si cu sfera sparta trebuia sa se ridice si sa se stinga becurile..
totusi..tu ai suficient ulei in instalatie????
Fasaie la franare si se lasa repede fata
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
raspuns
Mexik scrie:imi facea si mie asa,stateu becurile aprinse si nu se ridica si era pompa hidraulica dusa,am pus alta si e ok acum
Mentionez ca becurile dupa un timp destul de lung doar pe pozitia normala se mai sting,franele merg f bine directie f usor nu fasaie dar cand pun frana si becurile se aprind la loc dar nu se aude fasait sa zic ca ar fi dozatorul tacanitul la disjunctor nu se mai aude deloc, prima oara am crezut ca ar fi corectorul de h dar de ce ar sta becurile aprinse nu am pierderi de ule deloc m-am bagat pe sub ea si nu se vedea nimic ,sincer cred ca e cel mai prost sistem de amortizare din lume deaia sunt si asa rare firmele care apeleaza la asa ceva,tot acel sistem clasic a ramas cu amortizor si arc nu bataie de cap ,se auzea troncanit sau lansa mai de multe ori sch telescopul si gata astia au bagat si frana si suspnesia si directia la un loc e o prostie dar de sunt ei specialisti si stiu mai bine cred totusi ca s-au complicat prea mult doar pentru a se face remarcat si a fi unic intr-un fel,Sper ca nu am jignit pe cineva cu aceste vb,daca da imi cer scuze.
Am dat tusesa si sper ca nu am luat junghiul
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Te inteleg..si nu te acuz ca injuri sitemul hidraulic de la citroen.Insa daca masina ar fi fost intretinuta si periodic se schimbau piese imediat cum se uzau, nu se ajungea aici. Citroen-ul nu e o masina sa o lasi pana pica..
Si eu am injurat de multe ori hidraulica si am blestemat-o...
Dar daca iti pui la punct masina nu o sa mai ai probleme de niciun fel la hidraulica.Eu de exemplu am schimbat cam tot la hidraulica la mine(pompa, conjunctor, dozator, sfere, cilindrii, conducte, retururi..etc.), dar nu mai am probleme si totul e f ok
Mai sunt doar unele mici chestii de rezolvat, dar nefiind o urgenta nu ma grabesc.
Evident ca o suspensie clasica e mai buna prin simplul fapt ca nu are ce sa se intample la ea ceva major.. pe cand la citroen daca s-a spart o conducta, acolo ramai
Fiecare e liber sa isi aleaga masina insa.
Si eu am injurat de multe ori hidraulica si am blestemat-o...


Evident ca o suspensie clasica e mai buna prin simplul fapt ca nu are ce sa se intample la ea ceva major.. pe cand la citroen daca s-a spart o conducta, acolo ramai

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
si eu am injurato recunosc asta,dar are si parti bune,de ex nu poti compara stabilitatea si confortul la un citroen cu o masina normala,e net superioara,eu am luat curbe cu 170km/h si parca era lipita de asfalt fara sa scartaie o roata iar cu alta masina clasica cred ca dejantam cauciucurile.problema la citroen este ca noi nu avem meseriasi buni sa le repare,si numai sa carpeasca in stil romanesc,uitativa la o xantia recent adusa de dincolo si la una rulata in tara.....nu sunt cuvinte de comparatie zic eu care am vazut multe exemple.si eu am o problema cu hidraulica,nu tacane deloc si nu stiu cei uzat,ce ar trebui sa cumpar.dar ma mai documentez sa vad cum functioneaza sistemul hidraulic ca sal pot repara mult mai usor
-
- pasionat
- Mesaje: 356
- Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
- Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1
hidraulica xantia
Contrazic pe cei ce cred ca mecanicii din strainatate sunt mai buni.Nu este adevarat .Dar posesorii de citroen din vest stiu ca o masina trebuie dusa la un servis specializat si macar odata pe an sa se faca o verificare cu multa raspundere mai ales la Citroen unde hidraulica este foarte importanta.La drumurile noastre proste suspensia de citroen este recomandata dar sa fie pusa la punct.Asa ca daca vreti sa aveti Citroenul O.K.cautati un specialist bun so o faca din placere si pasiune nu neaparat pentru a se inbogati
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
am avut multe masini sau mai bine zis multe marci, dar la citroen nu pot renunta; am renuntat la cx din cauza preturilor exorbitante la piese si din cauza faptului ca nu mai renta sa merg cu asa ceva zi de zi; am ajuns la xm, care este extrem de bine echilibrata ca masina dupa parerea mea, am avut si xantia dar nu prea am loc in ea - multi ma stiu si ma inteleg -, iar daca ar fi sa imi iau altceva m-as orienta catre un xm serie 2, sau poate catre c5, pentru ca pur si simplu nu ma pot desparti de suspensia asta.... stiu, e mult de munca, e greu sa aduci un citroen hartanit la o stare cat mai buna, si multi de pe forumul asta stiu asta de pe pielea lor. pe partea cealalta, chiar daca ai una buna si nu ii faci intretinerea, va ajunge jalnica; costurile reparatiilor nu sunt asa de mari cum spun unii, si pot da si exemple: un dozator de 200 de euro care tine 300000km, o sfera de 50 de euro care tine minim 5 ani, si... ar mai fi destule. intr-adevar, sunt mai delicare din cauza hidraulicii care este in plus fata de celelalte, dar, cum au spus si ceilalti, daca sunt verificate periodic si reparate la timp, nu te doare capul deloc.
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Am avut si asemenea problema.Am rezolvat-o ,acum masina nu mai coboara si regulatorul de presiune lucreaza normal.
Opreste motorul si scoate al doilea furtun de la bazin (nu din partea pe unde se alimenteaza ci dinsprea bord), daca iti curge ulei insemna ca ca dozatorul este vinovat. La mine tot asa se manifesta se lasa repede si tacanea aprope la o sec.. Am inlocuit dozatorul cu unul bun si masina nu mai coboara si lucreaza corect hidraulica. Acum ca am rezolvat marea problema ii fac reparatie capitala, o fac mai ca noua, motorul este refacut , inlocuiesc sferele si pun alte faruri .Acum sunt multumit de ea.Am bagat in ea ceva bani dar acum sunt ff multumit, nu imi pare rau.
Opreste motorul si scoate al doilea furtun de la bazin (nu din partea pe unde se alimenteaza ci dinsprea bord), daca iti curge ulei insemna ca ca dozatorul este vinovat. La mine tot asa se manifesta se lasa repede si tacanea aprope la o sec.. Am inlocuit dozatorul cu unul bun si masina nu mai coboara si lucreaza corect hidraulica. Acum ca am rezolvat marea problema ii fac reparatie capitala, o fac mai ca noua, motorul este refacut , inlocuiesc sferele si pun alte faruri .Acum sunt multumit de ea.Am bagat in ea ceva bani dar acum sunt ff multumit, nu imi pare rau.
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO