love

; acum serios, ma gandesc la o schimbare a motorului, dar doar in cazul in care, in urma unei constatari va rezulta ca reparatia actualului ( pentru care presupun ca-mi vor trebui vreo 2000- 2500 ron -cu tot cu manopera) va fi mai scumpa decat inlocuirea.
Scris: Mar 27-Dec-2011 20:15
de dj01fad
inteleg... motor am eu, dar sper sa nu ai nevoie

Scris: Vin 20-Ian-2012 14:16
de Catalin Radu
Dar ca idee, ca nu am habar, cam cat costa ( macar aproximativ) un motoras de 1,6 in stare buna ?????????
Scris: Vin 20-Ian-2012 14:34
de dj01fad
"in stare buna" este un termen relativ. nu ai de unde sa stii cat de bun este decat daca il demontezi sa te uiti inauntru. si daca tot faci asta, mai bine o faci la ala al tau si pui totul nou inautnru, si macar stii o treaba. eu iti spun, lasa-l asa ca merge mult si bine. nu te mai stresa cu el ca faci riduri (desigur, e gluma), ca daca e sa se strice se strica. un lucru care merge si nu deranjaza, nu e bine sa il scarmeni. ti-am spus doar ca eu merg cu ea intr-o stare similara si nu ma deranjaza cu nimic socoteala asta.