Pagina 1 din 1

Curea distributie

Scris: Dum 12-Aug-2007 20:07
de Eftimie
Buna seara la toata lumea!

Am patit un necaz:S-a rupt cureaua de distributie.Am o Xantia din 1994 cu motor de 1.8i in 8 valve.Stie cineva la ce pagube sa ma astept?

Scris: Lun 13-Aug-2007 12:49
de nicum
Desfa motorul si o sa vezi. Depinde de noroc: poate ai doar niste supape indoite.

salut

Scris: Dum 15-Mar-2009 08:05
de pascal_ata
apropos de topic. imi poate spune si mie cineva un cod de curea de distributie si de auxiliare?? am o xantia 1.6 benzina(ca motorina nu exista):), 8 valve, din 94. eu stiu ca daca merg la magazin imi dau aia exact ce-mi trebe , dar daca vreau eu sa cer , ce coduri sa cer??? multumesc!

Scris: Dum 15-Mar-2009 08:24
de sandor mihai
supape indoite. dar am intilnit si cazuri in care nu s-a intimplat nimic.curea noua,a pornit motorul si gata.depinde cit esti de norocos.

Scris: Dum 15-Mar-2009 08:38
de retro
@pascal_ata
Codul original Citroen pt. curea de distributie este 0816 71 la motorul XU5JP. Cureaua are 114 dinti si 17 mm latime.
Cureaua cu caneluri pt.accesorii este diferita in functie de prezenta/absenta aerului conditionat.

Scris: Dum 15-Mar-2009 09:25
de adi 1200
salut imi puteti spune la cati km se schimba cureaua de distributie xantia 1.8 16v

Scris: Mie 18-Mar-2009 19:52
de nutzu313
adi 1200 scrie:salut imi puteti spune la cati km se schimba cureaua de distributie xantia 1.8 16v

normal, cam la 80k km dar cel mai sigur ar fi la 60k km. eu abia am schimbat distributia: 85 lei cureaua (Continental) si 142 lei rola intinzatoare.

Scris: Joi 02-Iun-2011 20:33
de kady28
Pentru schimbarea distributiei la 1.8 16v trebuie cumva ridicat motorul?

Scris: Dum 05-Iun-2011 18:35
de khan
nu ridicat, ci doar sprijinit dupa ce scoti suportul superior in caz ca iti sta in cale. daca nu e cazul sa il scoti (nu mai stiu cum e la asta, dar la unele modele merge si fara), nu mai trebe nimic altceva

Scris: Dum 05-Iun-2011 18:50
de kady28
Gata am rezolvat cu distributia, a trebuit doar scoasa piulita la suportul motor din partea distributiei si ridicat un pic motoru :) ....banuiesc ca acum trebuie sa merg un pic mai linistit cu ea...sa-i fac rodaju..sau pot sa o calc? :roll:

Scris: Dum 05-Iun-2011 18:52
de khan
sa se rodeze ce? bilele de la role? mergi linistit

Scris: Lun 06-Iun-2011 07:08
de kady28
8) ok... e prima data cand ma lovesc de asa ceva....si dupa ce am schimbat am patit 2 lucruri
1. Am oprit motorul cand mergeau ventilatoarele de racire si cand m-am intors la masina dupa 2 min am gasit lichid de racire sub masina...dadea pe la furtunasul de evacuare
2. Am vrut sa o pornesc cand arata peste 90 grade si nu statea la relanti...murea imediat. Din ce mai citisem pe forum am scos mufa de la motorasul pas cu pas ....m-am mai uitat...m-am mai invartiti pe langa ea...am bagat mufa..si a pornit fara nici o problema. Faza e ca pana am pornit-o ..temp scazuse pana la 80 grade. Acum ma intreb chiar sa fi fost de la mufa sau temperatura ridicata sa afecteze motorasul pas cu pas :?: