incinge dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

incinge dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa

Mesajde truck_mihai » Dum 27-Mai-2012 16:03

asa cum spune si titlul imi incinge dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa
am schimbat garnitura
am zis sa o probez intai si ca sa nu consum antigelul degeaba am bagat apa si sa fac o proba asa
am pornit-o cu apa nu cu antigel
incinge deschide termostatul la 90 si inchide la 100
am zis ca-i de la termostat
l-am dat jos (termostatul) si am pornit-o din nou
la fel se comporta joaca acul de la temperatura tot la fel intre 90-100 grade celsius
oare sa fie de la faptul ca nu am bagat antigel?????????????????????????
stiu ca diferenta dintre apa si antigel este ca apa fierbe la 100grade celsius
si ca antigelul fiebe la 120-130 grade celsius
sa fie asta cauza ?????????? nu prea cred ofi nasoala chiuloasa ??????????????????
MA POATE AJUTA CINEVA VA ROG DIN NOU FRUMOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Multumesc!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Dum 27-Mai-2012 16:47

nu are treaba cai antigel sau apa,tre sa lucreze circuitul de apa normal.radiatoarele cum sunt?nus infundate?ma refer si lacel de caldura cai legat direct de motor nui ca la alte masini prevazut cu robinet la intrare(baga caldura?ca daca baga sa te arda la maini inseamna cai curat)

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Dum 27-Mai-2012 17:18

posibil ca garnitura sa nu fie buna
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Dum 27-Mai-2012 17:20

daca a luato noua si de calitate mas mira sa fie defecta,poate sa no fii montato corect si sai fi astupat vreun canal de apa

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Dum 27-Mai-2012 17:32

am luat-o noua garnitura dar la radiator nu m-am uitat
acuma dupa amiaza o sa ma uit
SANT IN SPANIA SI E O CALDURA AICI DE TE TOPESTE
cred ca sant deja la ora 12 -15 ajunge la 45 grade la umbra
ma gandeam si la asta ca fiind o cauza
am sa dau jos radiatorul sa vad
dar acuma pe seara sau maine daca nu am am alta treaba de facut
iar de montat corect nu ai cum sa o pui altfel ca ai o gaura la un prezon care este mai mare
nu aveam cum sa gresesc
in alt fel nu intra plus ca am verificat sa corespunda fiecare gaura cu cealalta
si le-am verificat pe fiecare in parte
ma gandeam ca poate nu-i buna chiuloasa dar am rectificat-o
in orice caz ma uit la radiator il dau jos si-l spal va multumesc inca o data
VA TIN LA CURENT. Dar nu va curentez la 380!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bine glumeam ca sant negru de suparare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MULTUMESC INCA O DATA

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Dum 27-Mai-2012 17:38

atuci daca garnitura e ok si ai montato corect treci la urmatorul pas.radiatoarele lasa la sfarsit chiuloasa(de obicei la turbodiesele se fisureaza chiuloasele,dar sper sa nai ghinionu asta).un lucru te intreb,pompa de apa e buna?face presiune?furtunele sunt tari?

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

Mesajde VALY giurgiu » Dum 27-Mai-2012 18:47

Care este istoria masini? de ce ai schimbat garnitura de chiuloasa si de ce ai rectificat chiuloasa?? ai fiert-o si inainte ??

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Dum 27-Mai-2012 19:17

da MEXIK face presiune se intaresc furtunele .
CAT despre istoria masinii asa am cumparat-o anul trecut in iunie si am zis sa o duc asa cu garnitura rupta cat o tine
ii tot puneam apa si de pierdut nu vedeam sa curga pe nicaieri
asa ca m-am gandit ca o da afara pe la garnitura de chiuloasa din moment ce nu gaseam balta sub ea sau sa vad ca plange motorul pe undevauleiul nu se ridica (nivelul)asa ca pe unde sa o tot piarda??!!!de asta am lasat-o sa crape ea singura
si asta s-a si intamplat. S-A oprit in mers cand mai aveam 1 km pana acasa am chemat asistenta si am adus-o acasa pe platforma
a doua zi am constatat ca nu pornea exact din aceasta cauza.
presiunea din cilindri o arunca in circuitul de racire . se auzea bolborosind in vasul de expansiune. si din moment ce motorul diesel functioneaza prin presarea motorinei normal ca nu pornea daca nu facea presiunea in cilindri, -la benzina motorul se aprinde prin scanteie- la diesel prin compresie.
asa am ajuns sa schimb garnitura de chiuloasa si sa o rectific ma duc jos sa vad radiatoarele .
VA MULTUMESC INCA O DATA!!!!!!!!!!!!!!!!!

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Dum 27-Mai-2012 22:49

am verificat radiatorul l-am dat jos l-am curatat pe dinauntru si pe dinafara
l-am pornit si tot la fel face 90-100 grade celsius
banuiesc ca e chiuloasa va multumesc mult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 28-Mai-2012 12:00

daca e chiuloasa cum e motorul tau cam rar greu cred ca gasesti,dar vezi pe ce masini e pus ca asa din mai multe locuri poate ai noroc.nu stiu daca poti pune chiloasa de turbodiesel(90cp) asta numa cei ce au vazut ambele motoare pot zice

cucos laurentiu
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Vin 20-Apr-2012 11:33
Localitate: galati

Mesajde cucos laurentiu » Lun 28-Mai-2012 15:12

unde esti in spania poate te pot ajuta!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 28-Mai-2012 16:03

fi atent! daca ai AC, atunci ai 2 ventilatoare in bot; ele sunt setate sa plece cam la 90 de grade pe prima treapta, la jumatate din putere, si pe a 2-a treapta la maxim cam pe la 100 de grade. daca cumva nu merge unul din ele, nu va merge prima treapta, si pleaca doar unul la maxim pe la 100 de grade. verifica daca iti pleaca dupa 90 de grade amandoua la jumatate din turatie. daca pleaca doar unul din ele la maxim la 100 de grade, este clar ca ai unul din ele zapacit, sau siguranta arsa. in cutia cu sigurante din compartimentul motor o sa gasesti 2 sigurante mai mari, portocalii, de 40A puse una langa alta.
daca era sa ai probleme la motor, iti fierbea apa, nu se potolea ea la 100 de grade, se ducea pana la maxim, si bolborosea in vas.
totodata, mai fa un test: scoate capacul de la apa, si pune apa pana sus detot, apoi porneste motorul. daca vezi ca bolboroseste acolo, e posibil sa ai probleme la chiuloasa, etc. daca nu bolboroseste, motorul poate sa fie intreg.

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Lun 28-Mai-2012 18:51

sant in granada pe langa granada CIJUELA se numeste satul
am doua radiatoare si pleaca amandoua la 90 ier la 100 amindoua am umplut-o pana sus si nu bolboroseste
UNA PESTE ALTA NU AM MAI PUS TEMOSTATUL LA LOC DECI ACUMA SANT FARA TERMOSTAT DECI FARA EL FACE LA FEL 90---100GRADE CELSIUS
cred ca o sa divortez de ea ca vad ca nu ne mai intelegem ca la inceput
la inceput mai lucra si ea , da acuma s-a invatat lenesa BAG DIVORTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VA MULTUMESC TUTUROR !!!!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Lun 28-Mai-2012 19:28

eu nu ĂŽnĂželeg un lucru , de fapt care e problema ta ?dacĂŁ zici cĂŁ sunt 45 de grade la umbrĂŁ la cĂŽt vrei sĂŁ stea acul ?teoretic e normal ce pe ĂŽntĂŽmplĂŁ.fĂŁ o verificare : lasĂŁ motorul sĂŁ meargĂŁ pĂŽnĂŁ Pornesc ventilatoarele dar fĂŁrĂŁ capac la vasul de expansiune.dacĂŁ nu scoate bulbuci sau apa afarĂŁ totul e ok.eventual radiatopul puĂžin ĂŽnfundat
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Lun 28-Mai-2012 21:27

teoretic da dar practic acum motorul este fara TERMOSTAT deci banuiesc ca ar trebui sa stea apa pe la 80 cel mult
bine eu asa cred ca ar trebui sa functioneze, dar vorba aia teoria ca teoria...
oricum am reusit sa rup sonda aia care i-mi porneste ventilatoarele (cea din dreapta filtrullui de motorina) iar acuma cum pun contactul pornesc ventilatoarele direct pe a doua turatie dupa ce opresc motorul si iau cheia din contact mai merg ventilatoarele dar pe prima turatie (aia mai mica)
partea buna este ca acuma nu se ridica temperatura (cu ventilatoarele pornite) PARTEA PROASTA -ca baniesc ca am si o parte de asta - este probabil la consum pentru ca din moment ce motorul nu atinge temperatura normala de functionare consuma mai mult
sa fac rost de bani si sa cumpar sonda si dupa asta sa sac o proba pe autostrada sa vad cum merge la drum intins
VA MULTUMESC INCA ODATA PENTRU TOT AJUTORUL ACORDAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern