incinge dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
incinge dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa
asa cum spune si titlul imi incinge dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa
am schimbat garnitura
am zis sa o probez intai si ca sa nu consum antigelul degeaba am bagat apa si sa fac o proba asa
am pornit-o cu apa nu cu antigel
incinge deschide termostatul la 90 si inchide la 100
am zis ca-i de la termostat
l-am dat jos (termostatul) si am pornit-o din nou
la fel se comporta joaca acul de la temperatura tot la fel intre 90-100 grade celsius
oare sa fie de la faptul ca nu am bagat antigel?????????????????????????
stiu ca diferenta dintre apa si antigel este ca apa fierbe la 100grade celsius
si ca antigelul fiebe la 120-130 grade celsius
sa fie asta cauza ?????????? nu prea cred ofi nasoala chiuloasa ??????????????????
MA POATE AJUTA CINEVA VA ROG DIN NOU FRUMOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Multumesc!!!!!!!!!!!!!!!!!
am schimbat garnitura
am zis sa o probez intai si ca sa nu consum antigelul degeaba am bagat apa si sa fac o proba asa
am pornit-o cu apa nu cu antigel
incinge deschide termostatul la 90 si inchide la 100
am zis ca-i de la termostat
l-am dat jos (termostatul) si am pornit-o din nou
la fel se comporta joaca acul de la temperatura tot la fel intre 90-100 grade celsius
oare sa fie de la faptul ca nu am bagat antigel?????????????????????????
stiu ca diferenta dintre apa si antigel este ca apa fierbe la 100grade celsius
si ca antigelul fiebe la 120-130 grade celsius
sa fie asta cauza ?????????? nu prea cred ofi nasoala chiuloasa ??????????????????
MA POATE AJUTA CINEVA VA ROG DIN NOU FRUMOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Multumesc!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
am luat-o noua garnitura dar la radiator nu m-am uitat
acuma dupa amiaza o sa ma uit
SANT IN SPANIA SI E O CALDURA AICI DE TE TOPESTE
cred ca sant deja la ora 12 -15 ajunge la 45 grade la umbra
ma gandeam si la asta ca fiind o cauza
am sa dau jos radiatorul sa vad
dar acuma pe seara sau maine daca nu am am alta treaba de facut
iar de montat corect nu ai cum sa o pui altfel ca ai o gaura la un prezon care este mai mare
nu aveam cum sa gresesc
in alt fel nu intra plus ca am verificat sa corespunda fiecare gaura cu cealalta
si le-am verificat pe fiecare in parte
ma gandeam ca poate nu-i buna chiuloasa dar am rectificat-o
in orice caz ma uit la radiator il dau jos si-l spal va multumesc inca o data
VA TIN LA CURENT. Dar nu va curentez la 380!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bine glumeam ca sant negru de suparare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MULTUMESC INCA O DATA
acuma dupa amiaza o sa ma uit
SANT IN SPANIA SI E O CALDURA AICI DE TE TOPESTE
cred ca sant deja la ora 12 -15 ajunge la 45 grade la umbra
ma gandeam si la asta ca fiind o cauza
am sa dau jos radiatorul sa vad
dar acuma pe seara sau maine daca nu am am alta treaba de facut
iar de montat corect nu ai cum sa o pui altfel ca ai o gaura la un prezon care este mai mare
nu aveam cum sa gresesc
in alt fel nu intra plus ca am verificat sa corespunda fiecare gaura cu cealalta
si le-am verificat pe fiecare in parte
ma gandeam ca poate nu-i buna chiuloasa dar am rectificat-o
in orice caz ma uit la radiator il dau jos si-l spal va multumesc inca o data
VA TIN LA CURENT. Dar nu va curentez la 380!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bine glumeam ca sant negru de suparare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MULTUMESC INCA O DATA
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
da MEXIK face presiune se intaresc furtunele .
