pornire la rece
Moderator: Echipa Tehnica
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
pornire la rece
salutare
am observat de ceva timp o ciudatenie la pornire .adica chiar azi dimineata cand am pornit motorul a inceput sa fluctuze turatia destul de mult scdea pana la 300 400 de ture dupa care se ridica 1200 1400,nu este prima data cand se intimpla asa ceva ,daca o opresc si o las cateva secunde ,o pornesc dinnou si nu mai face,aveti idee ce poate fi??
multumesc
am observat de ceva timp o ciudatenie la pornire .adica chiar azi dimineata cand am pornit motorul a inceput sa fluctuze turatia destul de mult scdea pana la 300 400 de ture dupa care se ridica 1200 1400,nu este prima data cand se intimpla asa ceva ,daca o opresc si o las cateva secunde ,o pornesc dinnou si nu mai face,aveti idee ce poate fi??
multumesc
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
cautati problema pe la senzorul de acceleratie sau pe la socul automat; mare atentie daca le dati jos pentru curatire, dupa aia la montat senzorul de acceleratie trebuie reglat dupa cartea service ca daca nu se deregleaza consumul; ar mai putea sa joace feste si vreun vacum, dar cred ca e mai simplu pentru inceput verificarea senzorilor.
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
sal
am fost la champion si nu au gasit nimic pe calculator,am schimbat filtrul de aer si bujiile dar nu a aparut nici o modificare ,cei de la champ au spus ca nu se poate regla sau repara nimic la regulatorul acela al turatiei sau cun s-o numi el cica trebuie schimbat cu unul nou,problema este ca si la mine s-a oprit masina de vreo 3 ori pina acum dar nu la pornirea dimineata,asa mergeam cu ea si la o schimbare de viteza cand am calcat ambreiajul a scazut turatia pina la zero.
am fost la champion si nu au gasit nimic pe calculator,am schimbat filtrul de aer si bujiile dar nu a aparut nici o modificare ,cei de la champ au spus ca nu se poate regla sau repara nimic la regulatorul acela al turatiei sau cun s-o numi el cica trebuie schimbat cu unul nou,problema este ca si la mine s-a oprit masina de vreo 3 ori pina acum dar nu la pornirea dimineata,asa mergeam cu ea si la o schimbare de viteza cand am calcat ambreiajul a scazut turatia pina la zero.
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
am inteles ca acel motoroas se ocupa cu acc motorului cind il pornesti,dar pe mine ma intereseaza cine se ocupa cu relantiul motorului pentru ca mai ales la semafor sau in coloane aglomerate unde mergi cu 1 sau a2 a bara la bara accelerezi -opresti atunci este marea problema ca scade turatia si sunt sanse sa se opreasca motorul lucru care s-a intimplat deja.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
tartorul scrie:Poate sa fie de la motorasul pas cu pas care tine acelerat motorul atunci cand il pornesti. In general nu prea ai ce sa repari la acest motoras, poti sa in schimb sa il dai jos si sa il cureti.
Mai mult ca sigur motorasul pas cu pas e de vina. Se ocupa si de ralanti, nu numai de mersul accelerat. Poti sa-l demontezi si sa-l cureti cu spray gen WD40. Daca nu se rezolva, trebuie altul si nu prea vrei sa stii cat costa

- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
Acela e motorasul (dar ce e langa el nu e carburator ;)). Motoraul pas cu pas are o sectiune circulara si o grosime de 3-4 cm si scrie pe el Magnetti Marelli. Sa nu il confunzi cu capacul de deasupra lui care are tot 4 suruburi dar are o forma trapezoidala.
La mine nu am umblat niciodata, nu stiu la ce trebuie sa fii atent cand il dai jos.
Later edit: am corectat o greseala legata de forma motorului pas cu pas
La mine nu am umblat niciodata, nu stiu la ce trebuie sa fii atent cand il dai jos.
Later edit: am corectat o greseala legata de forma motorului pas cu pas
Fun Citroen
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo