Pagina 1 din 2
Probleme incalzire
Scris: Dum 24-Noi-2013 21:25
de florin30
Acum ca a venit iarna, am pus antigel 1:1 apa, iar cind dau drumul la caldura baga dar parca innecat si aerul nu e f cald, este caldut, daca masina e plina(5 pers) se aburesc geamurile fff tare chiar cu cadura/ventilatorul la max. Temperatura indicata in bord este de 80-85 grade. Care ar putea fi problema? Multumesc frumos si astept pareri de la voi...
Scris: Dum 24-Noi-2013 21:27
de florin30
La xantia este problema , ca bx-ul a plecat de mine...
Scris: Dum 24-Noi-2013 23:21
de benny_merty
Sa o luam pe rand.
1.Vezi cum se prezinta filtru de polen.
2.Daca miroase a antigel posibil radiator de caldura fisurat.
3-Dimineata pana ce pornesti masina verifica lichidul din vas.
4.Cand completezi desfa si capacelele pentru aerisire incercuite si sageata rosie. foto mai jos
Daca nu te descurci suna. 0740656870 sau 0767148877
Benone si vorbim.
Scris: Dum 24-Noi-2013 23:59
de dj01fad
el are o inventie acolo, pentru ca in dinspre motor spre bord nu mai are mufa aia la calorifer, ci intra niste furtune in bord.
daca se aburesc geamurile cu caldura data la maxim, e clar ca este caloriferul fisurat, sau cumva curge antigel cumva in tubulatura de aer. posibil sa fie de la furtunele alea care intra in calorifer, dar ca sa verifici asta, tot trebuie bordul dat jos.
fa un test. da temperatura la minim, si vezi daca se dezaburesc. dupa ce sunt dezaburite, da pe cald. daca incep sa se abureasca... nu ai ce sa ii mai faci.
Scris: Lun 25-Noi-2013 00:38
de bebe944
Clapeta de recirculare aer neaparat pe DESCHIS adica aer de afara.

Si filtrul de polen eu il chimb anual toamna pt siguranta.
Scris: Vin 29-Noi-2013 18:45
de florin30
Pfff..nu curge antigel nici pe afara , nici in masina, nici nu miroase a antigel si nici nu se vad pierderi in vas. Nik--am descoperit si mufa aia de la calorifer...este acolo numai ca era mica si nu am vazuto eu...am aerisit ..degeaba...mai am sa inlocui filtrul de polen(miine)asa cum ma sfatuit Benone, daca nu ....nu stiu ...Drumuri bune si merci , baieti!@
Scris: Sâm 30-Noi-2013 00:05
de bebe944
Daca nu ai scurgeri si ai aerisit mai mult ca sigur ca e filtrul de polen , fa-ti un obicei si schimba-l anual toamna , pentru siguranta , banuiesc ca nu e chiar o avere...

Scris: Sâm 30-Noi-2013 13:57
de kady28
La diesel nu stiu daca metoda care o folosesc eu e buna dar asa fac. Am observat ca se aeriseste singura daca dupa ce pun antigelul inapoi in motor il opresc si pornesc de vreo 2 ori cu capacul scos de la vasul de expansiune. Nu mai trebuie sa desfac nici un aerisitor

Scris: Sâm 30-Noi-2013 18:33
de florin30
Azi am schimbat si filtrul de polen si daca dau clapeta pe inchis(sa recircule aerul din masina) parca simt ceva caldurica, daca dau sa traga aer din exterior abia daca se mai simte putinica caldura...pfff... incerc ce ma sfatuit Benone azi...sa bag apa cu presiune in radiator...va spun miine seara daca se schimba ceva..Numai bine
Scris: Sâm 30-Noi-2013 19:18
de benny_merty
Scris: Mie 18-Dec-2013 19:53
de florin30
Am bagat si apa in calorifer cu presiune si curge tot cu presiune , am verificat si motorasul care functioneaza...deci...pfff...are cineva sa imi puna o schema sau poze ceva cu sensul de circulat al aerului cald prin tubulatura aia? ma gindesc ca poate a fost umblat vreodata pe acolo si nu mai este etansa tubulatura...sau ...nici eu numai stiu. Multumesc frumos
Scris: Mar 24-Dec-2013 23:28
de bebe944
ventilatorul baga bine ?Nu prea are logica...
Scris: Mie 25-Dec-2013 15:32
de dj01fad
m-am uitat eu, si nu mai are caloriferul original - adica are ceva adaptare acolo. ori nu e asezat bine si cand dai drumul la aer sufla pe langa el si vine rece, ori este el vinovat.
eu personal nu ii inteleg pe acesti ciobani! un calorifer dinala costa 70 lei cel mai ieftin. de ce sa te apuci sa faci modificari ?!!?!?
Scris: Mie 25-Dec-2013 22:57
de cristi_s
Am avut la XM aceeasi problema de doua ori. o data a fost de la motorasul de comanda a clapetei, care avea ceva dinti sparti prin interior si nu mai rotea din pozitia de rece. S-a rezolvat prin desfacerea motorasului si rotirearotii cu dintii sparti cu 180 de grade. a doua oara a fst din cauza radiatorului. Are in interior o spirala de plastic pentru a limita viteza de curgere prin el, pentru a mari schimbul de caldura. In timp aia se macina si lichidul de racire nu curge cum trebuie. In final se infunda, dar pana atunci nu da caldura ca lumea, doar pe recirculare se dezmorteste nitel. Daca dai jos radiatorul ar trebui sa vezi o spiala de plastic la intrare si la iesire. Daca nu e, de acolo este problema si trebuie schimbat radiatorul.
Scris: Joi 26-Dec-2013 22:38
de bebe944
La cata munca e sa dai radiatorul jos sa il verifici , mai bine il schimbi direct daca nu e mai mult de 100lei.