Pagina 1 din 1

etrier frana

Scris: Lun 09-Apr-2012 13:13
de cosmin92
salut baieti...am facut o prostie knd am incercat sa schimb placutele de frana: cand am fortat cilindrul sa dea inapoi am rupt surubul de ghidare de la etrier... ma gandeam dak are careva piesa aceea de la etrier cu surub de vanzare...sau vreo idee cum sa scot surubul rupt din piesa..multumesc

Scris: Lun 09-Apr-2012 14:11
de benny_merty
De scos slabe sanse, daca doresti piesa completa cu surub 35 lei cu transport postal inclus. :wink:

Scris: Lun 09-Apr-2012 14:34
de dj01fad
ce surub ai rupt?! o poza ar fi binevenita...

etrier frana

Scris: Lun 09-Apr-2012 15:07
de cosmin92
nu dispun acum de o fotografie. cel pe care culiseaza etrieru si de care este prins knd il ridici pentru schimbul de placute.(surubul care face legatura intre cele 2 parti ale etrierului :D). nush cum sa explic. dak nu s-a inteles o sa revin cu niste poze mai tarziu.

Scris: Lun 09-Apr-2012 16:54
de dj01fad
da... am inteles despre ce e vorba. daca nu gasesti imi dai de stire... benny are prioritate.
vezi ca nu poti sa impingi pistonul decat prin infiletare!

Scris: Mie 02-Mai-2012 19:35
de calul
Va rog mult sa ma ajutati [-o< . Am constatat ca am mici pierderi de LHM la etrierul dreapta fata si am cumparat kit-ul de reparatie original. Acum eu nu stiu cum pot demonta cilindrul etrierului ca sa pot schimba acele garnituri. Ma poate ajuta cineva cu un tutorial? Asta este codul kit-ului original: 95651051.
Imagine

Scris: Mie 02-Mai-2012 22:05
de dj01fad
il desfiletezi si tragi de el in acelasi timp. sau... scoti surubul ala de la parghia franei de mana si apoi iese usor, dar nu prea recomand, ca e tare nasol de bagat la loc. totusi, daca curge pe la burduful ala va trebui sa il demontezi si sa ii schimbi oring-urile de acolo. vezi ca am gasit eu un suport de etrier cu tot cu surubul ala de l-ai rupt, asta daca mai ai nevoie de el. cred ca am si un etrier in plus care nu era bun, macar daca ti-or trebui piese din el.

Scris: Joi 03-Mai-2012 07:29
de calul
Eu am constatat ca pierde tocmai pe langa acea parghie a franei de mana. Imi poti spune cum pot demonta si remonta totul fara sa stric ceva? Eu prefer sa repar etrierul singur, pentru ca aici la Roma preturile in service sunt destul de mari.

Scris: Joi 03-Mai-2012 09:16
de dj01fad
daca pierde pe acolo nu are rost sa scoti afara pistonul. demonteaza burduful ala dela parghia franei de mana, si ai sa intelegi cum este aranjat acolo.
scuze... nu am vazut ca esti in roma, iar suportul ala cu surubul nu era pentru tine, era pentru colegul cosmin92....

Scris: Joi 03-Mai-2012 09:56
de calul
Este greu de demontat si schimbat garnitura de la acel burduf?

Scris: Joi 03-Mai-2012 10:01
de dj01fad
nu e la burduf garnitura, ci la surubul care impinge pistonul de la frana de mana, care are 2 oringuri acolo. problema este ca are acolo niste saibe gen arc ce trebuie comprimate ca sa poti sa bagi la loc parghia aia. apuca-te sa il demontezi, si faci poze pe masura ce lucrezi, ca sa stii clar cum il faci la loc.

Scris: Joi 03-Mai-2012 10:40
de calul
Multumesc mult pentru ajutor. Acel burduf cu ce il strang dupa montare ca sa nu cada de pe etrier?

Scris: Joi 03-Mai-2012 10:53
de dj01fad
cu un colier de plastic...

Scris: Joi 03-Mai-2012 11:03
de Rica
sau cu colier oltenesc
sarma de balot :lol: