Pagina 1 din 2

pornire la rece

Scris: Sâm 01-Iul-2006 23:21
de gabi caragea
salutare
am observat de ceva timp o ciudatenie la pornire .adica chiar azi dimineata cand am pornit motorul a inceput sa fluctuze turatia destul de mult scdea pana la 300 400 de ture dupa care se ridica 1200 1400,nu este prima data cand se intimpla asa ceva ,daca o opresc si o las cateva secunde ,o pornesc dinnou si nu mai face,aveti idee ce poate fi??

multumesc

Scris: Dum 02-Iul-2006 04:38
de paco
Calculator, bujii...ceva senzori.

Scris: Dum 02-Iul-2006 15:10
de gabi caragea
se poate vedea dac ma duc la champion sa faca o verifivare pe testerul lor

Scris: Dum 02-Iul-2006 17:06
de florin_budea
Exact aceesi chestie am si eu cam din iarna, da sa moara motorul cam de 2-3 ori dar daca nu o ambalaz moare, tot asa la prima cheie. Daca descoperi problema te rog sa ma ajuti si pe mine.

Scris: Dum 02-Iul-2006 17:58
de dj01fad
cautati problema pe la senzorul de acceleratie sau pe la socul automat; mare atentie daca le dati jos pentru curatire, dupa aia la montat senzorul de acceleratie trebuie reglat dupa cartea service ca daca nu se deregleaza consumul; ar mai putea sa joace feste si vreun vacum, dar cred ca e mai simplu pentru inceput verificarea senzorilor.

Scris: Lun 14-Aug-2006 10:53
de gabi caragea
sal
am fost la champion si nu au gasit nimic pe calculator,am schimbat filtrul de aer si bujiile dar nu a aparut nici o modificare ,cei de la champ au spus ca nu se poate regla sau repara nimic la regulatorul acela al turatiei sau cun s-o numi el cica trebuie schimbat cu unul nou,problema este ca si la mine s-a oprit masina de vreo 3 ori pina acum dar nu la pornirea dimineata,asa mergeam cu ea si la o schimbare de viteza cand am calcat ambreiajul a scazut turatia pina la zero.

Scris: Lun 14-Aug-2006 11:05
de dj01fad
eu la o alta masina am avut o problema asemanatoare si a fost de la socul automat. incearca si acolo.

Scris: Lun 14-Aug-2006 11:16
de gabi caragea
acest soc automat se poate repara?

Scris: Lun 14-Aug-2006 11:17
de tartorul
Poate sa fie de la motorasul pas cu pas care tine acelerat motorul atunci cand il pornesti. In general nu prea ai ce sa repari la acest motoras, poti sa in schimb sa il dai jos si sa il cureti.

Scris: Lun 14-Aug-2006 11:20
de nicum
...pai si e asa de greu/scump de inlocuit regulatorul ala?

Scris: Lun 14-Aug-2006 11:28
de gabi caragea
am inteles ca acel motoroas se ocupa cu acc motorului cind il pornesti,dar pe mine ma intereseaza cine se ocupa cu relantiul motorului pentru ca mai ales la semafor sau in coloane aglomerate unde mergi cu 1 sau a2 a bara la bara accelerezi -opresti atunci este marea problema ca scade turatia si sunt sanse sa se opreasca motorul lucru care s-a intimplat deja.

Scris: Lun 14-Aug-2006 11:45
de WLD
tartorul scrie:Poate sa fie de la motorasul pas cu pas care tine acelerat motorul atunci cand il pornesti. In general nu prea ai ce sa repari la acest motoras, poti sa in schimb sa il dai jos si sa il cureti.


Mai mult ca sigur motorasul pas cu pas e de vina. Se ocupa si de ralanti, nu numai de mersul accelerat. Poti sa-l demontezi si sa-l cureti cu spray gen WD40. Daca nu se rezolva, trebuie altul si nu prea vrei sa stii cat costa :(

Scris: Lun 14-Aug-2006 11:47
de gabi caragea
multumesc o sa vorbesc cu cristi

Scris: Mie 16-Aug-2006 09:59
de gabi caragea
motorasul acela se afla cumva deasupra carburatorului sau ce o fi el,si scrie magneti mareli pe el mai are si o mufa cu trei fire,am observat ca este prins in 4 surubele,daca il scot trebuie sa fiu atent la ceva (pozitia lui cind lam scos sau alte chesti )

Scris: Mie 16-Aug-2006 10:05
de tartorul
Acela e motorasul (dar ce e langa el nu e carburator ;)). Motoraul pas cu pas are o sectiune circulara si o grosime de 3-4 cm si scrie pe el Magnetti Marelli. Sa nu il confunzi cu capacul de deasupra lui care are tot 4 suruburi dar are o forma trapezoidala.

La mine nu am umblat niciodata, nu stiu la ce trebuie sa fii atent cand il dai jos.

Later edit: am corectat o greseala legata de forma motorului pas cu pas