CAT despre istoria masinii asa am cumparat-o anul trecut in iunie si am zis sa o duc asa cu garnitura rupta cat o tine
ii tot puneam apa si de pierdut nu vedeam sa curga pe nicaieri
asa ca m-am gandit ca o da afara pe la garnitura de chiuloasa din moment ce nu gaseam balta sub ea sau sa vad ca plange motorul pe undevauleiul nu se ridica (nivelul)asa ca pe unde sa o tot piarda??!!!de asta am lasat-o sa crape ea singura
si asta s-a si intamplat. S-A oprit in mers cand mai aveam 1 km pana acasa am chemat asistenta si am adus-o acasa pe platforma
a doua zi am constatat ca nu pornea exact din aceasta cauza.
presiunea din cilindri o arunca in circuitul de racire . se auzea bolborosind in vasul de expansiune. si din moment ce motorul diesel functioneaza prin presarea motorinei normal ca nu pornea daca nu facea presiunea in cilindri, -la benzina motorul se aprinde prin scanteie- la diesel prin compresie.
asa am ajuns sa schimb garnitura de chiuloasa si sa o rectific ma duc jos sa vad radiatoarele .
VA MULTUMESC INCA O DATA!!!!!!!!!!!!!!!!!
CAT despre istoria masinii asa am cumparat-o anul trecut in iunie si am zis sa o duc asa cu garnitura rupta cat o tine
ii tot puneam apa si de pierdut nu vedeam sa curga pe nicaieri
asa ca m-am gandit ca o da afara pe la garnitura de chiuloasa din moment ce nu gaseam balta sub ea sau sa vad ca plange motorul pe undevauleiul nu se ridica (nivelul)asa ca pe unde sa o tot piarda??!!!de asta am lasat-o sa crape ea singura
si asta s-a si intamplat. S-A oprit in mers cand mai aveam 1 km pana acasa am chemat asistenta si am adus-o acasa pe platforma
a doua zi am constatat ca nu pornea exact din aceasta cauza.
presiunea din cilindri o arunca in circuitul de racire . se auzea bolborosind in vasul de expansiune. si din moment ce motorul diesel functioneaza prin presarea motorinei normal ca nu pornea daca nu facea presiunea in cilindri, -la benzina motorul se aprinde prin scanteie- la diesel prin compresie.
asa am ajuns sa schimb garnitura de chiuloasa si sa o rectific ma duc jos sa vad radiatoarele .
VA MULTUMESC INCA O DATA!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 2
- Membru din: Vin 20-Apr-2012 11:33
- Localitate: galati
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
fi atent! daca ai AC, atunci ai 2 ventilatoare in bot; ele sunt setate sa plece cam la 90 de grade pe prima treapta, la jumatate din putere, si pe a 2-a treapta la maxim cam pe la 100 de grade. daca cumva nu merge unul din ele, nu va merge prima treapta, si pleaca doar unul la maxim pe la 100 de grade. verifica daca iti pleaca dupa 90 de grade amandoua la jumatate din turatie. daca pleaca doar unul din ele la maxim la 100 de grade, este clar ca ai unul din ele zapacit, sau siguranta arsa. in cutia cu sigurante din compartimentul motor o sa gasesti 2 sigurante mai mari, portocalii, de 40A puse una langa alta.
daca era sa ai probleme la motor, iti fierbea apa, nu se potolea ea la 100 de grade, se ducea pana la maxim, si bolborosea in vas.
totodata, mai fa un test: scoate capacul de la apa, si pune apa pana sus detot, apoi porneste motorul. daca vezi ca bolboroseste acolo, e posibil sa ai probleme la chiuloasa, etc. daca nu bolboroseste, motorul poate sa fie intreg.
daca era sa ai probleme la motor, iti fierbea apa, nu se potolea ea la 100 de grade, se ducea pana la maxim, si bolborosea in vas.
totodata, mai fa un test: scoate capacul de la apa, si pune apa pana sus detot, apoi porneste motorul. daca vezi ca bolboroseste acolo, e posibil sa ai probleme la chiuloasa, etc. daca nu bolboroseste, motorul poate sa fie intreg.
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
sant in granada pe langa granada CIJUELA se numeste satul
am doua radiatoare si pleaca amandoua la 90 ier la 100 amindoua am umplut-o pana sus si nu bolboroseste
UNA PESTE ALTA NU AM MAI PUS TEMOSTATUL LA LOC DECI ACUMA SANT FARA TERMOSTAT DECI FARA EL FACE LA FEL 90---100GRADE CELSIUS
cred ca o sa divortez de ea ca vad ca nu ne mai intelegem ca la inceput
la inceput mai lucra si ea , da acuma s-a invatat lenesa BAG DIVORTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VA MULTUMESC TUTUROR !!!!
am doua radiatoare si pleaca amandoua la 90 ier la 100 amindoua am umplut-o pana sus si nu bolboroseste
UNA PESTE ALTA NU AM MAI PUS TEMOSTATUL LA LOC DECI ACUMA SANT FARA TERMOSTAT DECI FARA EL FACE LA FEL 90---100GRADE CELSIUS
cred ca o sa divortez de ea ca vad ca nu ne mai intelegem ca la inceput
la inceput mai lucra si ea , da acuma s-a invatat lenesa BAG DIVORTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VA MULTUMESC TUTUROR !!!!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
eu nu ĂŽnĂželeg un lucru , de fapt care e problema ta ?dacĂŁ zici cĂŁ sunt 45 de grade la umbrĂŁ la cĂŽt vrei sĂŁ stea acul ?teoretic e normal ce pe ĂŽntĂŽmplĂŁ.fĂŁ o verificare : lasĂŁ motorul sĂŁ meargĂŁ pĂŽnĂŁ Pornesc ventilatoarele dar fĂŁrĂŁ capac la vasul de expansiune.dacĂŁ nu scoate bulbuci sau apa afarĂŁ totul e ok.eventual radiatopul puĂžin ĂŽnfundat
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
teoretic da dar practic acum motorul este fara TERMOSTAT deci banuiesc ca ar trebui sa stea apa pe la 80 cel mult
bine eu asa cred ca ar trebui sa functioneze, dar vorba aia teoria ca teoria...
oricum am reusit sa rup sonda aia care i-mi porneste ventilatoarele (cea din dreapta filtrullui de motorina) iar acuma cum pun contactul pornesc ventilatoarele direct pe a doua turatie dupa ce opresc motorul si iau cheia din contact mai merg ventilatoarele dar pe prima turatie (aia mai mica)
partea buna este ca acuma nu se ridica temperatura (cu ventilatoarele pornite) PARTEA PROASTA -ca baniesc ca am si o parte de asta - este probabil la consum pentru ca din moment ce motorul nu atinge temperatura normala de functionare consuma mai mult
sa fac rost de bani si sa cumpar sonda si dupa asta sa sac o proba pe autostrada sa vad cum merge la drum intins
VA MULTUMESC INCA ODATA PENTRU TOT AJUTORUL ACORDAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bine eu asa cred ca ar trebui sa functioneze, dar vorba aia teoria ca teoria...
oricum am reusit sa rup sonda aia care i-mi porneste ventilatoarele (cea din dreapta filtrullui de motorina) iar acuma cum pun contactul pornesc ventilatoarele direct pe a doua turatie dupa ce opresc motorul si iau cheia din contact mai merg ventilatoarele dar pe prima turatie (aia mai mica)
partea buna este ca acuma nu se ridica temperatura (cu ventilatoarele pornite) PARTEA PROASTA -ca baniesc ca am si o parte de asta - este probabil la consum pentru ca din moment ce motorul nu atinge temperatura normala de functionare consuma mai mult
sa fac rost de bani si sa cumpar sonda si dupa asta sa sac o proba pe autostrada sa vad cum merge la drum intins
VA MULTUMESC INCA ODATA PENTRU TOT AJUTORUL ACORDAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern