temperatura motor 2.0 hdi 110

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

temperatura motor 2.0 hdi 110

Mesajde dj01fad » Joi 05-Iul-2012 23:44

spuneti-mi si mie din experienta, cam care e temperatura la care sta motorul 2.0 hdi 110 iepe? (apa din motor). pe scurt, conditiile sunt urmatoarele: soare puternic, temperatura de topire afara, ac pornit, pedala calcata cu simt de raspundere. rezultatul? e simplu... apa sta la 100. ambele ventilatoare merg, nu fierbe, nu bobloroseste. vreau sa stiu daca e ok temperatura, ca sa stiu daca ii dau pace sau o iau la scobit. de mers merge ca unsa (a nu se intelege ca nu e unsa), nu face nici o figura.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Vin 06-Iul-2012 06:34

Din citite, nu din experienta:

-termostatul se deschide la 83 grade
-treapta 1, ventilatorul 1 la 97 grade
-treapta 2, ventilatorul 2 la 105 grade
-supapa vasului de expansiune se deschide la 1.4 bar

O fi bine...

sergiuliku
pasionat
Mesaje: 258
Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
Localitate: Turda, Cluj

Re: temperatura motor 2.0 hdi 110

Mesajde sergiuliku » Vin 06-Iul-2012 19:55

dj01fad scrie:spuneti-mi si mie din experienta, cam care e temperatura la care sta motorul 2.0 hdi 110 iepe? (apa din motor). pe scurt, conditiile sunt urmatoarele: soare puternic, temperatura de topire afara, ac pornit, pedala calcata cu simt de raspundere. rezultatul? e simplu... apa sta la 100. ambele ventilatoare merg, nu fierbe, nu bobloroseste. vreau sa stiu daca e ok temperatura, ca sa stiu daca ii dau pace sau o iau la scobit. de mers merge ca unsa (a nu se intelege ca nu e unsa), nu face nici o figura.

cam la fel imi face si mie la 1.9 TD... la o viteza intre 120-130km/h, ac pornit, undeva la 2800-3000 ture imi sta apa la 100 grade... e normal sau nu prea?
"Atacati idei, dar nu oameni" Andy Moisescu

calul
pasionat
Mesaje: 106
Membru din: Joi 23-Dec-2010 23:01
Localitate: Roma, Italia

Mesajde calul » Vin 06-Iul-2012 21:28

Singurul meu sfat este acela de a curata radiatorul circuitului de racire atat la interior (spalare) cat si la exterior prin folosirea unui jet de aer comprimat. La o viteza mare de rulare cu tot AC-ul in functiune apa nu trebuie sa treaca de 90 de grade. Numai daca este mizerie in interiorul radiatorului cat si pe exteriorul acestuia transferul de caldura este limitat. Sper sa nu gresesc in ceea ce spun.

raulolariu
pasionat
Mesaje: 200
Membru din: Mie 07-Dec-2011 13:41
Localitate: timisoara

la mine

Mesajde raulolariu » Sâm 07-Iul-2012 13:00

la mine pe cele mai mari calduri si forjata tare motor 19 td creste maxim 92 grade

georgika1992
simpatizant
Mesaje: 61
Membru din: Dum 04-Sep-2011 22:06
Localitate: Teleorman

Mesajde georgika1992 » Sâm 07-Iul-2012 16:27

nu-i bai si la mine sta la fel cand am ac pornit,si caldura mai serioasa afara tot la 100,daca opresc ac scade

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 07-Iul-2012 23:23

mda.... am descoperit azi buba: ventilatoarele ba mergeau ba nu mergeau, iar eu le-am prins tot mergand saptamana trecuta. au facut din ce in ce mai rau, iar azi nu au mai mers deloc. culmea... nu mai merge niciunul. asa ca... am de scobit pe la ele. mi-am dat seama ca e de la ele, pentru ca se oprea ac-ul singur de nebun.

calul
pasionat
Mesaje: 106
Membru din: Joi 23-Dec-2010 23:01
Localitate: Roma, Italia

Mesajde calul » Dum 08-Iul-2012 00:20

Poate fi releul Bitron de vina?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 08-Iul-2012 15:47

no way... am scos releele si am incercat sa le pornesc pe direct; daca invart cu mana de palete, la un moment dat dau sa porneasca si apoi mor iarasi, deci clar sunt carbunii uzati la ele.

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Dum 08-Iul-2012 21:58

Chiar Nic, se potrivesc carbuni de la altceva sau trebuiesc taiati..modificati?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 08-Iul-2012 22:52

azi am reusit sa imi repar unul dintre ventilatoare la activa, ca si aia mergea doar cu unul la maxim. problema a fost de la carbuni, si am luat altii de la un motoras de c5 care ii avea buni, dar avea modulul electronic dus.
acum sa vad si la astalalta ce ii fac, gasesc eu carbuni pe undeva. 2 mai am de pe la un alt ventilator, si mai am 2 ventilatoare de 1.9 td din primele serii, care au paleta mai mare in diametru, si nici nu vine paleta mea pe axul de la ele, deci cred ca o sa le demolez pe alea sa le iau carbunii.
am mai intalnit si alta situatie, cand carbunii erau foarte buni, dar ramasesera blocati in culisele lor. sau... am mai gasit mai demult la o masina ambele motorase efectiv carbonizate, probabil din cauza rulmentilor care s-au blocat.
cert este ca motorasele noi sunt destul de scumpe, iar eu, ca un destept, am avut peste 10 bucati, dar le-am dat pe toate fara sa ma gandesc ca oi avea nevoie. asta e...

calul
pasionat
Mesaje: 106
Membru din: Joi 23-Dec-2010 23:01
Localitate: Roma, Italia

Mesajde calul » Lun 09-Iul-2012 06:47

Te rugam sa faci cateva poze motoraselor si carbunilor. :prayer:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 09-Iul-2012 13:00

am luat cu mine la servici cateva, si daca am timp ma apuc de ele. o sa incerc sa fac si poze, daca oi avea cu ce. (de... nu suport smartphone-urile)

Avatar utilizator
e.miron
pasionat
Mesaje: 331
Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
Localitate: Comanesti, Bacau
Masina: Xantia 2.0 HDI110
Contact:

Mesajde e.miron » Joi 12-Iul-2012 03:14

La mine nu trece de 90 nici daca o rog frumos.
Si vorbim de temperaturi de peste 40 grade zilnic, de la 11 la 6 seara.De cand o am o singura data a depasit linia de 90, stateam intr-um ambuteiaj cu toate alea pornite si atunci am crezut ca s-a intamplat ceva ca au pornit ventilatoarele cu un zgomot imens dar in 5 secunde acul era sub linia de 90. Am urcat pe munte incarcata ca la targ, si vorbim de multi km si nici din greseala nu trece.


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos