motor oprit la 3000 rotatii

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

99kty
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Lun 16-Iul-2012 19:09
Localitate: galati

motor oprit la 3000 rotatii

Mesajde 99kty » Sâm 23-Aug-2014 14:37

Salut , tuturor cititorilor ! Ma poate ajuta, cineva, sa-mi lamureasca si mie misterul masinii mele? Problema suna cam asa: in jurul a 3000rotatii/ min. Se opreste motorul; iau contactul , astept cam 5-10 secunde si porneste. Asta se intampla numai in mers, pe loc pot sa turez pana la capatul turometrului ca nu se opreste, dar si in mers are toane, depinde de modul de accelerare, adica daca accelerez mai brusc se opreste, daca accelerez progresiv am sansa sa nu se opreasca. Regulatorul de presiune e schimbat, am facut proba cu o alta pompa de debit, senzprul de pe rampa comuna. Credeti ca ar putea fi de vina pompa de inalta presiune ?am facut un test si am fotografiat erorile...le poate interpreta cineva exact??? Multumesc!!!

99kty
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Lun 16-Iul-2012 19:09
Localitate: galati

Mesajde 99kty » Sâm 23-Aug-2014 16:47

Nu reusesc sa atasez foto

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Sâm 23-Aug-2014 17:09

incerca sa incarci poza pe un site gen tinypic sau imageshack si apoi link-ul il atasezi aici

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 23-Aug-2014 17:21

regulatorul cu ce e schimbat? cu unul second sau cu unul nou?
problema este cel mai probabil de la regulator, apoi poti sa ai un injector care scapa foarte mult pe retur. cel mai putin probabil este sa ai pompa din rezervor dusa, dar daca ai zis ca ai facut proba cu alta, nu e de acolo.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

99kty
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Lun 16-Iul-2012 19:09
Localitate: galati

Mesajde 99kty » Dum 21-Sep-2014 13:08

Imagine

99kty
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Lun 16-Iul-2012 19:09
Localitate: galati

Mesajde 99kty » Dum 21-Sep-2014 13:11

Imagine

99kty
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Lun 16-Iul-2012 19:09
Localitate: galati

Mesajde 99kty » Dum 21-Sep-2014 13:23

mii de scuze pentru ca am intarziat cu raspunsurile, dar am reusit sa afisez si respectivele fotografii. regulatorul a fost schimbat cu unul nou, dar nu original, ci unul italian care a costat 370 ron, comparativ cu 800 ron original bosch... de injector care sa scape pe retur, nu se pune problema, cel putin asa arata calculatorul la momentul efectuarii testului. multumesc pentru raspunsurile anterioare cat si pentru cele viitoare...oricum, cat de curand am sa fac proba si cu un regulator bosch.

iliescu sorin
pasionat
Mesaje: 225
Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
Localitate: Constanta
Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
2: CX 2,0 Break. an 1989
3: Xsara 1,4 i , an 2002

motor oprit la 3000 n/m

Mesajde iliescu sorin » Dum 21-Sep-2014 19:17

Nu stiu daca te va ajuta , la C5 - ul meu 2,0 hdi RHZ , am patit ceva asemanator ! Dupa Lexia , care nu a fost de mare ajutor , am luat-o batraneste si cand am ajuns la filtrul de motorina am constatat ca stutul de pe refulare avea o fisura . Am inlocuit capacul si a disparut necazul .
Deci verifica carcasa filtrului de motorina cat si strangerea capacului pentru a fi sigur ca nu ai pierdere de presiune sau acces aer in instalatie .

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 21-Sep-2014 20:37

pe capacul filtrului, in interior, este o supapa. daca aia e blocata pe deschis, sau scapa, pompa de inalta nu are destul debit...
iar cu lexia... nu ai ce sa vezi daca ai retur la injectoare. aia poti sa vezi cu pahare puse pe retur.
o alta problema ar putea sa fie si pompa din rezervor. verifica ce presiune ai la intrarea in pompa de inalta...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

99kty
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Lun 16-Iul-2012 19:09
Localitate: galati

Mesajde 99kty » Lun 22-Sep-2014 17:07

Multumesc pentru promtitudine!!! Saptamana asta sper sa am timp sa verific si partea cu filtrul.


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos