nu porneste dupa schimb de cutie
Scris: Dum 25-Dec-2011 00:00
In primul rand sarbatori fericite pentru toti.
Poate am noroc si mai prind pe cineva in zona. Uitati cum am patit...mi-am schimbat cutia de viteze ca nu aveam marsarier, iar acum nu mai porneste deloc. Cutia a fost schimbata de cineva fara experienta la citroen. Injuraturi in continuu, ca nu e loc, ca asa si asa...blabla...stiti voi cum sunt prosti cu nemtesti lor... Am stat si am ajutat, am avut grija sa salvez tot ce se poate din tevi:) Cu multe fortari, lovituri, frecari, etc cutia s-a montat. Daca tot am desfacut rotile am schimbat placute, disc si cablu de frana de mana. As putea scrie mult si bine si despre relatia rugina-disc-baros-flex-dalta....dar n-are importanta. Deci totul montat, hai la o cheie...invarte de 2-3 ori si apoi nimic...invartea fff incet. Sigur baterie veche...cablu, alta masina...la fel...aparat de sudura la baterie...tot la fel... Intrebarea mea este unde si ce este belit ca am o pierdere asa mare de curent? Poate cei cu experiente ma pot ajuta la schimb de cutie ce se poate beli (masina ridicata, cutia scoasa jos, bagata la loc tot acolo).
Cateva detalii despre cutie (este de pe peugeot 406 2.1 td, codul cutiei e acelasi). A trebuit sa schimb toti senzori si urechea aia mica pe care sta cablul de schimbator. Insa daca incerc sa misc schimbatorul in gol se misca mai greu decat ce a fost al meu. Se misca ciudat...in privinta asta ceva experienta? Msms
Alta intrebare, sub furtunul de turbo este ceva senzor infiletat, cu mufa albastra. S-a rupt...surubul a ramas inauntru, o sarma subtire cu mufa a iesit...are ceva pasta alba pe ea. M-am fandit sa lipesc firul subtirel la loc(s-a desprins de la locul lui), apoi sa pun senzorul pe pozitie si sa-i torn un pumn de silicon negru. Ce ziceti? Va mai functiona corect? Ce rol are acest senzor si la ce pret e daca trebuie sa-l cumpar?
Va multumesc foarte mult.
Poate am noroc si mai prind pe cineva in zona. Uitati cum am patit...mi-am schimbat cutia de viteze ca nu aveam marsarier, iar acum nu mai porneste deloc. Cutia a fost schimbata de cineva fara experienta la citroen. Injuraturi in continuu, ca nu e loc, ca asa si asa...blabla...stiti voi cum sunt prosti cu nemtesti lor... Am stat si am ajutat, am avut grija sa salvez tot ce se poate din tevi:) Cu multe fortari, lovituri, frecari, etc cutia s-a montat. Daca tot am desfacut rotile am schimbat placute, disc si cablu de frana de mana. As putea scrie mult si bine si despre relatia rugina-disc-baros-flex-dalta....dar n-are importanta. Deci totul montat, hai la o cheie...invarte de 2-3 ori si apoi nimic...invartea fff incet. Sigur baterie veche...cablu, alta masina...la fel...aparat de sudura la baterie...tot la fel... Intrebarea mea este unde si ce este belit ca am o pierdere asa mare de curent? Poate cei cu experiente ma pot ajuta la schimb de cutie ce se poate beli (masina ridicata, cutia scoasa jos, bagata la loc tot acolo).
Cateva detalii despre cutie (este de pe peugeot 406 2.1 td, codul cutiei e acelasi). A trebuit sa schimb toti senzori si urechea aia mica pe care sta cablul de schimbator. Insa daca incerc sa misc schimbatorul in gol se misca mai greu decat ce a fost al meu. Se misca ciudat...in privinta asta ceva experienta? Msms
Alta intrebare, sub furtunul de turbo este ceva senzor infiletat, cu mufa albastra. S-a rupt...surubul a ramas inauntru, o sarma subtire cu mufa a iesit...are ceva pasta alba pe ea. M-am fandit sa lipesc firul subtirel la loc(s-a desprins de la locul lui), apoi sa pun senzorul pe pozitie si sa-i torn un pumn de silicon negru. Ce ziceti? Va mai functiona corect? Ce rol are acest senzor si la ce pret e daca trebuie sa-l cumpar?
Va multumesc foarte mult.