Pagina 1 din 1

Important pentru posesori de xantia!

Scris: Vin 25-Ian-2013 19:48
de benny_merty
Cine asi schimba radiatorul de caldura nu cumparati fabricate in China. Am 3 [trei] cazuri confirmate cum ca aceste radiatoare din turnare ramane un plastic in interior care se inmoaie si se aduna in cot la iesire . Din aceasta cauza masina numai da caldura suficienta dupa cel mult 2-3 luni de functionare.
:shout:

Scris: Vin 25-Ian-2013 20:19
de dj01fad
china... nechina... termotec e in regula... am auzit si eu de ceva chinezesti cu probleme, dar nu termotec (sau cum s-o scrie)

Scris: Sâm 26-Ian-2013 08:08
de sergiuliku
deci o recomandare pt un radiator ok? ca, cred ca si eu sunt unu din aia 3 cu probleme la caldura :roll:
totusi mai am o intrebare: nu poate sa fie si chestia aia din dreapta de unde sta pasagerul de sub bord una din probleme? pt. ca in vara am alimentat cu freon si imi baga aer rece si de la un timp (1luna jumate aproximativ) a inceput sa nu mai bage asa rece ca la reincarcare si nu pot sa zic ca am facut abuz de clima. Freonul se vede la compresor ca sare in sus acolo in gemuletul acela, dar tot nu baga suficient de rece cum ar trebui, nici cat sa fie de trait in masina vara. Chiar dupa instalare imi facea 18 grade in masina si la scurt timp a ajuns sa nu faca fata aerul, desi freon are. Nu stiu ma gandesc sa fie si asta o problema de ce nu mai merge nici caldura, nici aerul rece? Pt. ca initial cand am schimbat anu trecut radiatorul mergea caldura si in vara cand am reincarcat freonul mergea si rece. :?:

Scris: Sâm 26-Ian-2013 08:12
de kady28
sergiuliku, cumva te referi la ventilator?

Scris: Sâm 26-Ian-2013 08:45
de sergiuliku
da nu stiu denumirea exacta, dar da poti sa ii zici si ventilator :D ala e si pt rece si pt cald? poate sa fie vreo problema cu el atata timp cat aer baga pe gaurile de ventilatie?

Scris: Sâm 26-Ian-2013 11:40
de benny_merty
Tu ai fi al patrulea daca confirmi acelasi lucru la radiator. =;

Scris: Sâm 26-Ian-2013 16:52
de kady28
Pai daca ventilatorul baga aer inseamna ca ai prb. cu radiatorul, cum zicea benny. Si la AC iti scapa freon de nu a tinut decat o luna juma .
Da la astea din china nu se poate scoate plasticul ala? bagat diluant sau o solutie care sa dizolve plasticu.

Scris: Sâm 26-Ian-2013 20:46
de sergiuliku
nu pot ajunge cumva la radiator sa vad daca se incalzeste tot fara sa dau jos chiar tot bordul?

Scris: Dum 27-Ian-2013 05:04
de dj01fad
din pacate... nu

Scris: Dum 27-Ian-2013 12:05
de hippo
Cam la asa ceva trebuie sa recurgi:

http://xantia.voila.net/refection_radia ... uffage.htm

Scris: Dum 27-Ian-2013 12:07
de sergiuliku
hippo scrie:Cam la asa ceva trebuie sa recurgi:

http://xantia.voila.net/refection_radia ... uffage.htm


da stiu ca am mai facut chestia asta, dar .... dureaza prea mult si ma gandeam ca daca scot doar din dreapta ventilatorul si torpedoul ma gandeam ca poate ajung sa pun mana pe radiator sa vad daca se incalzeste tot, sa vad daca e chiar deacolo problema

Scris: Dum 27-Ian-2013 18:46
de kady28
Da nu mai bine incerci altceva...ma gandeam sa scoti furtunele de la motor care se duc spre radiator si sa faci rost de o pompa de apa sa bagi apa prin el. Daca e blocat ar trebui sa se vada la debitul de apa care iese din el...sau verifica cu caldura pe maxim furtunul care iese din radiator, daca e putin caldut inseamna ca nu trece multa apa prin el si se raceste repede.

Scris: Lun 28-Ian-2013 09:29
de sergiuliku
kady28 scrie:Da nu mai bine incerci altceva...ma gandeam sa scoti furtunele de la motor care se duc spre radiator si sa faci rost de o pompa de apa sa bagi apa prin el. Daca e blocat ar trebui sa se vada la debitul de apa care iese din el...sau verifica cu caldura pe maxim furtunul care iese din radiator, daca e putin caldut inseamna ca nu trece multa apa prin el si se raceste repede.


furtunele sunt fierbinti amandoua si turul si returul. Acolo unde ar trebui sa fie chestia aia de plastic unde intra furtunele in radiator s-a rupt si e facuta o improvizatie pe "direct" si nu prea am cum sa scot furtunele afara decat....taiate, ca asa a fost conceput ca nu ar mai trebui schimbat degraba, cine s-a gandit ca o sa tina asa putin radiatorul :(

Scris: Lun 28-Ian-2013 11:38
de kady28
Atunci scoate de la motor furtunele care duc la radiator...daca zici ca sunt fierbinti ambele furtune mai ramane sa vezi cata apa trece prin el. Scoti antigelul din motor, bagi apa si dupa ce pornesti motorul scoti returul de la motor..si iti dai seama imediat daca e infunadat sau nu.
Ma gandeam ca poate radiatorul e bun si nu ti se deschide complet clapeta la radiator.