supapa SC-MAC

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

dj01fuc
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 25-Iun-2007 10:50
Localitate: craiova

supapa SC-MAC

Mesajde dj01fuc » Vin 31-Aug-2007 11:46

ma intereseza cum functioneaza o supapa SC-MAC pe a o pune pe un bx
evantual unde se leaga la xantia cate intrari si cate iesiri are

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 31-Aug-2007 11:53

Modificarile sint majore si nu cred ca merita: Xantiile cu anti-sink au si pompa cu 2 iesiri, mai apare o sfera anti-sink pe puntea spate, etc. Multa munca pt beneficii putine.
Daca se lasa repede de spate, schimba dozatorul de frina cu unul NOU.
Ti se pareau scumpe bucsile de BX si acum vrei sa pui anti-sink la masina? :roll:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

dj01fuc
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 25-Iun-2007 10:50
Localitate: craiova

Mesajde dj01fuc » Vin 31-Aug-2007 11:56

din cate am inteles eu supapele SC-MAC nu fac altceva decat a inchide tur retur hidraulic pe fata cat si pe spate
nu inteleg zici despre sfere ce treaba au sferele cu cazutu

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Vin 31-Aug-2007 13:56

nu trebuie sa schimbi pompa, intr-adevar la Xantia pompa are doua iesiri, dar supapele se monteaza dupa iesirea din cj-dj, deci nu au legatura cu pompa

si intr-adevar exista o sfera suplimentare pe spate

dj01fuc
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 25-Iun-2007 10:50
Localitate: craiova

Mesajde dj01fuc » Vin 31-Aug-2007 14:02

si pana la urma ce ziceti se poate sa pun pe bx sa nu mai cada
as dori eventual o poza sau mai multe detalii despre supapa

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 31-Aug-2007 14:07

Bineinteles ca se poate pune, sistemul anti-sink lucreaza doar pe diferente de presiune, nu trebuie comandat in nici un fel.
La puntea spate, care e predispusa sa piarda mai repede presiunea, exista o sfera in plus pentru a asigura presiunea necesara pastrarii in pozitia inchisa a valvei.

Pentru detalii de instalare, cauta un manual service de Xantia sau de Xm cu acest sistem si uita-te la schema instalatiei hidraulice.

Dar, eu am doua obiectii, una, mie mi se pare cea mai "cool" treaba sa vad masina lasata pe burta si sa o vad cum se ridica la pornirea motorului.
Doi, mai bine cumpara-ti un dozator bun decat sa faci o inventie care sa acopere defectiunile din sistem in loc sa le remediezi.

dj01fuc
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 25-Iun-2007 10:50
Localitate: craiova

Mesajde dj01fuc » Vin 31-Aug-2007 14:09

la mine problema nu e din dozatorul de frana
poate din repartitorul de pe puntea din spate

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 31-Aug-2007 14:18

Din cate stiu eu "repartitorul" este incorporat in dozator. Sau tu ai break?

dj01fuc
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 25-Iun-2007 10:50
Localitate: craiova

Mesajde dj01fuc » Vin 31-Aug-2007 14:22

e vorba de repartitoru de inaltime de pe puntespate

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 31-Aug-2007 14:26

Ala se numeste corector de inaltime.
"Repartitor" se numeste in general. componenta care regleaza presiunea de franare in functie de incarcatura pe punte.

Cred ca e mult mai simplu sa desfaci corectoarele si alte componente, sa le cureti, sa cureti si vasul de LHM si filtrele acestuie, eventual sa cumperi un corector second hand de la un coleg de forum decat sa te apuci sa faci modificari in instalatie doar pt a masca un defect.

dj01fuc
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 25-Iun-2007 10:50
Localitate: craiova

Mesajde dj01fuc » Vin 31-Aug-2007 14:29

instalatia e curata am curatat-o
referitoe la modificare in cazul meu e utila pt ca vreau sa ial mai pun cate o electro valva pe fiecare roata in parte si o sa iasa ceva misto


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO