Pagina 1 din 1

motor oprit la 3000 rotatii

Scris: Sâm 23-Aug-2014 14:37
de 99kty
Salut , tuturor cititorilor ! Ma poate ajuta, cineva, sa-mi lamureasca si mie misterul masinii mele? Problema suna cam asa: in jurul a 3000rotatii/ min. Se opreste motorul; iau contactul , astept cam 5-10 secunde si porneste. Asta se intampla numai in mers, pe loc pot sa turez pana la capatul turometrului ca nu se opreste, dar si in mers are toane, depinde de modul de accelerare, adica daca accelerez mai brusc se opreste, daca accelerez progresiv am sansa sa nu se opreasca. Regulatorul de presiune e schimbat, am facut proba cu o alta pompa de debit, senzprul de pe rampa comuna. Credeti ca ar putea fi de vina pompa de inalta presiune ?am facut un test si am fotografiat erorile...le poate interpreta cineva exact??? Multumesc!!!

Scris: Sâm 23-Aug-2014 16:47
de 99kty
Nu reusesc sa atasez foto

Scris: Sâm 23-Aug-2014 17:09
de kady28
incerca sa incarci poza pe un site gen tinypic sau imageshack si apoi link-ul il atasezi aici

Scris: Sâm 23-Aug-2014 17:21
de dj01fad
regulatorul cu ce e schimbat? cu unul second sau cu unul nou?
problema este cel mai probabil de la regulator, apoi poti sa ai un injector care scapa foarte mult pe retur. cel mai putin probabil este sa ai pompa din rezervor dusa, dar daca ai zis ca ai facut proba cu alta, nu e de acolo.

Scris: Dum 21-Sep-2014 13:08
de 99kty
Imagine

Scris: Dum 21-Sep-2014 13:11
de 99kty
Imagine

Scris: Dum 21-Sep-2014 13:23
de 99kty
mii de scuze pentru ca am intarziat cu raspunsurile, dar am reusit sa afisez si respectivele fotografii. regulatorul a fost schimbat cu unul nou, dar nu original, ci unul italian care a costat 370 ron, comparativ cu 800 ron original bosch... de injector care sa scape pe retur, nu se pune problema, cel putin asa arata calculatorul la momentul efectuarii testului. multumesc pentru raspunsurile anterioare cat si pentru cele viitoare...oricum, cat de curand am sa fac proba si cu un regulator bosch.

motor oprit la 3000 n/m

Scris: Dum 21-Sep-2014 19:17
de iliescu sorin
Nu stiu daca te va ajuta , la C5 - ul meu 2,0 hdi RHZ , am patit ceva asemanator ! Dupa Lexia , care nu a fost de mare ajutor , am luat-o batraneste si cand am ajuns la filtrul de motorina am constatat ca stutul de pe refulare avea o fisura . Am inlocuit capacul si a disparut necazul .
Deci verifica carcasa filtrului de motorina cat si strangerea capacului pentru a fi sigur ca nu ai pierdere de presiune sau acces aer in instalatie .

Scris: Dum 21-Sep-2014 20:37
de dj01fad
pe capacul filtrului, in interior, este o supapa. daca aia e blocata pe deschis, sau scapa, pompa de inalta nu are destul debit...
iar cu lexia... nu ai ce sa vezi daca ai retur la injectoare. aia poti sa vezi cu pahare puse pe retur.
o alta problema ar putea sa fie si pompa din rezervor. verifica ce presiune ai la intrarea in pompa de inalta...

Scris: Lun 22-Sep-2014 17:07
de 99kty
Multumesc pentru promtitudine!!! Saptamana asta sper sa am timp sa verific si partea cu filtrul.