Pagina 1 din 1
Ulei pe pe furtunul de gaze carter
Scris: Mie 03-Mai-2006 19:21
de florin_budea
Se pare ca problemele nu inceteaza sa mai apara , iese ulei pe furtunul de gaze , dar gaze carter nimic (l-am tinut in gura si tot degeaba ca nu existau gaze), fum nu scoate si totusi de ce scoate ulei pe furtun? Stie cineva?
Scris: Joi 04-Mai-2006 09:14
de cristian_v
Nu e normal sa iasa ulei pe acolo ? Mie mi-a fost crapat furtunul acela, pe un motor diesel, si aveam tot motorul plin de ulei din cauza asta
Scris: Joi 04-Mai-2006 20:50
de khan
poate s-a busit separatorul ala de gaze si ulei si a inceput sa scape si ulei pe acolo. asta daca zici ca motorul nu are uzura si nu consuma ulei
Scris: Vin 05-Mai-2006 13:38
de florin_budea
Este posibil ca furtunul care duce uleiul de sus ,culbutori cred ca asa le zile si merge la baia cu ulei, sa se stranguleze prin depuneri ?
Scris: Vin 05-Mai-2006 14:13
de nicum
Esti sigur ca ala nu e un furtun de recirculare a gazelor? In mod normal uleiul nu prea are ce sa cate prin furtune...
Scris: Dum 07-Mai-2006 10:33
de florin_budea
Pe bune la motoarele care sunt pe Xantia are un furtun care vine de la culbutori si merge inspre baia de ulei .Acel furtun care preia de la culbutori uleiul se ramifica in doua.
Stiti ce nu inteleg, normal este un furtun pentru recircularea gazelor , dar cred ca la aceste motoare este posibil sa fie doua , eu asa cred, daca va uitati la la capacul (pe unde se introduce ulei in motor),unde sunt montate cateva furtune , una dintre ele duce la dozatorul de aer(clapeta de acceleratie , si senzorii de temp aer, etc), cu un diametru mai mic si una merge in conducta de aer dupa filtru de aer, care dintre aceste doua este pentru recirculare, legatura intre ele exista, chestie care pana acum nu am stiut si motorul are ceva gaze , dar tot nu ar trebui sa arunce ulei pe furtunul care duce la dozatorul de aer.
Scris: Lun 08-Mai-2006 13:49
de khan
amindoua sint de recirculare a gazelor, atita vreme cit se ramifica din acelasi loc si unul merge in filtru. s-a intimplat ce ti-am spus, separatorul de gaze e problema, mai mult ca sigur
Scris: Mie 24-Mai-2006 18:35
de florin_budea
Imi cer scuze ca te-am contrazis in legatura cu furtunul , inradevar este de gaze, desfacand carcasa care este protejat motorul mai precis culbutori , am observat ca nu are nici o treaba gazele cu spatiul unde se afla culbutori mai precis pe unde se introduce uleiul, gazele sunt duse prin intermediul unui furtun (cel cu care te-am contrazis), si captaze intr-o cutiuta sa-i zis asa , de unde se ramifica in doua furtune .Intradevar ulei acolo nu are cum sa ajunga numai in cazul cad este peste nivel uleiul , cred eu .
Scris: Joi 25-Mai-2006 00:27
de tartorul
Eu am acelasi motor de 1.8 pe ZX. Saptamana trecuta s-a rupt furtunul (a imbatranit cauciucul) care face legatura dintre culbutori/chiuloasa si piesa de plastic in forma de Y. Zona de langa ruptura s-a acoperit cu un strat subtire de ulei (imi este greu sa aproximez cand s-a rupt si cat am mers asa, cred ca cel putin o saptamana) - pe acolo nu curge ulei dar gazele care circula sunt amestecate cu ulei in stare mai mult sau mai putin lichida (mai precis este pulverizat si amestecat cu gazele).
Separatorul de gaze si ulei unde se afla exact?