Important pentru posesori de xantia!

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Important pentru posesori de xantia!

Mesajde benny_merty » Vin 25-Ian-2013 19:48

Cine asi schimba radiatorul de caldura nu cumparati fabricate in China. Am 3 [trei] cazuri confirmate cum ca aceste radiatoare din turnare ramane un plastic in interior care se inmoaie si se aduna in cot la iesire . Din aceasta cauza masina numai da caldura suficienta dupa cel mult 2-3 luni de functionare.
:shout:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 25-Ian-2013 20:19

china... nechina... termotec e in regula... am auzit si eu de ceva chinezesti cu probleme, dar nu termotec (sau cum s-o scrie)

sergiuliku
pasionat
Mesaje: 258
Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
Localitate: Turda, Cluj

Mesajde sergiuliku » Sâm 26-Ian-2013 08:08

deci o recomandare pt un radiator ok? ca, cred ca si eu sunt unu din aia 3 cu probleme la caldura :roll:
totusi mai am o intrebare: nu poate sa fie si chestia aia din dreapta de unde sta pasagerul de sub bord una din probleme? pt. ca in vara am alimentat cu freon si imi baga aer rece si de la un timp (1luna jumate aproximativ) a inceput sa nu mai bage asa rece ca la reincarcare si nu pot sa zic ca am facut abuz de clima. Freonul se vede la compresor ca sare in sus acolo in gemuletul acela, dar tot nu baga suficient de rece cum ar trebui, nici cat sa fie de trait in masina vara. Chiar dupa instalare imi facea 18 grade in masina si la scurt timp a ajuns sa nu faca fata aerul, desi freon are. Nu stiu ma gandesc sa fie si asta o problema de ce nu mai merge nici caldura, nici aerul rece? Pt. ca initial cand am schimbat anu trecut radiatorul mergea caldura si in vara cand am reincarcat freonul mergea si rece. :?:
"Atacati idei, dar nu oameni" Andy Moisescu

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Sâm 26-Ian-2013 08:12

sergiuliku, cumva te referi la ventilator?

sergiuliku
pasionat
Mesaje: 258
Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
Localitate: Turda, Cluj

Mesajde sergiuliku » Sâm 26-Ian-2013 08:45

da nu stiu denumirea exacta, dar da poti sa ii zici si ventilator :D ala e si pt rece si pt cald? poate sa fie vreo problema cu el atata timp cat aer baga pe gaurile de ventilatie?
"Atacati idei, dar nu oameni" Andy Moisescu

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Sâm 26-Ian-2013 11:40

Tu ai fi al patrulea daca confirmi acelasi lucru la radiator. =;

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Sâm 26-Ian-2013 16:52

Pai daca ventilatorul baga aer inseamna ca ai prb. cu radiatorul, cum zicea benny. Si la AC iti scapa freon de nu a tinut decat o luna juma .
Da la astea din china nu se poate scoate plasticul ala? bagat diluant sau o solutie care sa dizolve plasticu.

sergiuliku
pasionat
Mesaje: 258
Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
Localitate: Turda, Cluj

Mesajde sergiuliku » Sâm 26-Ian-2013 20:46

nu pot ajunge cumva la radiator sa vad daca se incalzeste tot fara sa dau jos chiar tot bordul?
"Atacati idei, dar nu oameni" Andy Moisescu

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 27-Ian-2013 05:04

din pacate... nu

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Dum 27-Ian-2013 12:05

Cam la asa ceva trebuie sa recurgi:

http://xantia.voila.net/refection_radia ... uffage.htm
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

sergiuliku
pasionat
Mesaje: 258
Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
Localitate: Turda, Cluj

Mesajde sergiuliku » Dum 27-Ian-2013 12:07

hippo scrie:Cam la asa ceva trebuie sa recurgi:

http://xantia.voila.net/refection_radia ... uffage.htm


da stiu ca am mai facut chestia asta, dar .... dureaza prea mult si ma gandeam ca daca scot doar din dreapta ventilatorul si torpedoul ma gandeam ca poate ajung sa pun mana pe radiator sa vad daca se incalzeste tot, sa vad daca e chiar deacolo problema
"Atacati idei, dar nu oameni" Andy Moisescu

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Dum 27-Ian-2013 18:46

Da nu mai bine incerci altceva...ma gandeam sa scoti furtunele de la motor care se duc spre radiator si sa faci rost de o pompa de apa sa bagi apa prin el. Daca e blocat ar trebui sa se vada la debitul de apa care iese din el...sau verifica cu caldura pe maxim furtunul care iese din radiator, daca e putin caldut inseamna ca nu trece multa apa prin el si se raceste repede.

sergiuliku
pasionat
Mesaje: 258
Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
Localitate: Turda, Cluj

Mesajde sergiuliku » Lun 28-Ian-2013 09:29

kady28 scrie:Da nu mai bine incerci altceva...ma gandeam sa scoti furtunele de la motor care se duc spre radiator si sa faci rost de o pompa de apa sa bagi apa prin el. Daca e blocat ar trebui sa se vada la debitul de apa care iese din el...sau verifica cu caldura pe maxim furtunul care iese din radiator, daca e putin caldut inseamna ca nu trece multa apa prin el si se raceste repede.


furtunele sunt fierbinti amandoua si turul si returul. Acolo unde ar trebui sa fie chestia aia de plastic unde intra furtunele in radiator s-a rupt si e facuta o improvizatie pe "direct" si nu prea am cum sa scot furtunele afara decat....taiate, ca asa a fost conceput ca nu ar mai trebui schimbat degraba, cine s-a gandit ca o sa tina asa putin radiatorul :(
"Atacati idei, dar nu oameni" Andy Moisescu

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Lun 28-Ian-2013 11:38

Atunci scoate de la motor furtunele care duc la radiator...daca zici ca sunt fierbinti ambele furtune mai ramane sa vezi cata apa trece prin el. Scoti antigelul din motor, bagi apa si dupa ce pornesti motorul scoti returul de la motor..si iti dai seama imediat daca e infunadat sau nu.
Ma gandeam ca poate radiatorul e bun si nu ti se deschide complet clapeta la radiator.


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187674
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern