Pagina 1 din 2
MODIFICARE TURBINA
Scris: Mar 28-Mai-2013 18:08
de andrei_ab
am vazut ca se pot face diferite modificari la pompa si la turbina pentru a obtine niste caluti in plus
doar ca turbina mea nu ma prea ajuta si de la un punct nu mai obtin decat consum in plus asa ca m-am
gandit sa o schimb cu una mai voluminoasa
turina a venit dar astept o galerie si alte chesti si vedem ce iasa
in cel mai rau caz sparg motorul
cu turbina asta sigur pot sa ii dau mai mult decat are nevoe

Scris: Mar 28-Mai-2013 21:47
de benny_merty
Motorul nu cred ca il spargi dar cutia mai mult ca sigur.Asa ca am sa pun o cutie BE3 deoparte.

Scris: Mar 28-Mai-2013 22:10
de andrei_ab
asta e spargem si schimbam

nu e o problema
Scris: Mar 28-Mai-2013 23:22
de dj01fad
e bine ca esti hotarat.
totusi, daca ii smecheresti turbina, trebuie sa dezlantui si pompa de injectie...
Scris: Mie 29-Mai-2013 07:07
de andrei_ab
pai pompa am tot dezlantuito dar fara mari efecte ca nu poate turbina dar acum o sa poata
Scris: Mie 29-Mai-2013 10:55
de benny_merty
Andrei daca totusi ce ai nu face fata i-ti recomand aceasta din foto alaturat.

Scris: Mie 29-Mai-2013 11:36
de mihaistan
Salut , schimba turbina ! Pune un t25 .. 1.3 bar o sa ai 130 cp si la 1.6 bar 150 cp .. putere constanta intre 2800-4800 ture .. insa iti trebuie o pompa de injectie custom , un intercooler mare , alt traseu la ic !
Bafta
Scris: Mie 29-Mai-2013 12:25
de benny_merty
Scris: Mie 29-Mai-2013 12:44
de mihaistan
Si fisa dyno cu t25 ... ma tem ca t3 este un pic cam mare daca vrei aplicatie pe strada ! + costurile se ridica mult ...
Scris: Mie 29-Mai-2013 21:43
de andrei_ab
cand zici cam mare la ce te referi?
Scris: Mie 29-Mai-2013 21:55
de benny_merty
Ai pus turbina sus cum este

Scris: Joi 30-Mai-2013 09:09
de mihaistan
este mare turbina si fizic ... ar trebui sa o pui in lateral ... sau sa fie loc in spate ... cu incredere flexul !
Eu am mers cu un t3 un pic mai mare pe admisie fata de ce ai tu si era ok ... insa cu admisia aia s-ar putea sa fi dezamagit , de aceea iti recomand un t25 , raport marime si ce poate dezvolta este muult mai ok . Dar fiecare face cum crede ... normal .
Neaaparat un intercooler nou daca tot vrei sa faci treaba ...
Scris: Joi 30-Mai-2013 09:11
de mihaistan
este mare turbina si fizic ... ar trebui sa o pui in lateral ... sau sa fie loc in spate ... cu incredere flexul !
Eu am mers cu un t3 un pic mai mare pe admisie fata de ce ai tu si era ok ... insa cu admisia aia s-ar putea sa fi dezamagit , de aceea iti recomand un t25 , raport marime si ce poate dezvolta este muult mai ok . Dar fiecare face cum crede ... normal .
Neaaparat un intercooler nou daca tot vrei sa faci treaba ... Iar pe partea de ambreiaj o sa te pot ajuta , peugeotu din discutie va avea in curand alt motor,iar cel 1.9 td se da jos si raman piese care au 5000 km , de exemplu ambreiaj sachs cu kevlar pe el (se da jos pentru ca am facut custom ceramic)
Scris: Joi 30-Mai-2013 16:16
de benny_merty
Iata un disc de ambreiaj. Pe soclul de sachs sa pus arcuri mai groase si disc cu kevlar.

Scris: Joi 30-Mai-2013 16:59
de mihaistan
Arcurile sunt ok ! am mers eu pe arcuri stock si cu 230 cp ! fara sa fie nici o problema !
