Conducta ulei de la pompa la caseta de directie

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Conducta ulei de la pompa la caseta de directie

Mesajde bebe944 » Sâm 16-Noi-2013 19:37

Buna seara

Dupa o lunga pauza revin la vechiul meu Xantia care ma astepta cuminte in garaj si constat ca m-a lasat conducta de alientare cu ulei de la pompa de servo la caseta , cea care are si un furtun ambutisat pe la jumatate.Era praf de rugina si am incercat sa o scurtez si sa o innadesc cu alta noua dar s-a rupt din nou , ca era putreda exact , de linga ambutisare.Deci trebe alta second cu livrare in Germania ca aici nu am gasit-o inca.
Deci va rog ....faceti o oferta care o aveti.

Valentin Sandu
pasionat
Mesaje: 356
Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1

conducta

Mesajde Valentin Sandu » Sâm 16-Noi-2013 20:53

Dati-mi un telefon si vorbim .0744 864606
Atelier reparatii Citroen, PM pt detalii

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Sâm 16-Noi-2013 21:08

Sa fii atent ca la intrarea in caseta sunt doua diametre.Hexagon de 11 sau de 12 mm. :?

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Dum 17-Noi-2013 12:07

cel dinspre roata de 11, e demontat deja doar ca s-a rupt exact de dupa ambutisare , ca era umflat tot de rugina.

Valentin Sandu
pasionat
Mesaje: 356
Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1

conducte

Mesajde Valentin Sandu » Dum 17-Noi-2013 14:30

Conducta cu hexagon de 11 are 5mm exterior si conducta cu hexagon de 12 are 6,5mm exterior ,ma refer la partea unde intra in caseta.Am ambele modele ,astept telefonul.
Atelier reparatii Citroen, PM pt detalii

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Lun 18-Noi-2013 01:20

5mm , am masurat. Cea care placa din pompa trece pe sub radiatoare ambutisata intr-un furtun si se reduce la 5 mm ulterior .

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Mar 19-Noi-2013 08:53

Multumesc de suport Bacaului si Craiovei ....Dn.Vali si Nic.....am rezolvat-o local deocamdata prin reparare , ambutisarea unui nou furtun cu conexiune pentru conducta de 5 la unul din capete.Maine ami fac timp sa o montez si sper sa nu mai descoper alte defectiuni.Cand am parcat-o acum doi ani in garaj mergea perfect si era revizuita complet hidraulica de colegul Nic , ce mai,mergea ceas.Sincer , ami era dor de suspensia ei , chiar daca intre timp conduceam un A6 Allroad care se stie este pe perne de aer.

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Mar 19-Noi-2013 20:37

Gata montajul , pe elevator a mers vreo zece minute in gol si nu am vazut vreo pierdere.Mai am maine de curatat si dat un spray pe la frane , conducte , etc si o dau afara sa fac o tura cu ea.Cei care au ambutisat furtunul nou faceau hidraulica pentru tractoare si nu mi-au garantat ca ambutisarea lor rezista si la presiunea Citroenului , dar m-am riscat gandindu-ma ca nu cred sa fie mai mare presiunea ca la hidraulica de tractoare.Oricum cand ajng in tara , daca trece TUV ul si o mai tin , mai iau una second de siguranta...sa fie acolo ca nu e scumpa... :D :D :D
Inca o data multumesc de sfaturi ! :wink:

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Joi 21-Noi-2013 22:26

Azi am probat masina si parca nu baga pompa bine , merge directia in trepte.O avea aer prin caseta avand in vedere ca am desfacut conducta si s-a scurs uleiul din ea ? Stiam ca se aeriseste automat pe pozitia cea mai joasa a suspensiei....ceva idei ?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 22-Noi-2013 01:59

bebe, ai schimbat cumva bucata de cauciuc de pe conducta?! daca da, nu va merge niciodata cum trebuie. cauciucul ala e pus intentionat acolo pentru a absorbi socurile hidraulice date de pompa, si compozitia lui este una speciala. daca ai pus un alt furtun cu insertie dinala tare, e clara socoteala... deocamdata las-o asa, si incerc sa iti trimit eu cumva o conducta cu tot cu piesa de vine in caseta (asta pentru ca conducta mea este de 6.5, cu piulita de 12...)

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Vin 22-Noi-2013 10:18

Crezi Nicule ? Intradevar am schimbat furtunul cu unul hidraulic mai subtire cu insertie , dar de aici sa mearga in trepte diretia ca si cand nu ar baga suficienta presiune pompa ?Ala pare a fi pus caolo sa dea flehibilitate conductei avand in vedere ca motorul este mobil pe tampoane si conducta pleaca fest pe caroserie.Ma rog , nu te contrazic . Parca si frana e cam tare in pedala .Ma gandeam sa nu fi ramas aer pe acolo si sa merg cu ea cateva zile poate asi revine...
Oricum nu ma dau in laturi sa ami trimiti conducta daca ai cu cine , raman dator

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 22-Noi-2013 11:14

nu isi revine. am facut si eu ce ai facut tu, si am patit acelasi lucru. si la masina mea, si la a lui sorin. pana nu am pus conducta originala, nu s-a potolit. porcaria e ca originala costa 110 euro sau ceva de genul, dar nasolia mare este ca nu mai e livrabila?! o sa te rezolv eu, sa speram ca gasim metoda de transport. s-ar putea joia viitoare sa vina un amic sa ia ceva din germania, poate ma inteleg cu el si va intalniti undeva pe traseul lui. oricum trece pe langa tine...

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Vin 22-Noi-2013 20:15

Ms mult , cobor eu la Deggendorf ori la Hengersberg in Autohof in autobanda sa nu iasa de pe autobanda daca nu vrea.Ai dau si banii si gata.
Daca gasesti si niste jenti iefine nu ar fi rau... :wink:

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Lun 25-Noi-2013 00:52

Ieri am fost la masina si am ridicat-o la maxim , am refacut nivelul la LHM cu ea sus...completasem cu masina pe normal...am mai facut niste
coborari si ridicari si paca nu mai face asa rau servo , popa oricum mi se pare cam zgomtoasa cand virez mai repede , parca ar fi in cap de cursa ...motorul era cald , deci si LHM -ul la fel. Trebuie sa ami fac timp sa dau o tura cu ea sa vad daca scap de problema.


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11817
    Cel mai nou membru Storm199