pai din cate am inteles eu despre aceste citromobile este faptul ca nu ramii fara frina niciodata in cel mai rau caz se blocheaza rotile si ramii acolo
daca ai probleme cu dozatorul de frina acesta cu timpul va bloca rotile dar in nici un caz nu vei ramine fara frina
regulator de suspensie???
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
micky_popa scrie:Am fost ieri cu masina pe o strada dar era neasfaltata si eram curioasa sa vad cate pedfale ma lasa sa apas. am incercat de vreo 3 ori sa opresc masina si sa dau pedale de frana, dar dupa cum nu aveam viteza prea mare ca era neasfaltat drumul dupa 9 pedale, 10 si 8 pedale se oprea masina. da frana nu dadea nici un semn ca nu ar mai functiona. mai incerc azi pe un alt drum unde sa pot opri motorul la viteza mai mare si sa vad dupa cate pedale ma lasa frana, ca asa la viteza mica frana functiona.
Asta e bine... cit de des tacane disjunctorul?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- micky_popa
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Mie 21-Feb-2007 18:31
- Localitate: sibiu, romania
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Pornesti motorul si vei auzi un tacanit periodic. Este zgomotul facut de disjunctor sau regulator de presiune cand cupleaza si decupleaza. Asta se intampla pentru a pastra presiunea hidraulica intre anumite limite. In mod normal zgomotul trebuie sa se auda la mai mult de 20s, cu cat mai rar cu atat mai bine. Daca tacane des, cam la 2-3s inseamna ca sfera centrala, care se afla montata pe disjunctor, este descarcata.
Tacanitul devine mai des in momentul cand ceva consuma presiune, de exemplu servodirectia.
Tacanitul devine mai des in momentul cand ceva consuma presiune, de exemplu servodirectia.
- micky_popa
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Mie 21-Feb-2007 18:31
- Localitate: sibiu, romania
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu este nici o problema daca stau becurile 2 secunde aprinse; mai repede de atat nu poate sa faca presiune; explicatia corecta este ca masina are pierderi pe instalatie si peste noapte cand e oprita, se duce toata presiunea din instalatie; nu e nici asta grav, pentru ca are o varsta, iar daca regulatorul de presiune tacane la mai mutl de 15-20 de secunde, atunci... apa si talpa.
- micky_popa
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Mie 21-Feb-2007 18:31
- Localitate: sibiu, romania
- micky_popa
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Mie 21-Feb-2007 18:31
- Localitate: sibiu, romania
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO