Pagina 1 din 1
problema
Scris: Vin 24-Iun-2005 14:37
de razvan1
..o problema noua la xantia de 1,8 cm3..8 valve!am probleme cu fisa nr. 1...care nu scoate curent la bujie in timp ce celelalte 3 merg perfect!am schimbat bujia, fisa....nu functioneaza...nu trimite curent!care sa fie problema?..de unde sa incep?
multumesc frumos!
Scris: Vin 24-Iun-2005 16:18
de WLD
ce fel de aprindere ai? cu distribuitor sau fara?
Daca e fara distribuitor, probabil ca s-a defectat bobina. Daca e cu distribuitor (delco) , e probabil capacul.
Scris: Vin 24-Iun-2005 17:04
de razvan1
multumesc pt. raspuns! e fara distribuitor...si ma gindeam eu la bobina!sa vad ce rezolv miine! ..o sa revin cu alte intrebari in caz ca am probleme!...se poate repara? alta noua?..o sa merg miine la un service sa vad ce imi zic acolo!..e scumpa una noua?
Scris: Lun 27-Iun-2005 10:00
de editza
salut
Daca ai cumva 4 bobine (cate una pe fiecare bujie) inseamna ca s-a prajit una din ele. Aceesi problema am avut-o si eu.
Scumpa nu e dar nu prea ai sanse sa o gasesti decat la ATS sau sa to comanzi de afara. De verificat e foarte simplu : desfaci capacul de la bujii si scoti pe rand mufa din capul bobinei. Daca motorul incepe da dea rateuri mai mari bobina resp este buna. Daca nu sesizezi nici o diferenta insemana ca bobina resp este busita. Pentru o supra verificare schimba bobina cu pricina pe alta bujie si vezi daca se intampla acelasi lucru.
Scris: Lun 27-Iun-2005 22:46
de khan
hei, hei!!!! pai daca pune fisa la alta bobina ce sa afle?... nu le poate schimba intre ele ca fiecare are un anume interval pentru scinteie, ii va da in contra timp. ca sa verifice trebuie sa schimbe intii fisele intre ele sau cea suspecta cu o alta fisa de la alta masina. daca bujiile sint de multa vreme pe masina, iarasi, se poate inlocui bujia cu cea de alaturi sau cu alta la fel, de imprumut. daca nu da rezultate asa, abia atunci se poate spune k e bobina.
Scris: Mar 28-Iun-2005 08:18
de editza
Stai sa ne intelegem.
In varianta pe care o am si eu nu schimbi pozitia fiselor (ca nu ai cum). Bobinele sunt in capul bujiilor. Iar ele sunt identice. Deci schimbi doar pozitia bobinelor. Vezi e mult mai simplu.

Scris: Mie 29-Iun-2005 10:09
de khan
la 1,8 8 supape s-a pus si sistemul cu o bobina impartita in 4 si separata total de bujii, am presupus ca e vorba de ala
Scris: Sâm 02-Iul-2005 14:27
de razvan1
multumesc pt. sfaturi!..o bobina din cele 4 era prajita, respectiv cea care alimenta pistonul 1!..acum cu 3.400.000 lei totul este in regula!..a fost cel mai "bun" pret care l-am gasit in constanta pt. o bobina de inductie noua!