Pagina 1 din 1

O-ring

Scris: Joi 14-Noi-2013 12:31
de Catalin Radu
Salut !! Am o problema ( de altfel doar atunci scriem, in majoritatea cazurilor :D ) :
Vreau sa fac o curatare a injectoarelor, deoarece prezinta urmatoarele simptome:
- pornirea grea atunci cand motorul e cald ( sau a fost pornit cu scurt timp inainte); ex: pornesc masina prima data dimineata (nu conteaza temp. exterioara) si porneste la sfert..daca las motorul 2-3 minute, il opresc si vreau sa pornesc din nou trebuie sa dau mai mult la automat ( 5-15 secunde) -porneste mai repede daca tin acceleratira un pic apasata- si pleaca oleaca inecat motorul, cu miros de benzina.. :cry: ; suspectez ca unul din injectoare scapa benzina in cilindru ?!?!?!?!
- consumul mai mare decat inainte; ex : 9 litri/100km pe aceleasi drumuri si conditii unde inainte nu sarea de 7 litri/100km..

Intrebarea nr.1: Considerati ca aceste probleme pot fi de la injectoare ( sunt murdare si nu se mai inchid etans) ??

Intrebarea nr.2: Este obligatorie schimbarea o-ringurilor de la injectoare odata cu curatarea acestora pe banc, cu ultrasunete, teste de injectie..etc. ( se gasesc f. greu, pe comanda5-7 zile lucratoare si la un pret care mie mi s-a parut exagerat, intre 57-69 ron pentru 1 injector...X 4 injectoare..... :shock: ) ???

Scris: Joi 14-Noi-2013 13:03
de kady28
Daca scoti cu grija o-ringurile fara sa le ciupesti nu trebuie sa le inlocuiesti. Nu stiu cum e la 1.6 dar la mine am scos de mai multe ori injectoarele fara sa schimb o-ringurile. La montare e bine sa pui putina vaselina pe ele sa alunece mai usor.

Scris: Joi 14-Noi-2013 14:34
de dj01fad
la 1.6 si 1.8 8V sunt altfel injectoarele. au un oring mare si unul mititel...