EGR
Scris: Joi 07-Mar-2013 01:04
Salutare,
Am o diferenta la presiunea turbo la relanti cam cu 80-100 mai mic decat cel comandat, iar daca incep sa apas pedala foarte incet comanda creste si valoarea masurata ramane, apoi, la o diferenta de vreo 200mbar incepe sa urce si cel masurat si nu se mai mareste diferenta. Insa masina merge bine, acceleratie super. Nu ma pot plange. Este normal sa fie asa din cauza varstei? La primavara voi goli radiatorul de ulei(daca are) sa vad daca se schimba ceva. Am verificat si nu scapa aer pe furtune.
In timpul verificarilor am verificat si vacum-ul. Adica am desfacut cele 2 furtunase importante si trageam din ele cat putea(manual...cu gura:)) ). La turbo cand l-am lasat s-a auzit zgomotul acela metalic. Iar la EGR nu puteam face vacum. Cand am inceput sa suflu nu se umplea de aer -- scapa pe undeva --- (acum 2-3 saptamani am mai facut acest test si la ambele se auzea ce trebuia). Am verificat cu mana furtunasul si nu este crapat.
Intrebarea mea este cum se demonteaza EGR-ul. Doresc sa-l demontez sa ma mai uit ce e pe acolos si sa-l schimb daca este cazul. Am vazut ca e intr-un loc tare nasoala. Nu imi este clar daca se demonteaza de jos, de sus, sau luand jos roata si bagand mana acolo putin in sus. Daca ati mai facut asa ceva iluminati-ma de unde sa incep treaba.
Pana remediere a primit un dop furtunul respectiv.
Am vazut pe forumuri ca toata lumea pune dop si atat...mie imi place sa fie totul perfect, asa ca vrea EGR functional. Ce dezavantaje importante are dopul respectiv? La debitmetru masor mai mult la relanti, asta insemnand eventual ca am nevoie de mai mult combustibil sa formez amestecul care tine relantiul? N-am verificat valoarea injectata, am uitat. Creste consumul? Faptul ca creste temperatura putin ii face ceva rau? Cei care stapaniti cu adevarat functionarea sistemului iluminati-ma!
Multumesc mult!
Am o diferenta la presiunea turbo la relanti cam cu 80-100 mai mic decat cel comandat, iar daca incep sa apas pedala foarte incet comanda creste si valoarea masurata ramane, apoi, la o diferenta de vreo 200mbar incepe sa urce si cel masurat si nu se mai mareste diferenta. Insa masina merge bine, acceleratie super. Nu ma pot plange. Este normal sa fie asa din cauza varstei? La primavara voi goli radiatorul de ulei(daca are) sa vad daca se schimba ceva. Am verificat si nu scapa aer pe furtune.
In timpul verificarilor am verificat si vacum-ul. Adica am desfacut cele 2 furtunase importante si trageam din ele cat putea(manual...cu gura:)) ). La turbo cand l-am lasat s-a auzit zgomotul acela metalic. Iar la EGR nu puteam face vacum. Cand am inceput sa suflu nu se umplea de aer -- scapa pe undeva --- (acum 2-3 saptamani am mai facut acest test si la ambele se auzea ce trebuia). Am verificat cu mana furtunasul si nu este crapat.
Intrebarea mea este cum se demonteaza EGR-ul. Doresc sa-l demontez sa ma mai uit ce e pe acolos si sa-l schimb daca este cazul. Am vazut ca e intr-un loc tare nasoala. Nu imi este clar daca se demonteaza de jos, de sus, sau luand jos roata si bagand mana acolo putin in sus. Daca ati mai facut asa ceva iluminati-ma de unde sa incep treaba.
Pana remediere a primit un dop furtunul respectiv.
Am vazut pe forumuri ca toata lumea pune dop si atat...mie imi place sa fie totul perfect, asa ca vrea EGR functional. Ce dezavantaje importante are dopul respectiv? La debitmetru masor mai mult la relanti, asta insemnand eventual ca am nevoie de mai mult combustibil sa formez amestecul care tine relantiul? N-am verificat valoarea injectata, am uitat. Creste consumul? Faptul ca creste temperatura putin ii face ceva rau? Cei care stapaniti cu adevarat functionarea sistemului iluminati-ma!
Multumesc mult!