pornire la rece

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

pornire la rece

Mesajde gabi caragea » Sâm 01-Iul-2006 23:21

salutare
am observat de ceva timp o ciudatenie la pornire .adica chiar azi dimineata cand am pornit motorul a inceput sa fluctuze turatia destul de mult scdea pana la 300 400 de ture dupa care se ridica 1200 1400,nu este prima data cand se intimpla asa ceva ,daca o opresc si o las cateva secunde ,o pornesc dinnou si nu mai face,aveti idee ce poate fi??

multumesc

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Dum 02-Iul-2006 04:38

Calculator, bujii...ceva senzori.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Dum 02-Iul-2006 15:10

se poate vedea dac ma duc la champion sa faca o verifivare pe testerul lor

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Dum 02-Iul-2006 17:06

Exact aceesi chestie am si eu cam din iarna, da sa moara motorul cam de 2-3 ori dar daca nu o ambalaz moare, tot asa la prima cheie. Daca descoperi problema te rog sa ma ajuti si pe mine.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 02-Iul-2006 17:58

cautati problema pe la senzorul de acceleratie sau pe la socul automat; mare atentie daca le dati jos pentru curatire, dupa aia la montat senzorul de acceleratie trebuie reglat dupa cartea service ca daca nu se deregleaza consumul; ar mai putea sa joace feste si vreun vacum, dar cred ca e mai simplu pentru inceput verificarea senzorilor.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 14-Aug-2006 10:53

sal
am fost la champion si nu au gasit nimic pe calculator,am schimbat filtrul de aer si bujiile dar nu a aparut nici o modificare ,cei de la champ au spus ca nu se poate regla sau repara nimic la regulatorul acela al turatiei sau cun s-o numi el cica trebuie schimbat cu unul nou,problema este ca si la mine s-a oprit masina de vreo 3 ori pina acum dar nu la pornirea dimineata,asa mergeam cu ea si la o schimbare de viteza cand am calcat ambreiajul a scazut turatia pina la zero.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 14-Aug-2006 11:05

eu la o alta masina am avut o problema asemanatoare si a fost de la socul automat. incearca si acolo.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 14-Aug-2006 11:16

acest soc automat se poate repara?

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Lun 14-Aug-2006 11:17

Poate sa fie de la motorasul pas cu pas care tine acelerat motorul atunci cand il pornesti. In general nu prea ai ce sa repari la acest motoras, poti sa in schimb sa il dai jos si sa il cureti.
Fun Citroen

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 14-Aug-2006 11:20

...pai si e asa de greu/scump de inlocuit regulatorul ala?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 14-Aug-2006 11:28

am inteles ca acel motoroas se ocupa cu acc motorului cind il pornesti,dar pe mine ma intereseaza cine se ocupa cu relantiul motorului pentru ca mai ales la semafor sau in coloane aglomerate unde mergi cu 1 sau a2 a bara la bara accelerezi -opresti atunci este marea problema ca scade turatia si sunt sanse sa se opreasca motorul lucru care s-a intimplat deja.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 14-Aug-2006 11:45

tartorul scrie:Poate sa fie de la motorasul pas cu pas care tine acelerat motorul atunci cand il pornesti. In general nu prea ai ce sa repari la acest motoras, poti sa in schimb sa il dai jos si sa il cureti.


Mai mult ca sigur motorasul pas cu pas e de vina. Se ocupa si de ralanti, nu numai de mersul accelerat. Poti sa-l demontezi si sa-l cureti cu spray gen WD40. Daca nu se rezolva, trebuie altul si nu prea vrei sa stii cat costa :(

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 14-Aug-2006 11:47

multumesc o sa vorbesc cu cristi

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mie 16-Aug-2006 09:59

motorasul acela se afla cumva deasupra carburatorului sau ce o fi el,si scrie magneti mareli pe el mai are si o mufa cu trei fire,am observat ca este prins in 4 surubele,daca il scot trebuie sa fiu atent la ceva (pozitia lui cind lam scos sau alte chesti )

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Mie 16-Aug-2006 10:05

Acela e motorasul (dar ce e langa el nu e carburator ;)). Motoraul pas cu pas are o sectiune circulara si o grosime de 3-4 cm si scrie pe el Magnetti Marelli. Sa nu il confunzi cu capacul de deasupra lui care are tot 4 suruburi dar are o forma trapezoidala.

La mine nu am umblat niciodata, nu stiu la ce trebuie sa fii atent cand il dai jos.

Later edit: am corectat o greseala legata de forma motorului pas cu pas
Fun Citroen


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo