Pagina 1 din 2

intrebare pt xantia 2000 ct turbo

Scris: Mie 31-Oct-2007 11:51
de cezarbrutus
Sunt proaspat posesor de citroen,mai precis am cumparat o xantie din 1997 model 2000 ct turbo. Masina e super ok,tabla+vopsea impecabile,suspensia super,demaraj :shock: . Insa am unele nedumeriri si sper sa gasesc ajutor aici. Am inteles ca e un tip marius din ploiesti care se pricepe bine la citroen si vreau sa stiu daca a fost cineva la el si chiar se pricepe(eu vreau sa-mi verific presiunea din sfere si conductele de lhm,cred ca am o mica scurgere). Alta intrebare: consumul e de 15-18%, mers normal intr-un oras mic si neaglomerat , e normal :?: .
Mai are cineva din club modelul acesta de xantie?
Astept raspunsurile voastre pt care va multumesc anticipat.
P.S Am inteles ca exista o intalnire a membrilor clubului,primiti si boboci?

Scris: Mie 31-Oct-2007 12:05
de eugenro2001
Bine ai venit printre noi si felicitari pentru masina.

In Ploiesti este Cristi Stan care este foarte priceput la Citroen-uri.
Consumul cred ca e cam mare.

La intalniri este binevenit oricine posesor sau nu de Citroen, trebuie doar sa fie admirator al marcii.

Scris: Mie 31-Oct-2007 13:28
de mariusbv
mi se pare mare consumul, mai ales ca spui ca mergi linistit.
acuma depinde si pe ce distante mergi....dca mergi pe distante scurte si opriri dese....nici nu apuca motorul sa se incalzeasca

Scris: Mie 31-Oct-2007 13:38
de cristian_v
consumul anuntat de producator in oras e de 12.5 l/100km

Scris: Mie 31-Oct-2007 13:41
de mbc
e totusi un motor turbo pe benzina,care mai si are cativa ani la activ. vi se pare asa exagerat?

Scris: Mie 31-Oct-2007 14:35
de nicum
Fa-i o vizita lui Cristi Stan la Ploiesti.
La ce turatie intra turbina? Daca intra la turatii joase (2000 de ture) atunci e oarecum normal daca ai plecari dese. Motorul ala a fost facut pt a furniza un cuplu constant pe o plaja foarte larga de turatii.

Scris: Joi 01-Noi-2007 01:12
de cezarbrutus
multumesc pt raspunsuri.cat mai curand o sa ajung la ploiesti la cristi.
m-am mai documentat si intradevar motorul e unul de consum,ca deh senzatiile tari cu cheltuiala se tine :).marius ai dreptate,eu merg pe distante scurte opriri dese ( tre sa recunosc ca mai scap si un demaraj la semafor :oops: ,dar asta nu prea des) . turbo intra undeva pe la 2800-3000,dar nu fac abuz de el :) .
nu vreau sa abuzez de bunavointa voastra dar m-ai am cateva intrebari si raman indatorat pt raspunsuri:
1.butonul sport/confort -ce reprezinta,cum se manifesta,cand trebuie folosit
2.ce ulei sa folosesc pt motor

xantia

Scris: Joi 01-Noi-2007 08:39
de sandor mihai
1.acel buton face ca suspensia sa fie mai rigida(pe sport)si mai moale (pe auto sau normal cum o fi) izolind cite o sfera de pe fiecare punte. dar pe drumurile relativ proaste din ro. nu prea e cazul sa folosesti pozitia sport.
2.citroen recomanda TOTAL .sigur ca poti folosi si altceva.eu as zice
TOTAL 9000 5W40.consulta oricum si cartea masinii,vezi ce scrie si acolo.

Scris: Joi 01-Noi-2007 09:07
de Adrian Musat
Se poate sa gresesc, dar parca atunci cand apesi acel buton suspensia devine mai rigida dupa ce depasesti viteza de 40km/h. Asta din cate stiu eu inseamna hydractive.
Daca nu am dreptate nu dati cu bata, doar cu levierul :lol:

Scris: Joi 01-Noi-2007 23:44
de retro
@cezarbrutus
Felicitari pentru alegerea facuta! Ai un model deosebit, chiar si numai daca vorbim de motor. Nu este nimeni pe forumul nostru care sa aiba asa ceva. Colegul nostru din Iasi, rufusgti, avea un turbo CT, dar pe un XM.

Cred ca la multe intrebari pe care ti le pui acum ar putea sa-ti raspunda, chiar in orasul tau, colegul nostru Marian. Nu cred ca s-ar supara daca l-ai aborda.

Nu cumva ai Activa?

Scris: Vin 02-Noi-2007 02:11
de dj01fad
sper sa nu fiu indiscret, cat ai dat pe masina?

consumul este si nu este mare; poate ca nu esti obisnuit sa mergi cu o masina turbo. incearca sa schimbi in jurul lui 3000, nu merge cu ea nici subturat nici supraturat. daca schimbi sub 3000, pierzi detot cuplul pe urmatoarea treapta, si s-ar putea de asta sa consume mult. motorul turbo este mai decomprimat fata de cel aspirat, si din cauza asta daca nu pleaca turbina, este mai puturos ca cel aspirat. fa un test asa si ne spui ce si cum. eu am avut ford probe turbo, la care consumul urban era dat in carte 10-11 iar mie imi scotea 17... pana cand am inceput sa o las mai in largul ei, iar apoi s-a potolit considerabil.

Scris: Vin 02-Noi-2007 13:43
de rufusgti
Din pacate nu mai detin nici un CITROEN dar nu parasesc forumul. Recent am achizitionat un VOLVO S70T5 de 230CP model 2000 si astept softul pentru 265 caluti. Nu pot renunta asa usor la motoarele puternice.
Referitor la Xantia Turbo CT . Consumul in oras ,mers normal nu trebuie sa treaca de 13 l/100 km in conditiile in care masina are in jur de 1400 kg. Uleiul cel mai potrivit este Mobil 1 10W-40 sau Castrol Magnatec 10w-40 deoarece cred ca are ceva km la bord iar 5w-40 e prea subtire.
Oricum astept cu interes orice intrebare! :)

Scris: Sâm 03-Noi-2007 00:19
de cezarbrutus
multam de raspunsuri
Modelul pe care il detin este intradevar ACTIVA, are cam tot ce ii trebuie:genti ,aer cond,proiectoare,spoiler,cod pornire,geamuri toate 4 elec,oglinzi elec heliomate.Sunt f multumit de ea. Masina ma costat doar 3000 eur,masina e cu nr de franta valabile pana in 2009.
M-am lamurit si cu butonul sport/confort (e sesizabila diferenta doar la viteze de peste 100 km/h) Cat despre consum m-am lamurit 13-17%.Sincer dupa cateva depasiri la limita,cateva masini lasate in urma la ceva liniute :) consumul nu ma mai intereseaza...e prea multa adrenalina ca sa ma mai gandesc la consum.oricum TURBO isi merita toti banii.

Scris: Sâm 03-Noi-2007 00:30
de retro
Dotarile pe care le are masina ta mai sunt si la alte Xantia. Nu asta o face unica pe forumul nostru, ci faptul ca este singura Activa. Adica masina e dotata cu sistemul activ de control al ruliului. Si inca o veste buna, sper: are 10 sfere, adica cat la 2 BX-uri :lol:
Sa o stapanesti sanatos si sa ia grija de ea!

Scris: Lun 05-Noi-2007 10:16
de arthy
ce frumosss. si eu vroiam o activa i cand am cumparat-o pe a mea asa am crezut ca e. ai testat treaba aia cu inclinatia in curbe? e adevarat ca sta mai bine pe drum decat un citron cu doar 5 sfere? xantia mea se comporta foarte bine... si daca a mea e asa... pot doar sa visez la o activa functionala. cat despre dotari... la a mea i-am cumparat cass si volan cu butonase, urmeaza sa-i pun pe spate usi cu geamuri electrice si oglinzi reglabile... si o sa aiba cam tot ce se poate avea pe o xantia. am gasit in oradea asta:
Imagine este o xantia 1.9td din 96 full options. am luat eu de la ea cass, volan si oglinda dreapta. mai are multe, daca ajungeti p'acolo inaintea mea... serviti-va.
cezarbrutus... nu e mult 3000 de euro pe o benzinara care papa cat o herghelie? mai ales ca nu e inmatriculata... eu am dat 2000 pe dieselu meu... si tot imi pare cam multisor.